• Een tijdje geleden heb ik besloten om meer te bewegen. Mijn BMI is te hoog en ik weet van mezelf helaas ook wel dat dat niet aan een uitermate indrukwekkende spiermassa ligt, dus wordt het mijn doel om in het aankomende jaar meer te bewegen, wat gezonder te eten en uiteindelijk daarmee (langzaam aan) weer op een gezond gewicht te komen. Nou ken ik mezelf een beetje en weet ik dat ik een bloedhekel aan bewegen heb, dus heb ik een aantal plannen gemaakt om mezelf te motiveren/het makkelijker voor mezelf te maken. Het grote begin: een passende sportbeha.

    Op het moment heb ik een cup G en houd ik letterlijk mijn borsten vast als ik moet rennen. Ik heb dus even rondgekeken naar een goede sportbeha, maar die krengen zijn echt duur, zeker met de ondersteuning die ik nodig heb. Vijftig/zestig euro zou ik er best voor weg willen leggen als ik er een jaar mee zou kunnen doen, maar als alles volgens plan verloopt, zou ik over een halfjaar al wat kilootjes minder wegen en daarom ook een (paar) cupma(a)t(en) minder hebben. Iedere paar maanden vijftig euro dokken voor een beha kan ik simpelweg niet betalen, dus nu zoek ik een beetje wanhopig naar oplossingen.

    Goed, lang verhaal kort: weet iemand waar ik goedkope, stevige sportbeha's vandaan kan halen (het liefst speciaal voor grote maten)? Meningen over (sport)beha's van Marktplaats halen?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hak gewoon een deel van je tieten af en geef het aan mij. Heb ik een maatje meer. (cat) -

    Maar nope, ik sport niet en als ik dat wel doe dan wordt het fietsen of gewoon lopen of rennen daar waar niemand komt en niemand mij hoeft te zien en ik me niet hoef te schamen voor wat dan ook. xd

    Ik wens je wel heel veel succes met het sporten though! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb echt totaal geen ervaring. Ik sport ook nooit :'D.
    Misschien de hunkemoller? Daar verkopen ze volgens mij ook grote cupmaten

    [ bericht aangepast op 19 juli 2015 - 16:05 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    H&M heeft goeie sportbeha's en die zijn niet enorm prijzig.
    Ik zelf heb cup E dus ik heb geen idee of het goeie steun is voor cup G, maar je kunt altijd even naar de H&M gaan om te passen en kijken of het goeie steun is. (als het goed is hebben ze ook voor cup F/G maten, maar daar ben ik niet zeker van)


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb cup E en een sport bh waar helemaal geen steun in zit (echt alleen maar stof en elastiek), werkt bij mij eigenlijk niet. Je kunt wel een strakkere kopen, maar hij moet natuurlijk niet in je huid snijden omdat hij té strak zit, haha.
    Misschien kun je even op Wehkamp.nl kijken. Ze hebben er veel verschillende merken en prijzen!

    [ bericht aangepast op 19 juli 2015 - 16:16 ]


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.

    Hunkemöller heeft hele fijne en goede sportbeha's en volgens mij zijn ze niet heel duur. Ik heb ze laatst in de sale aangeschaft, die is nog bezig geloof ik. Daar hebben ze ook verschil in ondersteuning en zo :-)


    Collect moments, not things.

    sashafierce schreef:
    Ik heb cup E en een sport bh waar helemaal geen steun in zit (echt alleen maar stof en elastiek), werkt bij mij eigenlijk niet. Je kunt wel een strakkere kopen, maar hij moet natuurlijk niet in je huid snijden omdat hij té strak zit, haha.
    Misschien kun je even op Wehkamp.nl kijken. Ze hebben er veel verschillende merken en prijzen!


    Wehkamp is een goeie! Ik heb er zojuist de beha die ik graag wilde voor een lagere prijs kunnen krijgen, dankjewel! ^^ Nu maar hopen dat dat in de toekomst weer gaat lukken, heh.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Gewoon alle winkels van hierboven in de gaten houden vanaf nu, doe ik ook. Zodra er iets is sla ik mijn slag.:Y)


    The truth is out there.

    Nou Jip, wil je mij wat lenen? Kom ik aan met mijn cup A/B en een echte B heb ik alleen als ik aan de flinke kant ben.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    Jip ik voel je struggles redelijk. Blij dat je een bh hebt gevonden, maar nu begint de ellende pas. Ik moet ook afvallen, laten we elkaar ondersteunen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hebben jullie geen plaatselijke lingeriewinkel? Ik ben mijn sportbeha daar gaan halen en dat is een hele goede. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eh, ik haal die van mij zelf gewoon bij Hema, en die werken goed genoeg, maar het intensiefste dat ik doe zijn High knees en ik heb helemaal niet zo'n enorm grote borsten. - anderzijds heb ik geen flauw idee van cupmaat want ik heb al geen beha met een effectieve cupmaat gedragen sinds ik 12 was-.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2015 - 18:11 ]


    Ex astris, sciencia

    Bij de hema heb je echt geweldige sport beha's. Daar haal ik ze altijd. Oh en soms heb je van die acties bij de liddl. Die zijn ook fijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zoals anderen zeggen: lingeriewinkels of wehkamp c;

    Zelf heb ik dat probleem niet echt. Mijn probleem is eerder dat mijn maat te klein is en ik juist niet bij lingeriewinkels terecht kan. Hierdoor ben ik gebonden óf aan hele kinderachtige bh's of de bh's van de hema (als ik geluk heb!). Maar ja :c

    Heel veel succes met het sporten ^^


    26 - 02 - '16

    Ik vind van die elastieken sport bh´s echt super. Momenteel ben ik echt van van deze. Ik heb er eentje gekocht bij de Lidl voor weinig geld en hij zit perfect, ook al lijkt hij niet zoveel steun te bieden. Mijn zusje heeft ook een flinke cupmaat (E/F) en draagt hem ook. Het fijne van zulke bh's is ook dat ze goed blijven zitten als je borsten wat kleiner worden. Mijn borsten zijn zeker een halve tot een hele cupmaat gekrompen sinds ik hem gekocht heb en hij zit nog steeds goed.


    Your make-up is terrible

    Ik haal 'm altijd bij de hema. Zo'n zwarte die best wel strak zit. M'n zusje gebruikt de witte (met een zwarte streep in de band) maar die zitten zo los dat je borsten nog heen en weer hobbelen als je beweegt.

    Maar die zwarte is dus heel fijn. Ik heb cup D en de sportbh is een cup C en zit gewoon goed! Okay, wel iets strak maar dat vind ik juist fijn tijdens het sporten.
    Ik weet niet tot hoe groot de maten bij de Hema gaan, maar je zou dan dus eventueel een maatje kleiner kunnen passen, kijken of die goed zit, als ze jouw maat niet hebben.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly