• Hallo lieve Quizletters! Ik zoek iemand, of meerdere mensen (hihi) die een mooi font op mijn cover willen zetten.
    Hier een klein voorproefje van de sfeer:


    James hield haar al tijden in het oog en zonder dat ze het doorhad, weefde hij haar in zijn web. Een web met een machtig aantal draden en James Moriarty wist precies hoe hij deze draden kon laten dansen.
    Nooit had ze kunnen bedenken dat Moriarty op haar aasde en als hij haar nodig had hij haar in een handomdraai bij zich had staan.
    Zo kon hij vervolgens alles doen wat hij maar met haar wilde doen, als een poppenspeler die de voorstelling leidde en het geheel naar zijn wensen opvoerde.





    De titel is: In het Web van de Spin

    Verder heb ik niet zoveel eisen eigenlijk.
    Dagxx

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 20:49 ]


    Did you miss me?

    Die van Spin komt HIER vandaan, en die van Web komt HIER vandaan. En DEZE vind ik heel mooi, maar ik weet niet hoe je het moet downloaden.


    “Love is a contradiction.”

    Dankjewel.
    Ja die laatste is inderdaad supertof! Ik zal even kijken hoe ik die kan downloaden.
    :)


    Did you miss me?

    JMoriarty schreef:
    (...)


    Ik vind het laatse lettertype wel mooi, zal je wel die letters naar beneden kunnen doen, ik denk dat die dan mooier is?

    Wat grappig. Zo een had ik gemaakt, maar ik had drie van mijn probeersels geselecteerd om te plaatsen. Dit is hem:

    [ bericht aangepast op 14 juli 2015 - 0:34 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Voor de mensen die gewaarschuwd wilden worden!

    In het Web van de Spin

    Zoals jullie kunnen zien heb ik nogsteeds geen cover uitgekozen, maar dat kotm nog wel. Ook kan de omslag van de story nog wel veranderen.


    Did you miss me?