• Manhattan’s Elite

    “Your one and only source into the scandalous lives of Manhattan’s elite” – xoxo The Ultimate









    Welcome to the Upper East Side, the most expensive, classy and scandalous location in the whole of New York City. Hier leven de kinderen van de bekenste multinationals, bankdirecteuren, dokters. Ze zijn op de hoogte van de nieuwste mode, dragen de duurste diamanten, worden gevoerd door limosines met eigen chauffeurs, hebben de knapste vrienden en ze feesten hard. Ze heersen over de stad als Goden. Maar dit is enkel wat je aan de buitenkant ziet. Elk persoon heeft zijn eigen geheimen: hun diepste verlangens, misdaden, verraad… Deze Elite lijkt fantastisch, maar het is moeilijker dan je ooit had gedacht. Worden geheimen bewaard of komen deze aan het licht? Daar zullen we snel genoeg achter komen én jij kan hier deel aan nemen. De sms die je nu krijg is niet van je moeder die verteld of je vrij bent voor lunch of van je beste vriendin die de duurste jurk in Tiffany’s heeft gekocht. Neen, dit is een sms van The Ultimate Gossip. Open dit bericht met de diepste geheimen van de Elite’s en je gehele leven zal veranderen. No one’s secrets are safe.


    Rollen

    Verwijzing naar het rollentopic

    Regels


    - De Gossips worden door mij (Donnie) geplaatst. Niemand weet wie de Ultimate Gossip is.
    - Perfecte personages bestaan niet, al denken sommige Upper East Siders dit wel.
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Probeer minimaal 200 woorden te schrijven.
    - Alleen ik (Donnie) open een nieuw topic.
    - Als je voor korte of lange duur afwezig bent, laat mij dit dan weten.
    - En ten slotte: geniet van elkaar en de gossips.


    Bliep Bliep you have a text message

    Hier komen de roddels van the Ultimate Gossip te staan. Elke rol krijgt dit bericht sowieso via sms.
    GOSSIP 1: Het galabal vindt vanavond plaats. Zorg ervoor dat je op je opperbest bent gekleed. (het evenement loopt ten einde wanneer iedereen dit ten volle heeft beleefd met zijn rol.)


    Twinkle Twinkle little star, who is the prettiest of the Ball? Dress up, Upper East Siders! Het grote galabal komt eraan. Geef ons wat onze ogen willen zien. Ik zal er alvast zijn. You are warned.

    xoxo
    The Ultimate Gossip

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 20:09 ]


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    MT


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MT


    The privilege of a lifetime is being who you are.

    MT


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Bliep Bliep you have a text message
    Verstuurd op zaterdag om 12:30


    Twinkle Twinkle little star, who is the prettiest of the Ball? Dress up, Upper East Siders! Het grote galabal komt eraan. Geef ons wat onze ogen willen zien. Ik zal er alvast zijn. You are warned.

    xoxo
    The Ultimate Gossip

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 20:00 ]


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    MT.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    //Ugh I love this already. Sorry zal verder niks behalve posts zetten in dit topic maar dit moest even!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    // MT


    El Diablo.

    RhaegaI schreef:
    MT.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    WOLF BRICKLANDER









    De geur van gebraden kip deed hem haast watertanden. Zoals altijd maakte Madelin de heerlijkste gerechten. Ze was niet enkel hun bediende, nanny (nu hoeft ze meer voor zijn zus te zorgen dan voor hem) maar ze was ook een topchef. Wat kon ze heerlijke maaltijden maken. Het duurde niet lang voordat hij de groteske woonkamer inliep en plaats nam aan de eikenhouten tafel. De stoel over hem, waar zijn jongere zus normaliter zat, was leeg. Hij rolde met zijn ogen, leunde tegen de leuning en haalde zijn splinternieuwe gsm uit zijn broekzak. Ik beveel je om uit je fase van rebelsheid te komen en idem dito naar beneden te komen. Het eten is klaar. smste hij Camille. Dat kind deed de laatste tijd vreselijk lastig en werkte hem nog meer op zijn zenuwen dan anders. Hij hoopte maar dat ze snel naar beneden kwam en een deftige maaltijd zou verorberen in plaats van al die troep die ze de laatste tijd at.
    Vingers die over het touchscreen raasden, gescrol en een glimlach rond zijn smalle lippen. Zo hield hij zich tien minuten bezig. Af en toe gezoem van een sms of een facebook bericht. Wat is hij populair vandaag. In die tijd was zijn ergernis aan het groeien. Hoe lang moest hij nog wachten op haar? Het eten werd bijna koud en dat was zonde van Madelin haar moeite.
    Zijn geduld raakte nu naderhand op toen ze nog steeds niet kwam opdagen. Hij schoof de stoel met een piepend geluid naar achter en liep naar de traphal. ‘Juffrouw Bricklander, als je nu niet meteen naar beneden komt, dan sleur ik je aan je haren naar beneden!’ riep hij kwaad naar boven toe, in de hoop dat ze haar kont eindelijk zou opheffen en zich zou laten tonen aan de ‘buitenwereld’. Hopelijk had ze iets deftig aan en niet die tweedhands kledij die ze vintage noemde.
    Een bekend geluid vulde de ruimte. Een sms. Daarna getril van zijn telefoon. Hij wierp een laatste blik op de trap en liep terug naar de woonkamer. Maar daar hield hij abrupt stand. Een nieuwe sms. Onbekend nummer. Hij opende het bericht en las het volgende:

    Twinkle Twinkle little star, who is the prettiest of the Ball? Dress up, Upper East Siders! Het grote galabal komt eraan. Geef ons wat onze ogen willen zien. Ik zal er alvast zijn. You are warned.

    xoxo
    The Ultimate Gossip


    Er sierde een grijns rond zijn lippen en hij kon niet snel genoeg Nathaniel en Aspyn verwittigen met dit deugelijke nieuws. Natuurlijk veronderstelde hij dat ze dezelfde sms hadden gekregen, want iedereen kreeg de nieuwste weetjes van The Ultimate. Maak je klaar voor het galabal. Ik kom je vanavond oppikken, be ready. – W.
    Hij opende een ander gesprek, maar deze naam was niet volledig. Er sierde enkel een grote letter L. Dit was zijn geheim. Hun geheim en niemand zou het goedkeuren wat er tussen hen speelde. Om correct en nauwkeurig te zijn, speelde er niets tussen hen. Het was wat heen en weer geflirt. Hij en een Outsider. Wie had dat verwacht? Niet dat hij aan haar zou toegeven, maar ze was lust voor zijn ogen. Een natuurlijke pracht die hij niet tussen zijn vingers kon laten glippen. Trek je mooiste galakleed aan, schoonheid. Dan kan ik je garanderen dat je deel uit maakt van het extravagante galabal. See you soon – W.
    Met een goed gevoel nam hij terug plaats aan de eikenhouten tafel, waar zijn furieuze gedachten niet langer bij zijn irritante zusje lag, maar bij de verrukkelijke gedachte aan en spetterend feest vol drank en mooie meiden. Het gebraad smaakte nu nog duizend keer lekkerder.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 20:06 ]


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Aspyn Florènce Chamberlain
    Upper East Sider | outfit





    Met pijn en moeite at Aspyn Chamberlain van de salade voor haar neus. Ze was een grote eter en eigenlijk at ze om te overleven, niet omdat ze het daadwerkelijk lekker vond. Dat was dan ook altijd de reden geweest dat de oudste Chamberlain dochter zo fragiel was, maar dat vond ze niet erg. Dat zag ze immers als een teken van perfectie, zoals ze zichzelf graag zag. Ze had zichzelf aan de kop van de tafel geplaatst. Links van haar zat haar zusje Kamryn en rechts van haar zat de jongste blondine: Jojo. Kamryn speelde ongeïnteresseerd op haar telefoon en Jojo snaaide zonder pardon een zoetig broodje naar binnen. Aspyn voelde geen connectie met haar zusjes en dat was wederzijds. Ze haatte hen niet, ze begreep hem gewoonweg niet. Aspyn schrok op haar toen haar telefoon trilde op tafel en vervolgens lichtte het scherm op. Ze las het berichtje dat ze zowel van The Ultimate Gossip als Wolf had gehad. Iets over een gala. Acuut verscheen er een grijns op haar gezicht van Aspyn. Ze opende een berichtje en stuurde deze naar haar beste vriendin: Harley.

    We moeten shoppen,
    Love,
    A


          Een gala betekende voor Aspyn dat ze een smoes had om een nieuwe avondjurk te kopen - haar lievelingskleding. Ze droomde weg bij die gedachten en dacht na over voor welke kleur ze zou gaan deze keer. Ze moest er perfect uitzien, want de vraag zou zijn wie er het beste uitzag op het gala. Natuurlijk was die plek weggelegd voor Aspyn Chamberlain.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2015 - 12:09 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MT.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    MT


    I just caught the wave in your eyes

    {MT}


    "Rebellion's are build on hope"

    Nathaniel Charles Scott

    Upper East Sider - 20


    Het was het moment waarop Nathaniel honger kreeg wanneer hij van de bank af kwam, strompelend door zijn luxe appartement op zoek naar wat eten. Soms verlangde hij nog naar thuis, waar een nanny op hem stond te wachten en eten stond te koken. Nu moest hij dit allemaal zelf afhandelen. Hij opende de koelkast maar wist stiekem al wat hij kon verwachten, er stonden alleen een paar flesjes bier. Van uitmuntend kwaliteit natuurlijk. Een diepe zucht verliet zijn mond terwijl hij weer terug naar zijn knusse bank liep, hij griste zijn telefoon van de salontafel en bestelde meteen maar wat sushi voor zichzelf. Hij was eerlijk gezegd niet van plan om vanavond zijn appartement uit te komen, maar die lege koelkast gaf hem toch wel de drang om tenminste boodschappen te doen.
    Een tijdje na de bestelling ging de deurbel, het duurde niet zo lang want één, het restaurant waar hij het had besteld zat om de hoek en twee, iedereen wist dat ze niet te laat eten moesten bezorgen bij een Scott. Hij overhandigde de bezorger geld met een flinke tip en liep daarna terug naar zijn bank om te eten, net voordat hij de doos die gevuld was met sushi, open wilde maken, trilde zijn telefoon.

    Twinkle Twinkle little star, who is the prettiest of the Ball? Dress up, Upper East Siders! Het grote galabal komt eraan. Geef ons wat onze ogen willen zien. Ik zal er alvast zijn. You are warned.

    xoxo
    The Ultimate Gossip


    Hij begon zachtjes tegen zichzelf te lachen, hij wist wat dit betekende. Knappe meiden in een jurk, meestal ook nog een jurk die gemakkelijk uit kon. Hij beet zachtjes op zijn lip, maar zijn gedachtes werden onderbroken door zijn maag die hard begon te rommelen. Eten moest nog even wachten, want meteen na de eerste sms, kreeg hij een andere sms. Een sms van zijn beste vriend, Wolf. Wolf zou hem vanavond komen oppikken, nu mocht Nathaniel ook wel opschieten. In een rap tempo propte hij de sushi in zijn mond, het deel wat hij over hield legde hij in de koelkast en hij rende zowat naar zijn inloop kast. Hij haalde zijn duurste pak van de hanger en legde het op zijn bed. Hij zocht snel een paar schoenen die er goed bijpasten. Daarna liep hij naar de badkamer en draaide de kraan van de douche aan. Mooie jongens mogen niet stinken.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 20:50 ]

    Camille Bricklander


    Met een lichte kreun kneep ik mijn ogen dicht tegen het felle licht dat mijn luxueuze slaapkamer binnendrong. Zonnige dagen in Manhattan waren schaars en moesten gekoesterd worden, maar juist wanneer ik tot in de vroege uurtjes op een feest rond had gelopen moest het zo'n dag zijn. Ik kon niet tegen fel licht, ik kon niet tegen alcohol en ik kon niet tegen weinig slaap. Een wrange lach verliet mijn lippen, hoe ik de vorige avond ooit had kunnen denken dat deze combinatie goed zou werken, was me een raadsel. En dan moest ik mijn oh zo saaie, correcte broer nog onder ogen komen.
          God, ja, mijn broer. Alsof ik over de duivel had gesproken zoemde mijn mobiel, een geluid dat onaangenaam luid was nu ik net ontwaakt was, en met tot spleetjes geknepen ogen tuurde ik naar het scherm. Eten. Ik moest komen en wel nu. Als Wolf dacht hiermee bedreigend over te komen dan had hij het mis, maar het was hem vergeven: hij was nu eenmaal niet bepaald een communicatief wonder dat snapte dat normale familieleden naar boven kwamen om persoonlijk te melden dat het eten klaar was.
          Veel haast om uit mijn bed te rollen en me toonbaar te maken deed ik dan ook niet - de hele wereld boog al naar zijn wil, het was niet mijn taak om dat ook nog te doen. Daar was ik immers zijn zusje voor. Toen hij overduidelijk aan de trap stond opende ik mijn ogen echter weer, geërgerd zuchtend. "Ja, ja," mompelde ik donker, onhoorbaar voor hem. "We weten dat het serieus wordt als je me niet eens meer bij mijn naam kunt noemen, meneer Bricklander."
          Tegen wil en dank in wist ik uit bed te rollen, overwegend of ik het kon maken om in mijn slipje en hemdje naar beneden te sjokken. Uiteindelijk besloot ik de goede vrede nog enigszins te bewaren door mijn kledingkast open te trekken en er een nette jeans uit te vissen met een keurig bloesje. Aan mijn warrige haren besteedde ik echter geen aandacht en ook de laatste paar knoopjes van mijn bloesje waren nog altijd onaangeroerd toen ik veilig de eetkamer had bereikt. Het berichtje dat mijn mobiel boven ontving ontging me - voor nu.
          "Wolfje, weet je dan niet dat het onbeleefd is om met je mobiel te zitten tijdens het eten?" In het voorbijgaan haalde ik een hand door zijn perfect gemodelleerde haren. Eigenlijk noemde ik mijn broer zelden Wolf, voor mij zou hij altijd Wolfje zijn. Het was een koosnaampje dat hij niet altijd wist te waarderen, maar je was nu eenmaal familie om gênante koosnaampjes te gebruiken.
          "En doe niet alsof we niet allebei weten dat je me nooit één haar zou kunnen krenken," doelde ik op zijn dreigement me aan mijn haren naar beneden te sleuren. Veel langer kon ik het niet uitstellen om mijn gigantische honger te stillen, al hield ik op met kauwen toen ik zag dat mijn broers gedachten afgedwaald leken te zijn. "Wat zit je nu weer stom te grijnzen?"


    She's imperfect but she tries