• Er komen vaker zo'n topics voorbij van veertienjarige, maar ik vroeg me af of het nog oké is dat ik als bijna twintigjarige nog nooit een serieuse relatie heb gehad en ook nog niemand op het oog heb. Ik heb het gevoel alsof iedereen om mij heen een relatie heeft die van mijn leeftijd is. Iedereen in mijn familie heeft een lief, op mijn zusje en ik na en drie van mijn vijf vrienden.
    Op zich heb ik niks tegen single zijn, maar ik vroeg het mij af of er nog meer mensen zijn.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tegenwoordig is het toch steeds meer alom geaccepteerd dat je geen relatie hoeft te hebben om gelukkig te zijn? Same for kinderen. Ik snap niet waarom mensen zich er dan nog zo druk om maken.


    Your make-up is terrible

    Liopleurodon schreef:
    (...)

    En steeds die vragen op familiefeesten :') Dat irriteert me soms echt.
    Ja precies. En dat mensen dan ook zo gaan doen van HOE KAN DAT NU? Alsof het iets is wat echt moet op eem bepaalde leeftijd.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik ben 18, ook nog single, zelfs nog nooit gezoend én ik heb er ook nog geen behoefte aan. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Furiosa schreef:
    Tegenwoordig is het toch steeds meer alom geaccepteerd dat je geen relatie hoeft te hebben om gelukkig te zijn? Same for kinderen. Ik snap niet waarom mensen zich er dan nog zo druk om maken.


    This


    26 - 02 - '16

    Furiosa schreef:
    Tegenwoordig is het toch steeds meer alom geaccepteerd dat je geen relatie hoeft te hebben om gelukkig te zijn? Same for kinderen. Ik snap niet waarom mensen zich er dan nog zo druk om maken.


    Ik denk dat het vooral komt door de omgeving. Ikzelf heb een zus en haar vaste vriend om er telkens naar te vragen en hun mening erover te geven, mijn tante begint er ook wel eens over, vriendinnen van de middelbare die als eerste vragen of er al iemand is in mijn leven wanneer ik ze weer eens spreek, één van mijn vrienden trouwens ook (die bood laatst nog aan zijn grote netwerk te gebruiken om mij te koppelen) etc. Oh en laatst dacht iemand dat ik loog, toen ik zei dat ik niemand echt leuk vond. Dan komt het wel eens voor dat je aan jezelf twijfelt. Althans, dat heb ik dan, haha.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2015 - 21:37 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Corday schreef:
    Ik ben bijna twintig en ik heb ook nog nooit een serieuze relatie gehad. Ik heb ook het idee dat een standaard, vaste relatie niet voor mij is weggelegd.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ben 18 en momenteel ook happy single. Ik heb al wel een vaste relatie gehad, en ik mis het ook wel heel erg. Maar ik probeer het zo te zien. Het wachten en alleen zijn tot dat er een echt geweldige jongen voorbij komt is beter dan in een relatie zitten waar het het toch niet helemaal is. De een komt eerder iemand tegen die helemaal top is dan de ander. Voor nu gewoon lekker genieten van het single bestaan, meid!


    The truth is out there.

    ik ben al 2 jaar single en waarschijnlijk blijf ik ook maar single als mensen niet de overduidelijkste hint snappen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ben 21, bijna 22 jaar oud en ik heb nog nooit een vriend gehad en ik ben gelukkig sinlge. Dus het maakt niet uit. De juiste jongen komt heus wel op je pad. :) Meisjes die ik kende hebben allemaal 10 a 15 vriendjes gehad. (Dat meen ik serieus). Sommige acher elkaar per maand. Wat wil je liever dat je de 16ste toekomstige vriendje wil tegen komen of die ene 'ware' waar je hele leven mee kan delen?


    One Who Travels A Higher Path.

    LeScorpion schreef:
    (...)Ja precies. En dat mensen dan ook zo gaan doen van HOE KAN DAT NU? Alsof het iets is wat echt moet op eem bepaalde leeftijd.


    Weet je wat ook zo irritant is?
    'Oh, ik weet wel iemand voor je!'

    Serieus? Rot op met je koppelpraktijken :'D

    Doofenshmirtz schreef:
    (...)

    Weet je wat ook zo irritant is?
    'Oh, ik weet wel iemand voor je!'

    Serieus? Rot op met je koppelpraktijken :'D


    Weet je wat mijn moeder soms tegen me zegt? 'Die mensen hebben een groot huis/zwembad/veel geld, ga eens zien of ze geen zoon van uw leeftijd hebben.' Daar kan ik me echt serieus aan irriteren.


    What would Emma do?

    Liopleurodon schreef:
    (...)

    Weet je wat mijn moeder soms tegen me zegt? 'Die mensen hebben een groot huis/zwembad/veel geld, ga eens zien of ze geen zoon van uw leeftijd hebben.' Daar kan ik me echt serieus aan irriteren.


    Dit ken ik!
    Ik was in Florida met een goede vriend van de familie en we reden door een giga rijke wijk en hij ging serieus stoppen bij ieder luxe huis en dan zei hij: 'Bel even aan, misschien is er wel een rijke single jongen.'
    Toen wilde ik hem ook wel achter het behang plakken.


    The truth is out there.

    LeScorpion schreef:
    (...)Ja precies. En dat mensen dan ook zo gaan doen van HOE KAN DAT NU? Alsof het iets is wat echt moet op eem bepaalde leeftijd.

    Ik hoor dat al sinds de eerste van de middelbare D:. Elk jaar weer moest ik aanhoren van mensen: 'Hoezo je hebt nog nooit een vriendje gehad of iemand gezoend?'


    Seasons will change, but I shall remain

    Het is hoe je er zelf bij voelt, denk ik. Mensen kunnen best tegen jou zeggen of het normaal is of niet, maar hoe voel jij je daarbij?
    Als je nog nooit iemand tegen bent gekomen die je wel ziet zitten dan is dat nou eenmaal zo. Als je het zelf niet als probleem ervaart dan is het, in mijn ogen, geen probleem.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Doofenshmirtz schreef:
    23 en single. Heb ook niet echt de behoefte aan een relatie eigenlijk :Y)


    No growth of the heart is ever a waste