• ...Want ik ga autolessen. Ik heb een auto maar geen rijbewijs, dus het werd wel eens tijd. Vanaf morgen ga ik de weg onveilig maken. :Y)

    Nu vraag ik me af, wie van jullie heeft al een rijbewijs? En ging het makkelijk of moeilijk bij jou?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 12:47 ]


    The truth is out there.

    Involved schreef:
    Ik mag mijn rijbewijs morgen ophalen bij de gemeente (:
    Het was bij mij een hel, maar vijftig lessen later heb ik dan ook eindelijk wat
    succes!


    Je hebt hem gehaald toch! Top gedaan. (:


    The truth is out there.

    Mulleroni schreef:
    Ik wens je veel succes en plezier met de autolessen! Zelf ben ik nog bezig, maar mijn autotheorie heb ik al wel. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Succes!

    Ik ben rijbewijsloos as fuck, maar dat komt nog wel. Over vijf jaar. Als de instructeur het dan overleeft. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Succes ^^! Ik heb maar 6 lessen achter de rug en morgen komt nummer 7, dus ik ben nog lang verwijdert van een rijbewijs


    Seasons will change, but I shall remain

    Succes c;

    Ik heb nog geen rijbewijs en dat gaat 'm voorlopig ook niet worden, hoe graag ik ook zou willen :c


    26 - 02 - '16

    Resilience schreef:
    Succes c;

    Ik heb nog geen rijbewijs en dat gaat 'm voorlopig ook niet worden, hoe graag ik ook zou willen :c


    Oh dat is jammer zeg. Waarom niet? Ik heb het ook bijna een half jaar uitgesteld omdat ik bepaalde medicijnen had waarmee ik niet durfde te rijden.


    The truth is out there.

    Scully schreef:
    (...)

    Oh dat is jammer zeg. Waarom niet? Ik heb het ook bijna een half jaar uitgesteld omdat ik bepaalde medicijnen had waarmee ik niet durfde te rijden.


    Ik zit met medicijnen onder andere :c


    26 - 02 - '16

    Resilience schreef:
    (...)

    Ik zit met medicijnen onder andere :c


    Ja dat is heel rot. Ik doe het nu ook pas omdat ik een maand geleden mijn medicijnen ge-rage quit heb.:Y)


    The truth is out there.

    Scully schreef:
    (...)

    Ja dat is heel rot. Ik doe het nu ook pas omdat ik een maand geleden mijn medicijnen ge-rage quit heb.:Y)


    Dat gaat bij mij helaas niet zo makkelijk. De reden waarom ik ze slik is echt niet zomaar iets, om dat zo maar te zeggen. Als ik stop zal ik een gigantische terugval + cold turkey effect krijgen. Zoiets moet afgebouwd worden. Dat heb ik een tijdlang geprobeerd, en ik was al best ver, tot ik het helaas niet meer trok :/


    26 - 02 - '16

    Resilience schreef:
    (...)

    Dat gaat bij mij helaas niet zo makkelijk. De reden waarom ik ze slik is echt niet zomaar iets, om dat zo maar te zeggen. Als ik stop zal ik een gigantische terugval + cold turkey effect krijgen. Zoiets moet afgebouwd worden. Dat heb ik een tijdlang geprobeerd, en ik was al best ver, tot ik het helaas niet meer trok :/


    Ik ben cold turkey gegaan met mijn antidepressiva. Het was een ramp. Maar ik ben er weer bovenop. Ik was iedere keer heel ziek van mijn antidepressiva dus liever dit dan zo ziek iedere keer. Zelfde gedaan met pijnmedicatie, daarvoor heb ik nu natuurlijke producten terug genomen.
    Needless to say dat ik een hele flinke preek van de dokters heb gehad.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 19:08 ]


    The truth is out there.

    Ah wat leuk! Veel plezier alvast!

    Ik heb vandaag mijn rijexamen gedaan en dat ging goed mis. Ik had zo'n last van de spanning en ik had zoveel druk op mezelf gelegd dat ik niet meer aan het autorijden was. Niet leuk, maar ja, nu heb ik er zeker wat van geleerd. Ik ga het gewoon nogmaals proberen en ik heb zeker de moed nog niet opgegeven. Ik vind autorijden ontzettend leuk, ik heb alleen een verschrikkelijke hekel aan praktijkexamens.
    Het is echt heel leuk, maar je moet niet te graag willen. Dan verwacht je te veel van jezelf en gaat het zichzelf tegenzitten. Heel veel succes!


    Deep inside, I've never felt alive

    Ethan schreef:
    Ah wat leuk! Veel plezier alvast!

    Ik heb vandaag mijn rijexamen gedaan en dat ging goed mis. Ik had zo'n last van de spanning en ik had zoveel druk op mezelf gelegd dat ik niet meer aan het autorijden was. Niet leuk, maar ja, nu heb ik er zeker wat van geleerd. Ik ga het gewoon nogmaals proberen en ik heb zeker de moed nog niet opgegeven. Ik vind autorijden ontzettend leuk, ik heb alleen een verschrikkelijke hekel aan praktijkexamens.
    Het is echt heel leuk, maar je moet niet te graag willen. Dan verwacht je te veel van jezelf en gaat het zichzelf tegenzitten. Heel veel succes!


    Jammer dat het zo mis ging zeg! En inderdaad gewoon nog een keer! Succes!


    The truth is out there.

    Scully schreef:
    (...)

    Jammer dat het zo mis ging zeg! En inderdaad gewoon nog een keer! Succes!

    Dankje (:


    Deep inside, I've never felt alive

    Scully schreef:
    (...)

    Ik ben cold turkey gegaan met mijn antidepressiva. Het was een ramp. Maar ik ben er weer bovenop. Ik was iedere keer heel ziek van mijn antidepressiva dus liever dit dan zo ziek iedere keer. Zelfde gedaan met pijnmedicatie, daarvoor heb ik nu natuurlijke producten terug genomen.
    Needless to say dat ik een hele flinke preek van de dokters heb gehad.


    Ah.. Toen ik kenbaar maakte ik dat wilde stoppen, heb ik ook een gigantische preek gehad. Uiteindelijk had ik de dokter eindelijk omgepraat en nu hebben ze er weer 1/3 van mijn dosis bij opgegooid, omdat ik het klaarblijkelijk niet trok. Dat vonden mijn ouders; ze vonden me niet te genieten. Niet eens omdat ik ook kamp met een enorm slaaptekort en gebrek aan vitamine D. Mede daardoor heb ik besloten dat ik uit huis wil en dan wil stoppen. Daarna valt rijlessen nemen weer te overwegen, hoop ik :/


    26 - 02 - '16

    Resilience schreef:
    (...)

    Ah.. Toen ik kenbaar maakte ik dat wilde stoppen, heb ik ook een gigantische preek gehad. Uiteindelijk had ik de dokter eindelijk omgepraat en nu hebben ze er weer 1/3 van mijn dosis bij opgegooid, omdat ik het klaarblijkelijk niet trok. Dat vonden mijn ouders; ze vonden me niet te genieten. Niet eens omdat ik ook kamp met een enorm slaaptekort en gebrek aan vitamine D. Mede daardoor heb ik besloten dat ik uit huis wil en dan wil stoppen. Daarna valt rijlessen nemen weer te overwegen, hoop ik :/


    Ja klopt, ik zou het daarvoor ook niet doen. Ik had zelfs al heel erg moeite met goed opletten tijdens het fietsen. Het wordt ook niet aangeraden. En je moet met antidepressiva stoppen als jij er denkt klaar voor te zijn, niet wanneer anderen het denken.


    The truth is out there.