• kee probleempjhu:O

    Gaat oveerr msn enz.


    Kijk ik was op msn. Als ik weer iemand op msn krijg dii ik al lang nii gesproke had, Als laatste met ruzie... over emo.

    Hij en zijn stomme vriend die sloegn ze ten eerste,, dus ik boooss hun toevoege op msn. Na ok Die vriend: Bastiaan,, fzuw,, dii had ik altijd nog op msn. Die ander Jimmy,, niet meer.

    Maar goed. Hij was dus weer on. Jimmy he, Maar ja. eerst vet aardig, tot ik er8r kwm da hij da ws. na ok,Ik bleef aardig hoa. Tege Bastiaan trouwens ook. Alleen... Nu het probleem:
    Hij werd , hoe typisch, Verliefd op mij:O En nou hij een keer so van: Ma je houd wel van me. Ik: Nee, Das ni, Mss alleen als vriende ma vedeer niet. Hij: Ja , rot dan maar op.


    en als ik nu wat seg ist van: rot op. en nu praat i selfs helemaal niet meer. En vriendjes lope mee hea,, Dus ja,, Bastiaan opeens ook niet meer met mij prate:( maa dit vind ik vet erg,, want Bastiaan,, Die mag ik gwn super graag. Ma sijn bf gaar ofcourse voor. Alleen ze prate gwn nii meer seg maar. Alleen nja Jimmy boeit me niet veell. Bastiaan dus wel.

    Nog iets,,

    Is net wat doms gebeurt, Ik schakelde mijn bf in. Zij zou mij helpe ma sij werd pist op hun, en ging schelde.. vriendjes volge,,duus heb mee gescholde,, alleen nii hel veel. Maar ik hb hier heel veel spijt van. Maar uhm...Nou kijk hun hebbe heel da gesprek geen woord gesegt. Ma er waren wel meer emo's toegevoegd. Enso. Ma dii ginge al snel weer weg.

    Mjaa ik mis dii gespreke enz zo,


    Help??

    Reactions?<3

    juah ik snap je wel mja zo zijn jongens vaak...
    daar kan je niet veel aan doen en als hij niet naar je luisteren wilt of niet voor een normaalgesprek in is kan je er eig ook niet veel aan doen..
    en nja met dat schelde was misschien wel dom..
    mischien moet je anders zeggen van ja sorry enzo voor me virendin ofzo ?
    en mischien dat daar dan weer een normaal gesprek uit ontstaat?? en dan wieweet kan je zo weer gewoon met ze prate..
    het lukte bij mij ook...


    A Noble was Born in Chaos

    k sal eens doen w8 ff, seg so resultaat

    haha okej ik ga ei bakken xD heb honger xD zo laat nog xD


    A Noble was Born in Chaos

    :O Dnkjee dankje dankjee hij reageerde w8 ik kopier:D

    haha is goewd :P en beter dat hj reageerde ;)


    A Noble was Born in Chaos

    Michelle-->Wat si pen en papier ene coollleee uitvinding :'] zegt (2:02):
    uhm... het spijt me van net dat hele gesprek :X en was echt vet dom dat ik eme ging schelde,, ma dat is mee reen questie van vriendjes 8erna lope en stoer doen,, en het is nog neit eens stoer om te doen,, het spijt me so,, van egt alles,, echt sorry,, ik mis all dii gesprekke emt jou, en ook dii met bastiaan en en en,, het spijt me egt gwn zo erg... sorry. En ik begrijp wel dat je boos bent enz. Alleen Ik kan er niet tegen. En ik snap wel als ik het verpest zou hebben. Maar ,, ooww,, sorryyyy... Ik kan gwn niets zeggen, Dan ga ik mezelf verdedige, Of het probere goed te prate,, ma da kan nii,, want ik heb wa fout gedaan en dat kan ik niet meer terug draaien. dusja nog maals sorry dan.

    - Jimmy .| 12-12-08 .. (H) Feest vnaaf was cool Rick :) zegt (2:04):
    weetje wat het nou is
    - Jimmy .| 12-12-08 .. (H) Feest vnaaf was cool Rick :) zegt (2:05):
    alles wat ik lief deed werd gewoon in de wind geslagen, en als ik dat nu opeens lees dat je dat best wel leuk vond, vind ik dat verwarrend en raar
    - Jimmy .| 12-12-08 .. (H) Feest vnaaf was cool Rick :) zegt (2:05):
    en ook steeds ontkennen
    - Jimmy .| 12-12-08 .. (H) Feest vnaaf was cool Rick :) zegt (2:05):
    dus het gaat niet echt werken tussen ons
    - Jimmy .| 12-12-08 .. (H) Feest vnaaf was cool Rick :) zegt (2:06):
    maar ik ben blij dat je je fouten toegeeft
    - Jimmy .| 12-12-08 .. (H) Feest vnaaf was cool Rick :) zegt (2:06):
    vind ik lief van je

    Michelle-->Wat si pen en papier ene coollleee uitvinding :'] zegt (2:06):
    Maar op echt serieus,, alles wat je zei,, wist ik niet iets echt terug te zeggen,, echt serieus,, alleen dat laat ik niet merken. dus seg ik ook maar gewoon wat. en dat is dom maar anders seg ik niets terug, en dan?

    - Jimmy .| 12-12-08 .. (H) Feest vnaaf was cool Rick :) zegt (2:08):
    nee dat merkte ik dat je dat niet liet merken
    - Jimmy .| 12-12-08 .. (H) Feest vnaaf was cool Rick :) zegt (2:09):
    zwijgen zegt alles ;)

    Michelle-->Wat si pen en papier ene coollleee uitvinding :'] zegt (2:09):
    :']
    Michelle-->Wat si pen en papier ene coollleee uitvinding :'] zegt (2:11):
    Haha:P Maar,, uh... weet ik tog weer niet wat ik zeggen moet. :'] uhm. sjaa... nee ik weet dat ik dat neit liet merken alleen,, njaa,, ik denk dat ik voortaan eerst maar eens 10x moet gaan nadenken voor ik wat zeg.










    dit is tot nu toe het geesprek:P

    haha beter en weetje je preet weers met m :P
    heeft het dus toch wel iets geholpe xD
    omg ego hier xD
    ik voel mij slim xD


    A Noble was Born in Chaos

    hehe,, alleen nu bastiaan nog.

    hahaj ah maar eey als het hierbij ken werken dan misschien ook bij hem want mischien gaat die [/scrolt naar boven] Jimmy wel weer wat zeggen en als jij het dan zegd en bastiaan ofzow is het er mee eens ofzow is er weer 1 gezellige samenleving op msn bij jou xD
    okej dit sloeg echt nergens op maarja xD


    A Noble was Born in Chaos

    nou jimmy en ik hebbe bijgelegt en bastiaan negeerd me om wa ik dus bij jimmy deed en nog praat i niee xD

    okej vaag maar met diej jimmy praat je weer wel dus ik dnek wel dat diej bastiaan dat het hem ook nog wle doordringt omdat jij en jimmy het fdan hebben bijgelegt xD
    en weetje ik voel me nu zo nuttig xD [/ego xD]


    A Noble was Born in Chaos

    hihi,, ma jimmy sij op laaatst nix meer ma denk dat i ff weg was fzuw,, ik sie et morghe wel:) hel erg bedankt

    bastiaan segt nog steeds nix:S en ik ben saai :'] want jimmy antwoorde nii omda hij in slaap was gevalle,, ma wa wil je om 10 voor half 4 sochtens :P