• Manhattan’s Elite

    “Your one and only source into the scandalous lives of Manhattan’s elite” – xoxo The Ultimate









    Welcome to the Upper East Side, the most expensive, classy and scandalous location in the whole of New York City. Hier leven de kinderen van de bekenste multinationals, bankdirecteuren, dokters. Ze zijn op de hoogte van de nieuwste mode, dragen de duurste diamanten, worden gevoerd door limosines met eigen chauffeurs, hebben de knapste vrienden en ze feesten hard. Ze heersen over de stad als Goden. Maar dit is enkel wat je aan de buitenkant ziet. Elk persoon heeft zijn eigen geheimen: hun diepste verlangens, misdaden, verraad… Deze Elite lijkt fantastisch, maar het is moeilijker dan je ooit had gedacht. Worden geheimen bewaard of komen deze aan het licht? Daar zullen we snel genoeg achter komen én jij kan hier deel aan nemen. De sms die je nu krijg is niet van je moeder die verteld of je vrij bent voor lunch of van je beste vriendin die de duurste jurk in Tiffany’s heeft gekocht. Neen, dit is een sms van The Ultimate Gossip. Open dit bericht met de diepste geheimen van de Elite’s en je gehele leven zal veranderen. No one’s secrets are safe.







    LAAT JE TONG MAAR ROLLEN WANT HIER WORDT ER GEPRAAT OVER DE NIEUWSTE GOSSIPS, RELATIES AND MANY MANY MORE

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 17:04 ]


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Raccoon schreef:
    Iemand waar ik Joshua op af mag sturen?


    Ik heb Cécile. :')


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Donnie schreef:
    (...)

    Ik heb Cécile. :')


    Is goed ! :3 Ze werkt in een coffiehuis toch? Of was het een café? ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Is goed ! :3 Ze werkt in een coffiehuis toch? Of was het een café? ^^


    Ja! Gezellig Cafeetje.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Nog iemand interesse in een relaite met Joshua of Blake? :3 (Blake is bijna af)

    Ik post trouwens zo !


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Nog iemand interesse in een relaite met Joshua of Blake? :3 (Blake is bijna af)

    Ik post trouwens zo !


    Is blake you ues?


    Bowties were never Cooler

    LukeRHemmings schreef:
    (...)

    Is blake you ues?


    Ja hij is UES, maar qua karakter niet c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb Amity als persoon nig vrij (: ze is een Outsider maar laat dat je vooral niet tegenhouden ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ja hij is UES, maar qua karakter niet c;
    Wie weet is Camille wat? Zij is eigenlijk een beetje een losgeslagen UES. :)


    She's imperfect but she tries

    HeaIy schreef:
    Ik heb Amity als persoon nig vrij (: ze is een Outsider maar laat dat je vooral niet tegenhouden ^^


    misschien kennisen? :3 Dat hij haar ooit heeft zien optreden ofzo? :3

    Mignon schreef:
    (...)Wie weet is Camille wat? Zij is eigenlijk een beetje een losgeslagen UES. :)


    Langs de ene kant zijn ze totaal verschillend, maar dat kan wel leuk worden :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ja hij is UES, maar qua karakter niet c;


    Misschien dat Abigail zijn schoonmaakster, of opgedrongen schoonmaakster kan zijn?


    Bowties were never Cooler

    LukeRHemmings schreef:
    (...)

    Misschien dat Abigail zijn schoonmaakster, of opgedrongen schoonmaakster kan zijn?


    Is goed :3 Bij zijn ouders thuis dan?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Iemand die nog een wat dan ook voor een relatie wilt met Nathaniel?

    Arcadia schreef:
    Iemand die nog een wat dan ook voor een relatie wilt met Nathaniel?


    Brittany misschien?


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Brittany misschien?


    Nathaniel is niet echt into the love, hij flirt wel alleen maar enzo.. dus heb je een idee wat de relatie tussen Brittany en Nathaniel zou kunnen zijn?

    Arcadia schreef:
    (...)

    Nathaniel is niet echt into the love, hij flirt wel alleen maar enzo.. dus heb je een idee wat de relatie tussen Brittany en Nathaniel zou kunnen zijn?


    In bepaalde opzichten lijken ze wel op elkaar, opvoeding en wantrouwen enzo. Ik denk daf als ze hem leert kennen ze hem zal gaan vertrouwen.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light