• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jij altijd zo bezorgd. xS


    Ik wil een tuin vol egels

    I know I will never be enough.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    I may look happy, but meanwhile I feel like I'm dying..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik kan het niet geloven dat je er niet meer bent. 2,5 jaar lang zijn wij een goed team geweest met z'n tweeën en nu krijg ik een berichje dat ze je hebben laten inslapen. Nu zal ik nooit meer jouw gehinnek horen als ik je even kom opzoeken als we in de buurt zijn.
    Lou, ik mis je..


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Phasia schreef:
    Fuuuuck, waarom overkomt mij dat weer?? Hoe krijg ik het laminaat nu schoon????


    bijna alles valt op te lossen met nagellak remover


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    De volgende keer als ik haar zie krab ik haar ogen eruit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Astriferous schreef:
    (...)

    bijna alles valt op te lossen met nagellak remover

    waarschijnlijk inclusief mensen als je maar genoeg nagellak remover gebruikt


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Iedere keer dat het stil wordt is het eerste wat in me opkomt: god ik mis je. Maar mis ik je ook echt, of mis ik de persoon die ik dacht dat je was? Degene met wie ik boswandelingen maakte, avondeten kookte en ijsjes haalde. Degene die me uitlachte om mijn zweethanden wanneer ik bij hem in de auto zat omdat hij het rijgedrag van een maniak had. Degene met wie ik zoveel films wilde kijken, maar telkens kwamen we erachter dat we elkaar toch net wat interessanter vonden. We waren het perfecte probleemkoppel, samen een joint rokend bij het meer. Jij wilde vier zonen, ik zei dat ik het best vond zolang jij ze zou uitpoepen. Jij wilde de zeeën verkennen, terwijl de oceaan de eenzaamste plek ter wereld is. Je wilde een tattoo op je borst met een anker erop, waar ik heel hard om moest lachen, maar wat ik stiekem toch best gaaf vond. Jij wilde een relatie, ik niet, en toch heb ik het gedaan. Voor jou, de persoon die ik dacht dat je was. En nu ben ik verliefd op je, terwijl jij al lang weg bent, op zoek naar een nieuwe identiteit. Je bent een slak die nooit tevreden is met zijn huisje. Je bent bipolar en ik haat je. En ik mis je.


    i put the fun in funeral

    One of these days I'm gonna kill myself again.


    kindness is never a burden.

    Ik vind schrijven weer leuk. :3


    Ik wil een tuin vol egels

    Wiarda schreef:
    (...)
    waarschijnlijk inclusief mensen als je maar genoeg nagellak remover gebruikt


    iel jipperd doe niet zo eng


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Overkill schreef:
    Iedere keer dat het stil wordt is het eerste wat in me opkomt: god ik mis je. Maar mis ik je ook echt, of mis ik de persoon die ik dacht dat je was? Degene met wie ik boswandelingen maakte, avondeten kookte en ijsjes haalde. Degene die me uitlachte om mijn zweethanden wanneer ik bij hem in de auto zat omdat hij het rijgedrag van een maniak had. Degene met wie ik zoveel films wilde kijken, maar telkens kwamen we erachter dat we elkaar toch net wat interessanter vonden. We waren het perfecte probleemkoppel, samen een joint rokend bij het meer. Jij wilde vier zonen, ik zei dat ik het best vond zolang jij ze zou uitpoepen. Jij wilde de zeeën verkennen, terwijl de oceaan de eenzaamste plek ter wereld is. Je wilde een tattoo op je borst met een anker erop, waar ik heel hard om moest lachen, maar wat ik stiekem toch best gaaf vond. Jij wilde een relatie, ik niet, en toch heb ik het gedaan. Voor jou, de persoon die ik dacht dat je was. En nu ben ik verliefd op je, terwijl jij al lang weg bent, op zoek naar een nieuwe identiteit. Je bent een slak die nooit tevreden is met zijn huisje. Je bent bipolar en ik haat je. En ik mis je.


    zo poëtisch, zo verdrietig. knuffels


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik kan niet slapen...


    You are my piece of paradise.

    En bedankt voor de belediging. . .


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik ga naar Plopsaland. Ik ga naar Plopsaland. Ik ga naar Plopsaland. Nanananana.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.