• ...Want ik ga autolessen. Ik heb een auto maar geen rijbewijs, dus het werd wel eens tijd. Vanaf morgen ga ik de weg onveilig maken. :Y)

    Nu vraag ik me af, wie van jullie heeft al een rijbewijs? En ging het makkelijk of moeilijk bij jou?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 12:47 ]


    The truth is out there.

    Scully schreef:
    (...)

    Ja klopt, ik zou het daarvoor ook niet doen. Ik had zelfs al heel erg moeite met goed opletten tijdens het fietsen. Het wordt ook niet aangeraden. En je moet met antidepressiva stoppen als jij er denkt klaar voor te zijn, niet wanneer anderen het denken.


    Dat heb ik dus ook :/
    Concentreren gaat ook moeilijk en ik heb nog last van vele andere bijwerkingen. Echt verrekt vervelend. Ach ja, sta nu ingeschreven voor een plaats. Mijn intake is 13 augustus al (geloof ik) en er zijn twee wachtenden voor me. Dus hopelijk zal het nu bergopwaarts gaan ^^

    Echt heel veel succes met je rijlessen. Laat je ons ook nog weten hoe je ervaringen waren? c;


    26 - 02 - '16

    Resilience schreef:
    (...)

    Dat heb ik dus ook :/
    Concentreren gaat ook moeilijk en ik heb nog last van vele andere bijwerkingen. Echt verrekt vervelend. Ach ja, sta nu ingeschreven voor een plaats. Mijn intake is 13 augustus al (geloof ik) en er zijn twee wachtenden voor me. Dus hopelijk zal het nu bergopwaarts gaan ^^

    Echt heel veel succes met je rijlessen. Laat je ons ook nog weten hoe je ervaringen waren? c;


    Absoluut. Waarschijnlijk met heel veel gegil en me vastklampend aan de stoere rij-instructeur


    The truth is out there.

    Veel succes met je rijlessen! Ik wil er liever pas na het afronden van mijn studie aan beginnen, gezien enkele vriendinnen van me hun theoretisch rijbewijs opnieuw moe(s)ten behalen omdat ze die van praktijk niet binnen 2 jaar haalden (door studie en werk).


    Ik wil een tuin vol egels

    Oeh, succes!
    Ik heb m'n rijbewijs sinds vandaag precies twee weken, en ik heb er echt iets van 1,5 jaar over gedaan. Maar het was het waard, want ik vind het echt heel leuk hahaha. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Heel veel succes dan!
    Ik zelf had heel veel moeite met de theorie. Heb speciaal lessen genomen en alsnog 1 keer gezakt. Rijlessen zelf waren echt superleuk, maar nu ik mijn rijbewijs heb is het echt heel snel ontzettend saai geworden. Nu rij ik niet meer zo graag. Vind er geen zak aan, hahaha.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Update: Nou, ik heb mijn eerste les achter de rug. Super mazzel met de instructeur, ik vind hem echt geweldig. In tijden niet op zo'n leuke manier dingen geleerd.
    Wel lekker veel stoepranden geraakt maar ik mag direct morgenochtend weer.


    The truth is out there.

    Yay! Wat goed! c;


    26 - 02 - '16

    Fijn dat het, op de stoeprandjes na, goed is gegaan!. Altijd leuk als je een toffe instructeur hebt. :) Fijn ook dat je morgen meteen weer mag, dan blijf je er een beetje in!


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Fijn dat het, op de stoeprandjes na, goed is gegaan!. Altijd leuk als je een toffe instructeur hebt. :) Fijn ook dat je morgen meteen weer mag, dan blijf je er een beetje in!


    Vroem vroem. Ja ben ik ook blij mee. Ik wil zo veel en zo snel mogelijk lessen.


    The truth is out there.

    Scully schreef:
    Update: Nou, ik heb mijn eerste les achter de rug. Super mazzel met de instructeur, ik vind hem echt geweldig. In tijden niet op zo'n leuke manier dingen geleerd.
    Wel lekker veel stoepranden geraakt maar ik mag direct morgenochtend weer.


    Niemand rijdt perfect op zijn eerste les. Fijn dat je een klik heb met je instructeur!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil graag binnenkort beginnen, vooral aangezien ik al bijna 19 ben.
    Maarja, moet ik wel geld hebben :'D


    Life is a beautiful struggle

    wat leuk niet iedereen heeft een leuke instructeur hoor:')
    (Y)


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Hoezo heb je al een auto terwijl je nog geen rijbewijs hebt? Dat vindt ik een stuk belangrijker om te vragen, hahaha. Anyway, heel veel succes!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Hoezo heb je al een auto terwijl je nog geen rijbewijs hebt? Dat vindt ik een stuk belangrijker om te vragen, hahaha. Anyway, heel veel succes!


    Goede vraag! Nou het zit zo. Ga maar klaar zitten. Mijn tante heeft een vriendin die net een gigantische erfenis kreeg en die vrouw heeft haar relatief nieuwe auto gratis aan mijn tante gegeven. Nu hebben ik en mijn zus gratis mijn tante haar oude auto gekregen. Maar hij staat bij mij dus ik ga hem het meest gebruiken.


    The truth is out there.