• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lolicia schreef:
    Ik kan net zo goed doodgaan. Niemand die me toch gaat missen. Alleen maar lucht.


    En ik. (: Met wie moet ik anders dan lekker off-topic gaan in je eigen wvwtopic?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    My heart hurts.


    kindness is never a burden.

    Ik wil naar huis.


    26 - 02 - '16

    Wifi is goed voor communicatie (heel goed) en mijn recente Good Omens fic behoefte, maar niet voor die arme boeken die tegen hun zin naar Oostenrijk gesleept zijn. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zo fijn als personen in een groepsw'app gaan overleggen wat eigenlijk in privé kan. Grote behoefte om jullie band te laten zien? Kots.


    Are you shitting me? Urg.


    kindness is never a burden.

    Waarom is alle muziek die ik spelen wil nou net weer voor een trio of quartet of zelfs meer? D:
          Ik word nu haast gedwongen om een iets te beginnen met andere mensen. Op zich niet erg, maar ik ken helemaal geen mensen die wel met mij muziek zouden willen maken in de tango/jazz stijl en ook nog eens rond mijn leeftijd en op goed niveau zijn! :'D

    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 12:14 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Die aantekeningen waren toch iets duidelijker en briljanter in mijn hoofd om twee uur 's nachts dan dat ze de volgende morgen op papier zijn. :W

    tot PLOTSELING Percy is terug HOEZEE

    waarop Oliver zegt dat het wel prima zit en dat alles goed met hem gaat en daT ALLES GOED MET HEM GAAT EN DAT ALLES GOED. MET. HEM. GAAT

    ohmygosh het moet heel schattig zijn Jip maak het alsjeblieft schattig


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Die aantekeningen waren toch iets duidelijker en briljanter in mijn hoofd om twee uur 's nachts dan dat ze de volgende morgen op papier zijn. :W

    (...)


    Ik vind het anders erg briljant klinken. Schattigheid is een duidelijk teken van genialiteit. (bloos) Ik ben nu ook razend benieuwd waar dit over gaat, eigenlijk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    KOELKAST.


    Stop Wishing. Start Doing.

    Square schreef:
    (...)

    Ik vind het anders erg briljant klinken. Schattigheid is een duidelijk teken van genialiteit. (bloos) Ik ben nu ook razend benieuwd waar dit over gaat, eigenlijk.

    Gister had ik een soort zee van inspiratie (gebeurt vaker om twee uur, maar meestal is dat een zee van inspiratie om mijn leven te beteren en is hij opgedroogd tegen de tijd dat ik weer wakker word) voor een hele suffe barman!AU die ik op een of andere manier na de verhaallijn van de boeken wil laten plaatsvinden. Tot nu toe is het nog niet veel meer dan een berg aantekeningen vol spelfouten, maar we komen er wel. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Love sucks


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil niet zwemmen zonder lange zwembroek. Stomme regeltjes in Frankrijk. Alsof vrouwen niet hele dagen in bikini lopen en mannen wel in zwembroek.. Dubbele standaarden weer..

    Zweeds?? Serieus? Zweeds? Zijn er geen nuttige keuzevakken?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wiarda schreef:
    (...)
    Gister had ik een soort zee van inspiratie (gebeurt vaker om twee uur, maar meestal is dat een zee van inspiratie om mijn leven te beteren en is hij opgedroogd tegen de tijd dat ik weer wakker word) voor een hele suffe barman!AU die ik op een of andere manier na de verhaallijn van de boeken wil laten plaatsvinden. Tot nu toe is het nog niet veel meer dan een berg aantekeningen vol spelfouten, maar we komen er wel. :'D


    Een barman!AU! Ik ben voor, haha. :'D



    SonOfGondor schreef:
    Zweeds?? Serieus? Zweeds? Zijn er geen nuttige keuzevakken?


    En toch zijn er ergere talen. :Y) Zweden is een heel mooi vakantieland! Op EU-niveau heb je vast ook nog wel wat aan Zweeds, nu en dan. En Noors en in iets mindere mate Deens lijken er heel veel op, dus dan versta je daar ook meteen iets van.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan