• Manhattan’s Elite

    “Your one and only source into the scandalous lives of Manhattan’s elite” – xoxo The Ultimate









    Welcome to the Upper East Side, the most expensive, classy and scandalous location in the whole of New York City. Hier leven de kinderen van de bekenste multinationals, bankdirecteuren, dokters. Ze zijn op de hoogte van de nieuwste mode, dragen de duurste diamanten, worden gevoerd door limosines met eigen chauffeurs, hebben de knapste vrienden en ze feesten hard. Ze heersen over de stad als Goden. Maar dit is enkel wat je aan de buitenkant ziet. Elk persoon heeft zijn eigen geheimen: hun diepste verlangens, misdaden, verraad… Deze Elite lijkt fantastisch, maar het is moeilijker dan je ooit had gedacht. Worden geheimen bewaard of komen deze aan het licht? Daar zullen we snel genoeg achter komen én jij kan hier deel aan nemen. De sms die je nu krijg is niet van je moeder die verteld of je vrij bent voor lunch of van je beste vriendin die de duurste jurk in Tiffany’s heeft gekocht. Neen, dit is een sms van The Ultimate Gossip. Open dit bericht met de diepste geheimen van de Elite’s en je gehele leven zal veranderen. No one’s secrets are safe.







    LAAT JE TONG MAAR ROLLEN WANT HIER WORDT ER GEPRAAT OVER DE NIEUWSTE GOSSIPS, RELATIES AND MANY MANY MORE

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 17:04 ]


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    RhaegaI schreef:
    (...)

    Is goed.

    Iemand anders nog een relatie met Alyx?


    Eve misschien?


    "Rebellion's are build on hope"

    Camille staat open voor alle relaties, als iemand een idee heeft dan hoor ik het graag. :) En nu ga ik posten!


    She's imperfect but she tries

    Als mijn stukje er vaag uit ziet, ik ben aan het spelen met de codes.. Dus het kan er opeens raar/anders uit zien! Sorry!!


    EDIT: volgensmij heb ik het nu onder controle

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 20:51 ]

    Mogen de personages ook roddels insturen of niet? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Mogen de personages ook roddels insturen of niet? c:


    Als je een goede roddel weet, mag je die altijd naar mij sturen, dan kan ik die verwerken in een gossip!


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Amity is klaar qua karakter, misschien breid ik het iets uit maar dit is ze wel in grote lijnen, dus, who volonteers :")?


    I just caught the wave in your eyes

    Tyler staat ook nog open voor relaties ^^ Friends, enemies, (knipperlicht)relatie.. Maakt mij niet uit ^^


    El Diablo.

    Boschetto schreef:
    Tyler staat ook nog open voor relaties ^^ Friends, enemies, (knipperlicht)relatie.. Maakt mij niet uit ^^


    Knipperlicht relatie met Eve? Klinkt mij namelijk heel goed in de oren ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Boschetto schreef:
    Tyler staat ook nog open voor relaties ^^ Friends, enemies, (knipperlicht)relatie.. Maakt mij niet uit ^^


    Ikke heb Amity (:


    I just caught the wave in your eyes

    VladiFerr schreef:
    (...)

    Knipperlicht relatie met Eve? Klinkt mij namelijk heel goed in de oren ^^


    Ik vind het helemaal goed ^^

    HeaIy schreef:
    (...)

    Ikke heb Amity (:


    Heb jij ideeën? Ik denk dat ze ergens wel vrienden kunnen zijn, hij is niet heel 'vies' van outsiders enzo (:


    El Diablo.

    Iemand voor Joshua? :3 Ik moet nog zijn geschiedenis en daarna maak ik mijn tweede jongen, die word ook een outsider ^^ .


    Oh Btw mag Josh werken in een stripclub ofzoiets? ;') of heeft iemand dat al, sorry ik heb de rollen nog niet gelezen :x


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Donnie schreef:
    (...)

    Ik heb Cecile nog.


    Heb je een ideetje? :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Kunnen straatmuzikantes btw ook bartenders zijn ;'D. Zo ja mag Amity dat dan zijn ergens in een club ofzo? Idk xd


    I just caught the wave in your eyes

    Boschetto schreef:
    (...)

    Heb jij ideeën? Ik denk dat ze ergens wel vrienden kunnen zijn, hij is niet heel 'vies' van outsiders enzo (:


    Goede vriendinnen dan die soms wat flirten of iets?


    I just caught the wave in your eyes

    Raccoon schreef:
    Iemand voor Joshua? :3 Ik moet nog zijn geschiedenis en daarna maak ik mijn tweede jongen, die word ook een outsider ^^ .


    Oh Btw mag Josh werken in een stripclub ofzoiets? ;') of heeft iemand dat al, sorry ik heb de rollen nog niet gelezen :x


    Lennox en hij kunnen eventueel vrienden zijn? Misschien exen, of whatsoever. Goede vrienden mag ook. Laat maar weten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.