• The City of Madness

    “ The funny thing is, nobody ever really knows how much anybody else is hurting.
    We could be standing next to somebody who is completely broken and we wouldn't even know it. ”






    Ver in het zonnige Miami lijkt alles geweldig. Het is een oord vol nieuwe kansen en een plek waar er geen zorgen lijken te zijn. Feesten, zonnen aan het strand en misschien liefdes. Niets lijkt er slecht te zijn aan de stad. Althans het lijkt toch zo maar niets is minder waar. Zoals overal zijn er hier ook mensen ongelukkig, hebben ze wel problemen waar ze van weg proberen te vluchten, problemen die niet aan de buitenwereld blootgesteld mogen worden omdat ze dan kwetsbaar zijn voor iedereen. En wat word de druppel die hun emmer laat overlopen of hebben ze nog geen weet van hun problemen of zien ze nog niet hoe een simpele begroeting hun grootste hel zou kunnen worden?

    Miami een bruisende stad gelegen in zuidoostelijk Florida in Miami-Dade County aan de rivier de Miami. Iedereen die er woont is anders, heeft een anders verleden en een andere toekomst. What's your story?

    Verhaallijn
    In deze RPG volgen we een groep jongvolwassenen mensen die op één of andere manier elkaar kennen of elkaar nog moet ontmoeten. Iedereen heeft een ander verhaal dit kan zowel een vrolijk verhaal zijn als een duister verhaal, al kan de toekomst altijd onvoorspelbaar zijn. De ene studeert aan een universiteit, de andere probeert het kleine beetje geld dat hij heeft te verdienen door drugs dealing. Jij bepaald het zelf.
    Het is nu een warme zomer aan de kust van Miami het perfecte weer voor wat te chillen aan het strand of een feestje te vieren aan het zwembad. Wat stoers te doen met wat vrienden of onschuldige mensen te misleiden. Er is een boel te beleven en een boel die er nog te beleven valt.
    De jongeren wonen voornamelijk aan het kustgebied van Miami, iets verderop in de donkere stegen heb je een welbekende stripclub waar zowel man als vrouw welkom zijn en iets mogen drinken aan de bar, ook word er binnenkort een groot strandfeest gehouden, de perfecte plek voor een geweldig feest of de perfecte plek voor wat slachtoffers?

    Rollen
    Mannen:
    • Christian Matthew Davis - RhaegaI 1.03
    • Alvar Alexandre López - Gereserveerd - RhaegaI 1.07
    • Alec Douglas Royce - Gereserveerd - Raccoon 1.02
    • Tyler Fernando Castillo - Gereserveerd - Boschetto 1.05
    • Francisco 'Paco' Manuel Xanti - LukeRHemmings 1.02
    • Taidgh Zook Arlind - Vydas 1.04
    • James-Dean Austin - QueenStark 1.03
    • Obe Donald Teicher - Donnie 1.06


    Vrouwen: Tijdelijk vol
    • Ellie Elysia Davis - RhaegaI 1.06
    • Samantha Riley Knox - Raccoon 1.02
    • Kendall Richele Gould - Ziegler 1.01
    • Kylie Shae Adams - Gereserveerd - Kit
    • Charlie Noelle Royce - Boschettp 1.03
    • Angelique Roselyne Deloffre - Serenata 1.03
    • Serena Adriana Theresa Rhodes - Curia 1.04
    • Cadence Skyler Humphrey - Gereserveerd - Superior 1.03
    • Allia Naia Arlind - Targarye 1.04
    • Gereserveerd - Healy

    Invullijstje
    Volledige naam:
    Leeftijd: (18-25)
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra:

    Regels
    • Minimaal 200 woorden oftewel 7 regels.
    • Geen perfecte personages.
    • Maximaal 2 rollen per persoon, houd de mannen en vrouwen gelijk!
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Maak je rol binnen 3 dagen af, anders vervalt je reservatie.
    • Meld het als je voor een langere tijd niet kan reageren; 1 week niet reageren zonder een reden is eruit.
    • Alleen ik en Raccoon maken nieuwe topics.
    • 16 + is toegestaan

    [ bericht aangepast op 28 juli 2015 - 19:29 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aquari schreef:
    Ik zal vanavond of morgen even alle rollen doorlezen, het topic bijwerken, Christian afmaken en mijn andere rol posten! c: De afgelopen drie dagen ben ik behoorlijk ziek geweest en vandaag ook nog in totaal vier uur in de auto gezeten terwijl ik me nog niet helemaal lekker voelde. Nu lekker bijkomen en eten, hopelijk voel ik me dan beter om alles door te lezen! Het gaat misschien krap aan worden, maar ik ga mijn best doen! ^^

    @Curia, Christian komt ook in de stripclub te werken, dus daar kunnen we eventueel wel wat mee doen? Ik moet alleen je rol nog wel even doorlezen.


    Beterschap! (flower)
    En is goed! Als hij af is zal ik hem ook even doorlezen en als Serena goed is dan kunnen we even kijken wat leuk is om te doen c:


    I am not as think as you drunk I am


    Tyler Fernando Castillo.
    "."






    Volledige naam:
    Tyler Fernando Castillo.
    Tyler ~ tiler of roofs
    Fernando ~ adventurous, bold journey
    Castillo ~ castle

    Leeftijd:
    23. (21/8)
    Nationaliteit:
    Mexicaans/Braziliaans.
    Uiterlijk:
    Tyler is geen lelijke verschijning, integendeel. Met zijn looks is hij zeker geliefd. Hij heeft een getinte huid die op littekens na geen echte oneffenheden bevat. Hij heeft zwart haar dat altijd goed in model zit, al steekt hij er helemaal niet veel tijd in. Hij haalt er een kam en wat gel doorheen en hij is klaar. Tyler heeft donkerbruine ogen met wat lichte streepjes en stipjes, deze bevatten altijd enige vorm van uitdaging. Verder heeft hij zeker geen dunne lippen en scherpe kaaklijnen.
    Tyler is zo'n 1.88 lang en best gespierd. Dit geeft hem dus een mooi lichaam en hij heeft er zeker geen probleem mee om het te tonen. Je zal hem ook regelmatig zonder shirt zien of met korte mouwen die zijn gespierde armen goed laten zien. Hij heeft ooit gaatjes laten schieten in zijn oren, maar tegenwoordig doet hij er bijna nooit meer wat in. Als hij het doet is het meestal in één oor. Hij heeft tattoos. Dit op zijn rechterarm en dit op zijn linkerarm.
    Innerlijk:
    - Dominant
    - Intimiderend
    - Groot ego
    - Romantisch if he loves ya
    - Charmant
    - Beschermend
    - Zéér koppig
    - Kan agressief zijn
    - Brutaal
    - Impulsief
    - Goede vriend
    - Geeft om de mensen he loves
    - Sarcastisch
    - Ongeduldig
    Geschiedenis:
    Tylers geschiedenis is niet de beste, zeker niet. Hij komt uit een groot gezin, waar hij de grote broer was van 3 zusjes en vier broertjes. Maar met een moeder die bijna altijd leek te werken en een alcoholist als vader was het geen pretje. De kinderen werden van jongs af aan mishandeld en bedreigd door hun vader, waardoor ze al snel problemen hadden in het dagelijks leven. Bijvoorbeeld karakters die botsen en woede die er bij anderen uitkwam. Ook bij Tyler was dit een probleem, vooral het laatste. Hierdoor had hij veel problemen op school. Uiteindelijk is hij daarmee gestopt op zijn 15e.
    Op zijn 16e veranderde alles. Zijn moeder kon het vele werken en de woede van haar man niet meer aan, ze pleegde zelfmoord. Dat was het moment dat alles echt fout ging. Zo liep Tyler meerdere malen weg en kwam op het slechte pad terecht. Drank, drugs, vrouwen, vechtpartijen, overvallen etc.. Hij was nog geen 18 toen hij voorgoed verdween uit zijn huis in Jacksonville en met zijn 'slechte' vrienden meeging naar Miami. Hier kwam hij uiteindelijk terecht in een bende. Niemand kent de naam of de leden, maar iedereen weet van hun acties.
    Tyler begon de leider als een soort broer te zien en het duurde niet lang voor hij een hoge 'rang' had. Toen deze leider kwam te overlijden was het ook geen wonder dat Tyler de nieuwe werd. Hij had invloed binnen de bende, mensen luisteren naar hem. Vandaag de dag draagt hij deze titel met trots en zorgt hij ervoor dat alles goed gaat binnen de bende. Zo heeft hij ook genoeg geld om een luxe leventje te leiden en genoeg tijd om te genieten..
    Relaties:
    Who?

    Extra:

    [ bericht aangepast op 29 juli 2015 - 1:59 ]


    El Diablo.

    Boschetto schreef:


    Tyler Fernando Castillo.
    "."






    Volledige naam:
    Tyler Fernando Castillo.
    Tyler ~ tiler of roofs
    Fernando ~ adventurous, bold journey
    Castillo ~ castle

    Leeftijd:
    23. (21/8)
    Nationaliteit:
    Mexicaans/Braziliaans.
    Uiterlijk:
    Tyler is geen lelijke verschijning, integendeel. Met zijn looks is hij zeker geliefd. Hij heeft een getinte huid die op littekens na geen echte oneffenheden bevat. Hij heeft zwart haar dat altijd goed in model zit, al steekt hij er helemaal niet veel tijd in. Hij haalt er een kam en wat gel doorheen en hij is klaar. Tyler heeft donkerbruine ogen met wat lichte streepjes en stipjes, deze bevatten altijd enige vorm van uitdaging. Verder heeft hij zeker geen dunne lippen en scherpe kaaklijnen.
    Tyler is zo'n 1.88 lang en best gespierd. Dit geeft hem dus een mooi lichaam en hij heeft er zeker geen probleem mee om het te tonen. Je zal hem ook regelmatig zonder shirt zien of met korte mouwen die zijn gespierde armen goed laten zien. Hij heeft ooit gaatjes laten schieten in zijn oren, maar tegenwoordig doet hij er bijna nooit meer wat in. Als hij het doet is het meestal in één oor. Hij heeft tattoos. Dit op zijn rechterarm en dit op zijn linkerarm.
    Innerlijk:

    Geschiedenis:
    Relaties:
    Who?

    Extra:


    Ugh Kendall wil wel een relatie met hem. Alle soorten vind ik prima. He's hot :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    @Ziegler Hij wordt sowieso een beetje het type bad guy met een klein hartje dus ik weet niet of je daar wat mee kan :'D


    El Diablo.

    Boschetto schreef:
    @Ziegler Hij wordt sowieso een beetje het type bad guy met een klein hartje dus ik weet niet of je daar wat mee kan :'D


    Well Kendall is heel serieus en rustig, dus het zou wel ongemakkelijk zijn maar misschien kunnen ze gaande weg elkaar wel mogen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ja, dat klinkt goed (:


    El Diablo.

    Timlin > Targarye (typfout, ik weet het <.>)


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb besloten om Taidgh ook een geheim te laten dragen. He's a stripper, met als enige verschil dat hij af en toe wel eens een extraatje verdiend met het plezieren van eenzame vrouwen in het achterkamertje van de striptent, if you know what I mean. Dit doet 'ie omdat 'ie geld nodig heeft. Wie wil eventueel nog een relatie met deze euh.. manwhore? :'D

    [ bericht aangepast op 25 juli 2015 - 18:06 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Vydas schreef:
    Ik heb besloten om Taidgh ook een geheim te laten dragen. He's a stripper, met als enige verschil dat hij af en toe wel eens een extraatje verdiend met het plezieren van eenzame vrouwen in het achterkamertje van de striptent, if you know what I mean. Dit doet 'ie omdat 'ie geld nodig heeft. Wie wil eventueel nog een relatie met deze euh.. manwhore? :'D



    Oooh lekker kinky (wbw) :'3 Misschien mijn perso's? Al moet ik Alec nog afwerken :c geen inspi atm meeh...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)


    Oooh lekker kinky (wbw) :'3 Misschien mijn perso's? Al moet ik Alec nog afwerken :c geen inspi atm meeh...


    Hehe. Ikr. :Y)
    Hm. Wat denk je van Riley? Ik las net dat zij graag uitgaat en Taidgh is ook wel een persoontje dat graag eens een stapje in de wereld zet. Misschien kennen ze elkaar daarvan? ^^


    Rise and rise again until lambs become lions

    Vydas schreef:
    (...)

    Hehe. Ikr. :Y)
    Hm. Wat denk je van Riley? Ik las net dat zij graag uitgaat en Taidgh is ook wel een persoontje dat graag eens een stapje in de wereld zet. Misschien kennen ze elkaar daarvan? ^^


    Is goed heheh :3 EN nu ga ik eens kijken om mijn man af te werken :x


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik schrijf me uit, ookal lijkt dit me erg leuk ik merk aan mezelf dat ik te weinig tijd voor schrijven heb. Sorry .

    [ bericht aangepast op 26 juli 2015 - 1:03 ]


    On wednesdays we wear black

    Zou ik een vrouw mogen?


    all because i liked a girl

    Oh btw Raccoon & Aquari, ik zit nu in Italië en mijn wifi heeft moodswings, soms werkt het perfect en soms heeft de wifi zelfs moeite om mijn WhatsApp te verbinden dus mijn rol kan wat later komen, of het wordt geplaatst door Vydas haha. (:


    That is a perfect copy of reality.

    Targarye schreef:
    Oh btw Raccoon & Aquari, ik zit nu in Italië en mijn wifi heeft moodswings, soms werkt het perfect en soms heeft de wifi zelfs moeite om mijn WhatsApp te verbinden dus mijn rol kan wat later komen, of het wordt geplaatst door Vydas haha. (:


    Geen probleem :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH