• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Verveeld...

    Square schreef:
    (...)

    Ik geloof dat het hier Boven-Oostenrijk heet, maar ik weet niet hoe officieel die naam is. De camping is in een dorpje aan de Donau dat Au heet. ^^


    Ah, dat is weer aan de grens van Duitsland Tjechië, toch? Op zo'n drielandenpunt? Ik ben namelijk al eens in Passau geweest (Zuid Duitsland) en dat lag ook aan de Donau c;


    26 - 02 - '16

    Oude koeien uit de sloot halen, zo ken ik jou weer.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben even best trots op mezelf. Ik heb met enkel twee pitjes èn inductie toch een maaltijd kunnen maken. Ik kook normaal enkel op gas. Blij dat dit gelukt is.


    26 - 02 - '16

    Gisteren was echt de beste dag sinds tijden. Ik ga er gegarandeerd nog een keer weer heen. So much hype. c:

    iel ziek zwak gestoord en misselijk. Dit ben ik normaal niet en dit wil ik ook niet zijn.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dat moment wanneer je een leuk mooi liedje vind, maar je hem niet kan downloaden. Fijn


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Stupid painkillers, work. Oh god, how ironic :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Fuuuuck, waarom overkomt mij dat weer?? Hoe krijg ik het laminaat nu schoon????

    Nog maar een maandje. *O*


    Caution first, always.

    Ik voel mezelf echt verschrikkelijk en echt unhappy.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Muh, waarom kan ik nou nooit een leuk spel vinden op mijn laptop zonder dat je die moet downloaden, of dat het niet dertig jaar duurt voordat hij helemaal gedownload is? ;3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    I feel so fucking bad now...


    // Lol, the Ashley Madison hack. GG to the hackers (:

    Awwh katten zijn zo leuk c:
    Zelfs de katten in Oostenrijk mogen me


    26 - 02 - '16

    Waarom zijn de ex-Disney stars die niet de verkeerde kant op zijn gegaan toch zo erg negeert? Ik hoor toch veel liever over Hayley's Kiyoko's nieuwe music video dan dat ik hoor over Miley Cyrus die haar tieten weer eens laat zien op Instagram. ._.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial