• Iemand geïnteresseerd in Wicca? (gewoon een vraag);)


    In the end we only regret the chances we didn't take

    Alpha wolfachtig zeg maar.Gods, hoe leg ik dat nou weer uit...ik grom, ooit jankte ik echt veel (zoals wolven doen) ze werden er helemaal gek van haha en in vechtpartijen beet ik regelmatig en voor de rest is t meer een gevoel zeg maar.Iets dat niet te verwoorden valt


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Storiefan schreef:
    Elvenking Er zijn ook nuchtere Wiccans hoor ;) ik ben het levende bewijs, ben Wiccan én therian


    Hoewel ik heus wel geloof dat je dat bent, heeft dat niet echt mijn mening verbeterd haha.


    wat was dit ookalweer

    Scribe schreef:
    (...)

    Hoe weet je dat? Wat doe je dan anders dan 'gewone' mensen? In laten en doen, zeg maar.


    Ik doe gewoon normaal als een mens Ik houd me heel erg in Mijn ziel is een wolf, ik voel een connectie met wolven. Het is hetzelfde als Transgender eigenlijk. Je voelt je gewoon het dier zelf. Het is heel moeilijk uit te leggen. Meeste Therians en Wiccans kunnen het goed met elkaar vinden. Meestal doe ik gewoon meditaties met een Wolven totem, zodat mijn innerlijke dier tot rust komt en ik weer normaal verder kan gaan.

    Ik voel me meer een vos, denk ik. Maar dat kan ook aan mij liggen. Het is gewoon dat je sommige dingen, qua doen gemeen heb met het beest. Ik ben ook gewoon schuw, voor het eerst in de familie, vandaar misschien. Opzich kan je er gewoon mee leren omgaan, alleen zijn er altijd mensen die er zo kinderachtig over doen. Van mijn moeder moest ik er over praten met professionele hulp, maar die hebben het na één half jaar opgegeven.


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    ik heb t ook over de tijd dat ik kleuter was LaughingJack daarna leerde ik me wel inhouden oa door gepest en andere rare reacties.Sorry als t niet aan mij gericht was btw.Eerst verbeelde ik me dat ik een shapeshifter was die kon veranderen als hij dat wilde maar na vele mislukte pogingen (ja,ik was toen op de leeftijd dat ik nog in weerwolven/shapeshifters geloofde) gaf ik dat idee op.Later vogelde ik uit dat ik Therian ben


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Ik ben zelf geen wiccan, nee, maar ik vind het wel erg interessant en lees er regelmatig dingen over. Mijn spreekexamen voor Nederlands dit jaar ging over wicca. :')

    Ik wil wel even reageren op de mensen hier die beweren dat ze therian zijn. Ik wil jullie absoluut niet aanvallen op wat jullie denken en doen, maar eerlijk gezegd heb ik echt wel de neiging om heel sceptisch te reageren hierop. Ja, therians kunnen bestaan en ik beweer niet dat het volledig onmogelijk is om als een wolf of welk dier dan ook te denken en je te gedragen (denk maar aan wolfskinderen, die zich totaal niet gedragen als mensen en eigenlijk volledig als een dier leven), maar dat de helft van Quizlet nu ineens therian is? Nee, daar geloof ik niet zo in. Ik heb vroeger als kind ook een periode gehad dat ik helemaal into wolven, honden en leeuwen was en ik weigerde te lopen of te spreken omdat ik ervan overtuigd was dat ik een leeuw was na het kijken van The Lion King. Maar nee hoor, ik ben honderd procent menselijk en vond in die tijd dieren gewoon nogal interessant en aapte graag films na. We hebben allemaal vroeger weleens papa en mama gespeeld op de speelplaats, denk ik, maar is daarom iedereen er nu ineens heilig van overtuigd dat ze in werkelijkheid moeders zijn die geboren zijn in een tienerlichaam of zo? Neen. Ik zeg niet dat therians niet bestaan en dat niemand op Q het kan zijn, maar volgens mij - en vergeef me als dat niet zo is, dit is enkel hoe ik het zie - willen jullie enkel iets bijzonders in jullie leven hebben. Ben je het volledig oneens met mij, mij best, maar ik persoonlijk geloof niet dat iedereen nu ineens denk dat ze een soort transgenders zijn in de vorm van diersoorten. Bovendien, waarom enkel wolven? Waarom is er niemand die denkt dat ze een vis is of zo? Ik weet dat ik nogal offtopic ga nu en je mag het zeker zeggen van mij als je het niet met me eens bent, maar dit is mijn persoonlijke mening over dit hele theriangedoe en dit is absoluut niet beledigend bedoeld of zo. :'D

    [ bericht aangepast op 17 juli 2015 - 12:38 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben ook nogal sceptisch betreffend het Therian-gedoe. Nee, ze bestaan vast, maar dat ineens heel veel mensen dat zijn? Nee. :W


    26 - 02 - '16

    der zijn veel therians die zich vis, wolf(daar zijn er wat meer van) of -en daar is daffie123 het levende bewijs van- vos voelen.Ook herten, konijnen en andere planteneters komen voor.Op Q zijn veel topics voor en door therians, ik raad je aan daar es te kijken zodat je daarna misschien weet waar je over praat Eigengrau


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Eigengrau schreef:
    Ik ben zelf geen wiccan, nee, maar ik vind het wel erg interessant en lees er regelmatig dingen over. Mijn spreekexamen voor Nederlands dit jaar ging over wicca. :')

    Ik wil wel even reageren op de mensen hier die beweren dat ze therian zijn. Ik wil jullie absoluut niet aanvallen op wat jullie denken en doen, maar eerlijk gezegd heb ik echt wel de neiging om heel sceptisch te reageren hierop. Ja, therians kunnen bestaan en ik beweer niet dat het volledig onmogelijk is om als een wolf of welk dier dan ook te denken en je te gedragen (denk maar aan wolfskinderen, die zich totaal niet gedragen als mensen en eigenlijk volledig als een dier leven), maar dat de helft van Quizlet nu ineens therian is? Nee, daar geloof ik niet zo in. Ik heb vroeger als kind ook een periode gehad dat ik helemaal into wolven, honden en leeuwen was en ik weigerde te lopen of te spreken omdat ik ervan overtuigd was dat ik een leeuw was na het kijken van The Lion King. Maar nee hoor, ik ben honderd procent menselijk en vond in die tijd dieren gewoon nogal interessant en aapte graag films na. We hebben allemaal vroeger weleens papa en mama gespeeld op de speelplaats, denk ik, maar is daarom iedereen er nu ineens heilig van overtuigd dat ze in werkelijkheid moeders zijn die geboren zijn in een tienerlichaam of zo? Neen. Ik zeg niet dat therians niet bestaan en dat niemand op Q het kan zijn, maar volgens mij - en vergeef me als dat niet zo is, dit is enkel hoe ik het zie - willen jullie enkel iets bijzonders in jullie leven hebben. Ben je het volledig oneens met mij, mij best, maar ik persoonlijk geloof niet dat iedereen nu ineens denk dat ze een soort transgenders zijn in de vorm van diersoorten. Bovendien, waarom enkel wolven? Waarom is er niemand die denkt dat ze een vis is of zo? Ik weet dat ik nogal offtopic ga nu en je mag het zeker zeggen van mij als je het niet met me eens bent, maar dit is mijn persoonlijke mening over dit hele theriangedoe en dit is absoluut niet beledigend bedoeld of zo. :'D


    Dit is dus echt mijn gedachten. Opeens is iedereen op Q therian terwijl een half jaar geleden het niemand nog was.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kishimoto schreef:
    (...)

    Dit is dus echt mijn gedachten. Opeens is iedereen op Q therian terwijl een half jaar geleden het niemand nog was.


    Ik zeg het je, het wordt een nieuwe hype. Nee, kidding. Dat is wel heel gemeen om te zeggen. Ik trek het gewoon ernstig in twijfel. Mensen zijn snel geneigd zich te beplakken met labels, voor mijn idee dan, zodat ze anders zijn dan anderen. Waarom? :W


    26 - 02 - '16

    Kishimoto schreef:
    (...)

    Dit is dus echt mijn gedachten. Opeens is iedereen op Q therian terwijl een half jaar geleden het niemand nog was.

    Op Tumblr is het ook opeens een hype.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik begrijp je wel. Ik weet ook niet zeker of ik het ben (vos), maar ik zeg gewoon omdat ik me soms zo voel als dat dier. Ik weet het ook niet zeker.
    Wat ik wel zeker weet is dat ik een geïncarneerde engel ben. Dat is meerdere malen, ook door paranormale mensen gezegd. Eerst wist ik niet wat het was, maar een paar weken geleden, las ik erover en de beschrijving klopt wel.
    Dus, ik begrijp het wel, maar ja. Sommige dingen zijn niet te begrijpen


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Eigengrau Ja oke maar de mensen die hier zeggen dat ze therian zijn zijn er maar een paar dat is nog niet half quizlet maar ik respecteer je mening(H)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2015 - 13:00 ]


    In the end we only regret the chances we didn't take

    [ bericht aangepast op 17 juli 2015 - 13:08 ]


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Je mag mensen in twijfel trekken en heb het recht om je mening te zeggen, dat weet ik.
    Van die hype, ik weet het niet. Misschien gewoon omdat mensen zich erbij willen voelen of zoiets. Tja, mensen zijn nou eenmaal vreemd. Als iemand achteruit gaat lopen, kan je verwachten dat binnen een week de halve wereld het doet


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am