• Hoi iedereen, zoals de titel het al zegt kan je hier je stories en je wattpad verhalen achterlaten!!

    Ik schrijf een wattpad verhaal dus als jullie interesse hebben dan is hier de link: https://www.wattpad.com/story/45109858-secret-one-direction

    Ik heb op Wattpad dezelfde verhalen als hier, alleen zijn ze daar in het Engels.
    Maar ik denk dat hier genoeg leesvoer is zonder reclame voor stories op Wattpad te hoeven maken. :")


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    Ik heb op Wattpad dezelfde verhalen als hier, alleen zijn ze daar in het Engels.
    Maar ik denk dat hier genoeg leesvoer is zonder reclame voor stories op Wattpad te hoeven maken. :")


    Ik vind wattpad stories best wel leuk, daarom heb ik er ook wattpad verhalen bijgevoegd.

    Caged, 16+

    Wat als je jarenlang achter de vodden wordt gezeten, omdat je 'anders' bent? Wat als je vrienden gedood worden, of vluchten? Wat als de FBI je oppakt en in een ultrakleine kooi smijt, en je zonder gezelschap achterlaat? Overleef je dat? Vecht je ertegen, of geef je je over?

    wattpad


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Jotunheim schreef:
    Ik heb op Wattpad dezelfde verhalen als hier, alleen zijn ze daar in het Engels.
    Maar ik denk dat hier genoeg leesvoer is zonder reclame voor stories op Wattpad te hoeven maken. :")


    Is het een aanrader Wattpad? Want ik twijfel ontzettend om het aan te maken? Weet ook niet goed hoe alles daar werkt, maar voor ik een account aanmaak wilde ik even weten of het de moeite waart is? Wat ik me ook afvroeg was, of het ook een site/app is zoals Quizelt of zijn er dingen anders?
    K.


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Ik heb een nieuw hoofdstuk op korte maar mooie verhalen, misschien is het wel leuk voor jullie (flower)


    tiptoe through the tulips...

    Ik heb een Wattpad, waar ik twee van mijn verhalen post: https://www.wattpad.com/user/DistantDeeps
    Deze verhalen zijn ook terug te vinden op mijn Q profiel, samen met wat Nederlandse one shots en een Engelse Divergent fanfic. Ik schrijf mijn verhalen uitsluitend in het Engels, though. (:


    The truth is out there.

    Unsolvable (Science Fiction #3)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Twisted Secrets (SciFi #5)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Project Evolution (coming soon, SciFi)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    A darkened heart
    How a snake killed a badger





    'I was always taught that it is better to keep your troubles to yourself, because nobody seems to care anyways, not until it's too late.'




    Ailionora (Eleanor) Whelan begint aan haar zesde jaar op Hogwarts. Al zag ze op tegen het leren voor de naderende N.E.W.T's van het volgende jaar, ze was opgelucht dat ze eindelijk was verlost van het weeshuis waar zij wederom haar tijd had moeten doorbrengen in de vakantie. Na alles wat er het afgelopen jaar was gebeurd, hoopte ze deze keer op een rustig jaar, zonder problemen en gevaren die op de loer liggen. Zoals elk jaar, leek dit een te moeilijke taak voor Hogwarts.
    Niet alleen komt de school opnieuw in de problemen, Eleanor zelf houd het ook niet veilig. Ze stuit op een groot geheim, verborgen door haar moeder en altijd verborgen gebleven, tot nu toe. Na het openen van één deur, ontrafelt ze het mysterie van de dood van haar gehele familie en blijkt datzelfde gevaar, dichterbij dan zij ooit zou hebben vermoeden.




    'Nobody knew she was suffering. Why didn't anybody notice?'



    • Start: Binnekort
    • Alle rechten gaan naar J.K. Rowling, behalve de zelfverzonnen personages.
    • Kan grof taalgebruik en 16+ bevatten
    • Copyright
    • Gebruikt Engelse benaming
    • Hoofdstukken vaak rond 1000 woorden
    • Prachtige cover gemaakt door Black
    • Mijn verhaal mag gerecenseerd worden





    'It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.' - Albus Dumbledore


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Klik!


    I wanna be a wizard!

    Here you go.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik heb dezelfde verhalen op wattpad op een account met hetzelfde naam. Ze zijn beide Nederlands.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina