• Manhattan’s Elite

    “Your one and only source into the scandalous lives of Manhattan’s elite” – xoxo The Ultimate









    Welcome to the Upper East Side, the most expensive, classy and scandalous location in the whole of New York City. Hier leven de kinderen van de bekenste multinationals, bankdirecteuren, dokters. Ze zijn op de hoogte van de nieuwste mode, dragen de duurste diamanten, worden gevoerd door limosines met eigen chauffeurs, hebben de knapste vrienden en ze feesten hard. Ze heersen over de stad als Goden. Maar dit is enkel wat je aan de buitenkant ziet. Elk persoon heeft zijn eigen geheimen: hun diepste verlangens, misdaden, verraad… Deze Elite lijkt fantastisch, maar het is moeilijker dan je ooit had gedacht. Worden geheimen bewaard of komen deze aan het licht? Daar zullen we snel genoeg achter komen én jij kan hier deel aan nemen. De sms die je nu krijg is niet van je moeder die verteld of je vrij bent voor lunch of van je beste vriendin die de duurste jurk in Tiffany’s heeft gekocht. Neen, dit is een sms van The Ultimate Gossip. Open dit bericht met de diepste geheimen van de Elite’s en je gehele leven zal veranderen. No one’s secrets are safe.







    LAAT JE TONG MAAR ROLLEN WANT HIER WORDT ER GEPRAAT OVER DE NIEUWSTE GOSSIPS, RELATIES AND MANY MANY MORE

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 17:04 ]


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    OH MT totally missed this :x

    What did I miss?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BIack schreef:
    OH MT totally missed this :x

    What did I miss?


    Er is nog niet heel veel gepasseerd. Voornamelijk personages die zich opmaken voor het feest dat in de avond zal plaatsvinden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mediocre schreef:
    (...)

    Er is nog niet heel veel gepasseerd. Voornamelijk personages die zich opmaken voor het feest dat in de avond zal plaatsvinden.

    Okie thank you (: Ik ga dan even mijn rol afmaken en daarna zal ik wat schrijven.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben terug van vakantie! :D

    Iemand die vriend/vriendin van Valentin wil zijn? Hij kan nogal cru zijn, dus diegene moet wel ergens tegen kunnen.
    En oh ja, vijanden zal hij een heleboel hebben ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Euhm, ik heb Lennox. Die is wel nuchter. Vijand mag ook wel. Laat maar horen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mediocre schreef:
    Euhm, ik heb Lennox. Die is wel nuchter. Vijand mag ook wel. Laat maar horen.


    Ik denk dat ze inderdaad best goede vrienden kunnen zijn, maar vijanden zou ook prima kunnen. We kunnen doen dat ze vrienden zijn maar zich ook heel erg aan elkaar kunnen irriteren?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Leithold schreef:

    Ik denk dat ze inderdaad best goede vrienden kunnen zijn, maar vijanden zou ook prima kunnen. We kunnen doen dat ze vrienden zijn maar zich ook heel erg aan elkaar kunnen irriteren?


    That sounds interesting. Een soort haat/liefde dus? Goed met elkaar kunnen opschieten en elkaars grootste irritatiepunt kunnen zijn. ^^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mediocre schreef:
    (...)

    That sounds interesting. Een soort haat/liefde dus? Goed met elkaar kunnen opschieten en elkaars grootste irritatiepunt kunnen zijn. ^^


    Ja precies. Dan is Lennox wel één van de mensen waar hij zich echt voor openstelt, maar dan zijn er ook een heleboel momenten waarop hij heel erg chagrijnig tegen haar kan doen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Leithold schreef:

    Ja precies. Dan is Lennox wel één van de mensen waar hij zich echt voor openstelt, maar dan zijn er ook een heleboel momenten waarop hij heel erg chagrijnig tegen haar kan doen.


    Ik ben heel benieuwd. Dat is nog eens een interessante combi.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leithold schreef:
    Iemand die vriend/vriendin van Valentin wil zijn? Hij kan nogal cru zijn, dus diegene moet wel ergens tegen kunnen.
    En oh ja, vijanden zal hij een heleboel hebben ^^


    Ik heb Brittany nog vrij.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Kan ik met Abby nog iets?


    Bowties were never Cooler

    Oh loopt dit nog? Nee toch?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Geen idee. Er werd net weer gepost, daarom vroeg ik t me af


    Bowties were never Cooler

    Dit loopt half. Though posten niet echt snel gaat.


    Feel the fire, but do not succumb to it.