• ...Want ik ga autolessen. Ik heb een auto maar geen rijbewijs, dus het werd wel eens tijd. Vanaf morgen ga ik de weg onveilig maken. :Y)

    Nu vraag ik me af, wie van jullie heeft al een rijbewijs? En ging het makkelijk of moeilijk bij jou?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 12:47 ]


    The truth is out there.

    Ik wens je veel succes en plezier met de autolessen! Zelf ben ik nog bezig, maar mijn autotheorie heb ik al wel. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Ik wens je veel succes en plezier met de autolessen! Zelf ben ik nog bezig, maar mijn autotheorie heb ik al wel. (:

    Dankjewel! Ik moet mijn theorie ook nog. Maar ik zit bij de meest yolo rijschool die er bestaat dus dat komt vanzelf. (:


    The truth is out there.

    Heel veel succes, ik heb mijn rijbewijs ondertussen al een jaar ;)


    What would Emma do?

    Heel veel succes! Ik ben zelf al bezig, moet ook nog m'n theorie nog halen. Haha.

    Oeh leuk, succes! You can do it! :3


    Ik heb sinds januari mijn rijbewijs, maar het ging niet zonder moeilijkheden. De eerste rijschool waar ik bij zat was een regelrechte ramp, dus ik ben na een half jaar overgestapt naar een andere rijschool. Vanaf toen moest ik het allemaal zelf betalen. Ik heb 3 keer gedaan over mijn theorie, mijn TTT ging dusdanig dat ik geen vrijstelling kreeg en tijdens mijn eerste échte rij-examen raakte ik in paniek waardoor ik het examen erop maar een faalangstexamen heb gedaan. Maar die heb ik gehaald en ik heb inmiddels dus tóch mijn rijbewijs in bezit! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je moet vooral heel zelfverzekerd zijn achter het stuur, anders lukt het niet ;) Je kan het!


    What would Emma do?

    Heel veel succes en plezier. c:
    Ik heb mijn rijbewijs nu bijna twee jaar. Het is uiteindelijk absoluut geen drama geweest, maar ik was altijd erg onzeker waardoor het vooral voor mezelf niet altijd even leuk was. Dat was echt aan het einde, though. Mijn lessen zijn altijd erg leuk geweest. C;


    Caution first, always.

    Palinoia schreef:
    Oeh leuk, succes! You can do it! :3


    Ik heb sinds januari mijn rijbewijs, maar het ging niet zonder moeilijkheden. De eerste rijschool waar ik bij zat was een regelrechte ramp, dus ik ben na een half jaar overgestapt naar een andere rijschool. Vanaf toen moest ik het allemaal zelf betalen. Ik heb 3 keer gedaan over mijn theorie, mijn TTT ging dusdanig dat ik geen vrijstelling kreeg en tijdens mijn eerste échte rij-examen raakte ik in paniek waardoor ik het examen erop maar een faalangstexamen heb gedaan. Maar die heb ik gehaald en ik heb inmiddels dus tóch mijn rijbewijs in bezit! :Y)


    Wow, dat is inderdaad een flinke route. Mijn zus heeft ook gelest bij deze rijschool en hoewel ze een beetje ongeorganiseerd overkomen had ze haar rijbewijs heel snel. Ik ben ook niet echt bang, ik heb er juist wel zin in. Ik ben altijd een meekijker geweest in de auto.

    Dus het wordt even afwachten. :Y)
    Bedankt iedereen. (:


    The truth is out there.

    Heel veel succes en natuurlijk plezier! In het begin zal het misschien een beetje overweldigend zijn, maar je hebt alles echt al snel genoeg door, dat komt echt wel goed. Zelf heb ik hem inmiddels alweer anderhalf jaar. :) Dat is zonder al te veel problemen gegaan, ik was in de zomer gestart en had hem in december met de eerste keer binnen.


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Heel veel succes en natuurlijk plezier! In het begin zal het misschien een beetje overweldigend zijn, maar je hebt alles echt al snel genoeg door, dat komt echt wel goed. Zelf heb ik hem inmiddels alweer anderhalf jaar. :) Dat is zonder al te veel problemen gegaan, ik was in de zomer gestart en had hem in december met de eerste keer binnen.


    Ik wil proberen hem in 2 maanden uiterlijk te halen. Zodat ik met de auto naar school kan.


    The truth is out there.

    Als je de tijd hebt om met regelmaat lessen in te plannen denk ik wel dat dat moet kunnen lukken hoor. :)


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Als je de tijd hebt om met regelmaat lessen in te plannen denk ik wel dat dat moet kunnen lukken hoor. :)


    Ja ik heb nu vakantie, en ga ook verder niet weg. En met school, ik ga eigenlijk maar minimaal naar lessen. Dus genoeg tijd om meerdere keren per week te lessen. (:


    The truth is out there.

    Ik mag mijn rijbewijs morgen ophalen bij de gemeente (:
    Het was bij mij een hel, maar vijftig lessen later heb ik dan ook eindelijk wat.
    Succes!

    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 17:15 ]


    Can't control my second personality

    Succes! En heel veel plezier! Ik moet nog beginnen.


    -

    Veel plezier en succes! Ik heb over 3 weken mijn praktijk examen, voor de 3e keer. :/


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind