• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Geweldig. Ze verkopen hier geen bruin brood. Dat gaan twee geweldige weken worden voor mijn darmen, not! Dan maar andere dingen zoeken waar genoeg vezels in zitten..


    26 - 02 - '16

    Paris here we come.
    Almost Paris then..


    Ik ga het zo eng vinden om zo ver van huis te zijn. Ben nog nooit echt uit Nederland geweest.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2015 - 12:09 ]

    Resilience schreef:
    Geweldig. Ze verkopen hier geen bruin brood. Dat gaan twee geweldige weken worden voor mijn darmen, not! Dan maar andere dingen zoeken waar genoeg vezels in zitten..

    Ugh, ja, dat haat ik zo erg aan de meeste vakantielanden. D: Binnen een week zit je zo verstopt als wat met al dat witbrood.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ugh, ja, dat haat ik zo erg aan de meeste vakantielanden. D: Binnen een week zit je zo verstopt als wat met al dat witbrood.


    Mijn darmen zijn al spastisch, dus dat gaat nog leuk worden :"D
    Maar we zullen zien. Ik ga maar eens verder met research naar vezelrijk voedsel wat hopelijk hier ook te krijgen is D:


    26 - 02 - '16

    Resilience schreef:
    Geweldig. Ze verkopen hier geen bruin brood. Dat gaan twee geweldige weken worden voor mijn darmen, not! Dan maar andere dingen zoeken waar genoeg vezels in zitten..


    Dit is zo herkenbaar, echt verschrikkelijk als ze dat niet hebben. Probeer veel appels te eten. Daar zitten ook vezels in.
    Een lijst met vezelrijke producten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kishimoto schreef:
    (...)

    Dit is zo herkenbaar, echt verschrikkelijk als ze dat niet hebben. Probeer veel appels te eten. Daar zitten ook vezels in.
    Een lijst met vezelrijke producten.


    Dankjewel! Die lijst is heel handig (:


    26 - 02 - '16

    Natuurlijk laat mijn zusje haar pinpas blokkeren als ze in Spanje zit en natuurlijk kan je hem niet deblokkeren, maar moet je gelijk een nieuwe aanvragen. Gelukkig ben ik er waardoor ze geen 2 weken hoeft te wachten en extra hoeft te betalen. :Y)


    Your make-up is terrible

    Ugh, 99 redenen om m'n stiefmoeder een klap te geven. Don't tell me what to do if you're not doing it either.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    I just want to break down.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    My eyes are burning..


    26 - 02 - '16

    Im so done with this


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Woehoe, I'm happy! (hoera)


    Ik wil een tuin vol egels

    Mijn vinger is net een worstje. Lang leven gekneusden wijsvingers.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja, als ik een vriendin zou hebben die ergens ver op vakantie zou zijn, zou ik ook niet online komen. Fuck you!


    26 - 02 - '16

    Godver, na dat te hebben gezien zit ik toch wel te overwegen om vegetarisch te worden. En trouwens thanks Youtube om net na die video de safe en sound song op te zetten. DIE KIPPEN ZIJN NAMELIJK NIET SAFE AND SOUND. Godver, ik voel mij nu zo slecht.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial