• Hallo lieve Quizletters! Ik zoek iemand, of meerdere mensen (hihi) die een mooi font op mijn cover willen zetten.
    Hier een klein voorproefje van de sfeer:


    James hield haar al tijden in het oog en zonder dat ze het doorhad, weefde hij haar in zijn web. Een web met een machtig aantal draden en James Moriarty wist precies hoe hij deze draden kon laten dansen.
    Nooit had ze kunnen bedenken dat Moriarty op haar aasde en als hij haar nodig had hij haar in een handomdraai bij zich had staan.
    Zo kon hij vervolgens alles doen wat hij maar met haar wilde doen, als een poppenspeler die de voorstelling leidde en het geheel naar zijn wensen opvoerde.





    De titel is: In het Web van de Spin

    Verder heb ik niet zoveel eisen eigenlijk.
    Dagxx

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 20:49 ]


    Did you miss me?

    Moet "Web" dan ook per se met hoofdletter?

    Als het niet anders kan hoeft het niet, maar het woord Spin is wel belangrijk dat het met hoofdletter word geschreven.


    Did you miss me?





    Hier wat probeersels.
    Btw, is dit voor een story voor op Q? Ik ben wel geïnteresseerd namelijk. ^^

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 21:06 ]



    Ik hoop dat het bevalt (:

    Elvenking schreef:





    Hier wat probeersels.
    Btw, is dit voor een story voor op Q? Ik ben wel geïnteresseerd namelijk. ^^



    Dankjewel voor de Fonts!
    Ja hij komt op Quizlet, het is een fanfictie gebasseerd op Sherlock Holmes, maar ikl ga hem zo schrijven dat hij zonder kennis van de serie ook prima te lezen valt. Zal ik je waarschuwen?


    Did you miss me?

    OUTLANDERS schreef:



    Ik hoop dat het bevalt (:


    Deze is ook erg mooi, ik vind alleen die zwarte kaders wat minder, verder vind ik het lettertype er wel goed bijpassen. Zou je dat kunnen aanpassen?


    Did you miss me?

    Zou je me willen waarschuwen als hij online staat?


    Can't control my second personality







    De afbeeldingen zijn aanklikbaar. ^^ Hopelijk vind je het wat. ^^


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    TARDlS schreef:







    De afbeeldingen zijn aanklikbaar. ^^ Hopelijk vind je het wat. ^^



    Ik vind het laatse lettertype wel mooi, zal je wel die letters naar beneden kunnen doen, ik denk dat die dan mooier is?


    Did you miss me?

    JMoriarty schreef:
    (...)


    Dankjewel voor de Fonts!
    Ja hij komt op Quizlet, het is een fanfictie gebasseerd op Sherlock Holmes, maar ikl ga hem zo schrijven dat hij zonder kennis van de serie ook prima te lezen valt. Zal ik je waarschuwen?

    Ik ben een groot fan van SH. Dus waarschuw me maar!

    Elvenking schreef:
    (...)
    Ik ben een groot fan van SH. Dus waarschuw me maar!


    Yes, een mede fan!
    *High five*


    Did you miss me?

    Photoshop craste net dus ik ben hem kwijt met lagen T_T Verder geen probleem, want ik kan hem opnieuw maken. Maar dat doe ik dan als je weet of je hem gaat gebruiken, ja? (: Is toch zonde als ik hem weer maak en je kiest voor een ander ;p

    Ja ik weet wel bijna zeker dat ik die ga gebruiken ja, Of er moet opeens een wel heleeee goede komen ;)


    Did you miss me?

    Ik heb nog een poging voor je gedaan:


    En deze lukte helaas niet zo goed, maar ik wilde je toch het lettertype laten zien, als je 'm mooi vindt kan iemand anders er vast wat mee maken, ik ben helaas niet zo goed met schaduwen en kleurtjes and such:


    “Love is a contradiction.”

    Ik ben wel benieuwd welke fonts dat zijn, want dan kan ik die misschien gebruiken voor de border van het verhaal.
    Heb je de naam/link van de fonts?


    Did you miss me?