• Manhattan’s Elite

    “Your one and only source into the scandalous lives of Manhattan’s elite” – xoxo The Ultimate









    Welcome to the Upper East Side, the most expensive, classy and scandalous location in the whole of New York City. Hier leven de kinderen van de bekenste multinationals, bankdirecteuren, dokters. Ze zijn op de hoogte van de nieuwste mode, dragen de duurste diamanten, worden gevoerd door limosines met eigen chauffeurs, hebben de knapste vrienden en ze feesten hard. Ze heersen over de stad als Goden. Maar dit is enkel wat je aan de buitenkant ziet. Elk persoon heeft zijn eigen geheimen: hun diepste verlangens, misdaden, verraad… Deze Elite lijkt fantastisch, maar het is moeilijker dan je ooit had gedacht. Worden geheimen bewaard of komen deze aan het licht? Daar zullen we snel genoeg achter komen én jij kan hier deel aan nemen. De sms die je nu krijg is niet van je moeder die verteld of je vrij bent voor lunch of van je beste vriendin die de duurste jurk in Tiffany’s heeft gekocht. Neen, dit is een sms van The Ultimate Gossip. Open dit bericht met de diepste geheimen van de Elite’s en je gehele leven zal veranderen. No one’s secrets are safe.


    Rollen

    Verwijzing naar het rollentopic

    Regels


    - De Gossips worden door mij (Donnie) geplaatst. Niemand weet wie de Ultimate Gossip is.
    - Perfecte personages bestaan niet, al denken sommige Upper East Siders dit wel.
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Probeer minimaal 200 woorden te schrijven.
    - Alleen ik (Donnie) open een nieuw topic.
    - Als je voor korte of lange duur afwezig bent, laat mij dit dan weten.
    - En ten slotte: geniet van elkaar en de gossips.


    Bliep Bliep you have a text message

    Hier komen de roddels van the Ultimate Gossip te staan. Elke rol krijgt dit bericht sowieso via sms.
    GOSSIP 1: Het galabal vindt vanavond plaats. Zorg ervoor dat je op je opperbest bent gekleed. (het evenement loopt ten einde wanneer iedereen dit ten volle heeft beleefd met zijn rol.)


    Twinkle Twinkle little star, who is the prettiest of the Ball? Dress up, Upper East Siders! Het grote galabal komt eraan. Geef ons wat onze ogen willen zien. Ik zal er alvast zijn. You are warned.

    xoxo
    The Ultimate Gossip

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 20:09 ]


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Nathaniel Charles Scott

    Upper East Sider - 20


    Nathaniel had pas echt door hoe zo'n rotzooi het wel niet was in zijn appartement toen hij het probeerde op te ruimen, dus snel gooide hij alle troep of in de vuilnisbak of in een kast. Hij probeerde zijn nette smoking niet vies te maken, maar in zo'n appartement was het blijkbaar bijna onmogelijk.
    "Waarom heb ik ook al weer geen schoonmaakster.." mompelde hij tegen zichzelf, hij zag het al helemaal voor zich. Zo'n leuke dame in een sexy schoonmaaksters kostuum. Hij grinnikte om zijn eigen gedachtes terwijl hij verder ging met het opruimen. Zijn telefoon trilde, blijkbaar was Wolf er al. Nathaniel was natuurlijk nog lang niet klaar, en vond ook wel dat Wolf een paar minuutjes kon wachten. Snel rende hij nog even naar de badkamer, deed hij een horloge om, de duurste die hij had natuurlijk en deed hij nog een keer zijn haar. Hij merkte op dat hij zijn veters nog niet goed had gestrikt en besloot dat ook nog maar even te doen. Nathaniel was enthousiast, hij wist niet wat hij echt kon verwachten maar hij kon maar beter zijn beste kant laten zien. (Zodat hij ook wat meiden kon inpalmen.) en wie weet waren er nog belangrijke mensen waar hij mee in contact zou komen. Als hij het eerder wist dat er een bal was, had hij nog wel even een prima dame gescoord, maar nu had hij daar zeker weten geen tijd meer voor. Zijn portemonnee en telefoon deed hij in zijn broekzak, en vijf à tien minuten nadat Wolf had gesmst, liep hij dan eindelijk de deur uit. Appartement stevig op slot en elektronisch beveiligd, en snel met de lift naar beneden.
    Nathaniel zag Wolfs Range Rover al staan, en stapte gelijk in.
    "Sorry dat ik zo laat ben." lachte hij meteen, maar waarschijnlijk was Wolf dat al wel gewend.

    Matthew Jason Roosevelt
    Wannabe • 20



    Lennox leek na te denken over wat het plan van vanavond zou wezen en Matthew speelde ondertussen kalmpjes met haar blonde haren. ''Ik help je naar binnen via de personeelsingang en vervolgens scheiden we wegen. Om één uur zie ik je terug bij diezelfde ingang. Anders geen rit naar huis voor jou. En ik tolereer geen dronken dames op mijn achterbank.'' Ze glimlachte en Matthew wist gelijk dat ze doelde op een vorige ervaring waar enkele vrouwen zich aan zijn voeten hadden geworpen na iets té veel wijntjes. Niet dat het Matthew wat uitmaakte, hij genoot er van. ''Ik zal er aan denken Lennox.''
          '‘Ik weet dat je me enkel voor laat gaan zodat je naar mijn kont kunt kijken.'’ Hij lachte luid en schudde zijn hoofd, dat was waarschijnlijk de humor die alleen de 'Roosevelt'-familie kon waarderen. ''Je ziet er goed uit, Matt. Moet ik me toch zorgen gaan maken om de vrouwen?'' Matthew haalde enkel zijn schouders op met een onschuldige grijns, misschien toch wel.
    Ze ontgrendelde de deuren en Matthew liet zich zakken op de bijzittersstoel en klikte de riem vast terwijl hij iets voorover leunde om een goede muziekzender te zoeken. Het was een gelukkig toeval dat Matthew en Lennox dezelfde muzieksmaak hadden wat het ook veel gemakkelijker maakte toen Matthew wat Michael Jackson opzetten en zachtjes mee neuriede.
    Toen de auto na enkele seconden nog steeds niet opgestart was liet hij zijn blik over haar heen gaan en schudde hij afkeurend zijn hoofd, ''je bent altijd zo vreselijk geobsedeerd door die telefoon,'' zei hij met een licht geërgerde achtertoon. Mobieltjes waren een verspilde tijd maar om erbij te horen was enkele social media een must. ''Ik ben altijd vroeger dan het feest begint. Je zou mijn favoriete neef kunnen zijn en een handje helpen?'' Matthew dacht even na en knikte vervolgens langzaam, ''ik zou wel moeten, of niet?'' Knipoogde hij en voelde nu de auto opstarten. ''Doe je voorzichtig, je kent het spreekwoord dat vrouwen niet achter het stuur moeten.'' Matthew stak plagend zijn tong uit en wachtte tot ze het werk van Lennox hadden bereikt. Hij wist hoe erg Lennox er wel eens tegen opkeek aangezien iets té veel biertjes maar al te vaak voorkwam. Daar kon Matthew zich schuldig aan maken maar toch probeerde hij zich altijd in te houden sinds hij nooit teveel wilde opvallen. ''Dus, waar kan ik U mee van dienst zijn vanavond dame?'' Vroeg hij haar en klikte de gordel weer behendig los en opende het portier. Hij ademde de frisse lucht in en wenkte Lennox toen hij zijn jas dicht had getrokken en het buisje met wiet uit zijn zak haalde. ''Een verrassinkje voor mijn favoriete nichtje.'' Matthew schudde er speels mee en sloeg zijn arm om haar heen, ''voor na het werk misschien.'' Een lichte grijns verscheen op zijn gezicht, ''en ik weet dat het slecht is Len. Maar is het niet hilarisch?'' Hij lachte nogmaals kort en leunde nu tegen de auto aan, ze stonden vreselijk dicht bij de personeelsingang maar hij had nog geen zin om te gaan. Lennox was gezellig en het liefst zat hij de hele avond met haar maar hij was een reputatie aan het opbouwen en hij moest niet opgeven.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cecile Geseling









          Erg druk was het vandaag niet in het café. Wellicht waren de meeste mensen zich aan het voorbereiden voor het opkomende bal vanavond en dan was er natuurlijk geen tijd voor koffie. De Upper East siders waren hoogstwaarschijnlijk hun ego aan het strelen voor de grote spiegel. Iets wat zij nooit zou kunnen begrijpen. Misschien kwam dit ook door de innerlijke wantrouw die ze had voor de UES.
          Ogenblikkelijk toen een bekende gedaante naar binnen wandelde, verscheen er een glimlach op haar gezicht. ‘Goedemiddag, Josh.’ Ze legde het dienblad op de bar en veegde haar handen af aan een handdoek. Net wanneer hij naar binnen was gelopen, was ze klaar met het wassen van de ramen. ‘Neen, Graham heeft vandaag vrij. Morgen zal je misschien meer geluk hebben,’ Met haar ellebogen leunde ze op de bar en keek ze hem aan. ‘Het gaat prima met me. Elke dag dezelfde routine. Proberen rond te komen met het geld van het café’ sprak ze op een zachte toon. ‘En heel veel chagrijnige mensen bedienen. Maar daar ben jij natuurlijk een uitzondering op.'
          ‘Wat kan ik voor je inschenken?’ Klaarblijkelijk had hij nood aan een fris drankje. Aan zijn gezicht en kleding te merken, was hij een rondje in de grote stad aan het lopen. Een potje nootjes schotelde ze alvast voor zijn neus.
    ‘Hoe gaat het nog met Lennox?’ Natuurlijk kon ze zelf een sms naar het meisje sturen, maar aangezien Joshua lange tijd met haar samen was geweest, had hij wellicht meer contact met haar. Daarbij had zij hen twee gekoppeld, maar jammer genoeg liep het verkeerd af. Ze begreep de situatie van Joshua en Lennox zou het ook begrepen hebben. Natuurlijk. Haar vrienden waar stuk voor stuk lieve en aardige mensen. Ze waren niet zoals de Upper East Siders. Neen integendeel zelfs.
          Als je aan Lennox dacht, kon je niet anders dan aan Matthew denken. Hij was speciaal. Anders dan de anderen, maar dat was net aantrekkelijk aan hem. Haar 'relatie' met hem kon ze niet specifiek plaatsen. Vrienden waren ze in een bepaald opzicht wel. Ze flirten niet met elkaar, maar toch had ze met hem een uitermate speciale nacht met hem doorgebracht. En dat zou ze niet snel vergeten. Al kon ze niet beduiden dat hij hetzelfde zou voelen. Zekerheid met zo'n jongen had je niet. Dus had ze besloten om er verder niets achter te zoeken. Wat gebeurd is, is gebeurd. Maar het enige wat haar stoorde, was zijn overtuiging om bij de Elite te horen, om zoals hen te zijn. Wie wou zoals hen zijn? Een identiteit zonder inhoud. Maar ze zou hem nooit kunnen weerhouden. Het was zijn wil. En zijn wil is wet. Niemand had er iets op te zeggen. En zijn nicht steunde hem erin. Haar woord zou voor hem niets betekenen.
          ‘Krijg je vanavond de kans om naar het gala te gaan?’ Hem kennende kon hij overal naar binnen glippen. Hij had de looks en de charmes. Maar hij was net als haar een Outsiders en Outsiders hoorden niet op zo'n bal.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Louis Miller Hiddleton
    "It was not your fault but mine and it was your heart on the line"





    De morgen was weer vroeg voor Finn. Tenminste dat was wat hij dacht totdat hij daadwerkelijk op de klok keek en zag dat het al twee uur in de middag was. Over het algemeen woonde hij bij zijn moeder. De vrouw die hertrouwd was met de welbekende zakenman Sebastian Jones. Hierdoor liep er een creatie van hen beiden rond op de wereld: de eeuwig vervelende Max. Miller had zijn handen al vol aan Ezra en Mackenzie, laat staan aan nog meer kinderen. Ondanks dat het huis normaal gesproken voel was van personen zat Miller nu alleen aan de eettafel. Hun dienstmeisje had een omelet voor hem klaar gemaakt en geserveerd met een glas melk.
          'Andrea, waar is iedereen?' vroeg hij uiteindelijk toen het dienstmeisje opnieuw voorbij gelopen kwam.
          'Uw moeder is winkelen en uw stiefvader is aan het werk,' antwoordde ze.
          'En de rest?'
          'Geen idee om eerlijk te zijn, Mr. Hiddleton' zei ze netjes en met een kleine buiging verliet ze de eetkamer. Miller rolde zijn ogen. Hij had er een hekel aan als iemand hem zo noemde, alsof hij een hoge heer was die geëist had dat mensen hem zo aan zouden spreken. Hij verwachtte niet eens dat iemand hem daadwerkelijk Louis zou noemen, dat vond hij al erg genoeg. Miller propte ongegeneerd zijn mond vol met ei en keek op zijn telefoon toen deze oplichtte.
    Twinkle Twinkle little star, who is the prettiest of the Ball? Dress up, Upper East Siders! Het grote galabal komt eraan. Geef ons wat onze ogen willen zien. Ik zal er alvast zijn. You are warned.

    xoxo
    The Ultimate Gossip

          Als Miller ergens talent voor had, was het wel zeuren over de Upper East Side maar toch kon hij niet ontkennen dat hij hield van de feestjes ervan.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2015 - 12:43 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    sThis is who I am, nobody said you had to like its


    Joshua Cameron Sherman
    Outsider



    ‘Goedemiddag, Josh.’ Cécile glimlachte even en legde een dienblad op de bar waarna ze haar handen afveegde aan een handdoek en ging daarna tegenover me staan en leunde met haar ellenbogen ook tegen de bar aan, waardoor haar gezicht iets dichter bij de mijne zat, maar niet dat ik dat erg vond. ‘Neen, Graham heeft vandaag vrij. Morgen zal je misschien meer geluk hebben,’ vertelde ze me en ik grijnsde licht. "Ah, niet erg maar ik vind het ook wel eens fijn om jou terug te zien." zei ik oprecht en een lichte glimlach krulde op mijn lippen waarna ik vroeg hoe het met haar ging. ‘Het gaat prima met me. Elke dag dezelfde routine. Proberen rond te komen met het geld van het café’ sprak ze zacht en ik keek haar begrijpend aan, we waren misschien geen rijke zakken zoals de UES die met hun dure feesten en onnodige stapels kleren of spullen probeerde af te showen gewoon om te pronken met hun geld. Het was gewoonweg verschrikkelijk. ‘En heel veel chagrijnige mensen bedienen. Maar daar ben jij natuurlijk een uitzondering op.' vervolgde ze en een zacht lachje verliet mijn lippen. "Daar heb je inderdaad geluk mee, ik ben geen moeilijke klant." zei ik met een knipoogje die puur vriendschappelijk bedoelt was.
    ‘Wat kan ik voor je inschenken?’ Vroeg ze me vriendelijk en schoof alvast een potje met borrelnootjes voor mijn neus waar ik gelijk al enkele in mijn mond stak terwijl ik even nadacht. "Een cola graag." zei hij met een licht grijnsje en wachtte geduldig af en keek toe hoe Cécil een glas voor me inschonk. .
    ‘Hoe gaat het nog met Lennox?’ Haar vraag deed me zacht zuchten en even over mijn voorhoofd krabbelen. "De laatste keer dat ik haar heb gezien ging het nog goed met haar, echter het is al een eindje geleden." zei ik met een zachte zucht en gelijkertijd haalde ik losjes mijn schouders op. Beiden hadden we het druk zij had een job overdag en ik meestal s'avond waardoor we elkaar telkens misliepen maar ik miste haar wel.
    Hoewel ik soms eens met haar berichte , was het niet het contact dat ik wilde. Ik was nooit echt fan geweest van sociale media en had liever in het echte leven een gesprek dan over elektronische machines.
    Daarbij was ze ook de helft van de tijd tevinden in het rijkste gedeelte van de stad tussen alle snobs en vaak had ik dan ook medelijden met haar. Hoe kon ze nou al die neerbuigende mensen overleven? Laat staan haar neef die ook een dikke-nek probeerde te worden, maar daar wil ik niet aan denken, hij was mijn tijd niet waard.
    Dankbaar nam ik het glas met het koude bruine drankje aan en nam er alvast een slok van. De vloeistof goot gemakkelijk door mijn keel geen en stopte gelukkig het uitgedroogde gevoel.
    ‘Krijg je vanavond de kans om naar het gala te gaan?’ ik keek Cécil even aan, Graham had haar al eens verteld over mijn werk als nu ja, dat en gezien er niet veel volk was besloot ik er gewoonweg eerlijk over te zijn. "Geen idee, het is te zien als er één van die rijke tutten zich te eenzaam voelt en me inhuurt, dan wel maar momenteel heb ik nog niets ontvangen en maar goed ook. Veel zin om in zo'n apenpakje rond te lopen heb ik niet." zei ik met een lichte grijns en nam vervolgens weer een slok. "En jij? Heb je misschien een date vanavond of ga je niet?" kaatste ik haar vraag terug. In hoeverre ik wist was ze ook geen al te grote fan van de UES maar vragen kon geen kwaad. "Wil jij niet wat drinken? Ik trakteer je wel." vervolgde ik vriendelijk gezien ik niet echt een persoon was die alleen van iets zou genieten en daarbij kreeg ze nog eens een extraatje.











    Edmund Blake Royce
    EUS




    Terwijl ik met mijn skateboard door de straten heenreed voelde ik tientallen blikken op me branden en wist ik dat mensen me aan het veroordelen waren, puur omdat ik geen merkkleding aanhad of met een klassebak reed. Jup welkom in de UES.
    Mijn ouders vonden me een minderwaarde aan de familie, maar deden altijd alsof ze me waardevol vonden maar ik wist hoe net dat wel niet was. Ik was gewoon hun enige zoon en de enige die de familie Royce kon verderzetten. Daarom hadden ze me nog niet verbannen van deze helse plek...
    Op hoeveel dates ik wel niet was geweest met van die rijke meiden die je enkel voor je uiterlijk mogen of hoeveel families ze me wel niet hadden voorgesteld het was verschrikkelijk. Alsof ik mijn eigen leven niet mocht bepalen en gedoemd was om in hun voetsporen te treden.
    De enige in mijn familie die me wat mocht waren mijn oom en tante en af en toe mijn nichtje, hoewel ze soms irritanter kon zijn dan mijn zus maar dat even terzijde.
    Momenteel was ik nu naar hen opweg omdat mijn moeder me dat opgedragen had - ja vreselijk ik weet het- en ik moest wel gaan gezien ze me ook enorm controleerden op alles. Eens ik bij hun enorme villa aankwam belde ik aan en wachtte rustig af tot er iemand opendeed.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2015 - 16:44 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    LENNOX ROOSEVELT





          Het deed haar goed dat er Michael Jackson door de auto dreunde. Het was niets nieuws dat ze soms kilometers reden zonder enig woord te zeggen: gewoonweg de radio was vaak al genoeg voor het tweetal.
          ‘Je bent altijd zo vreselijk geobsedeerd door die telefoon.’ Betrapt schoten haar ogen omhoog. Haar interesse in haar mobiel was toegenomen nadat ze was aangenomen als hulpje bij het cateringbedrijf. Het was ontzettend belangrijk dat ze stand by stond voor iedere, mogelijke oproep. Maar daarbuiten was het de laatste tijd vooral te danken aan iemand in de Upper East Side dat ze het ding vaak te boven haalde. Dat, en de stomme maar zeer verslavende spelletjes die ze stiekem deed tijdens haar pauzes. ‘Ik zou wel moeten, of niet?’ Antwoordde hij op haar andere vraag, waardoor ze haar telefoon wegstak en beamend knikte. ‘Doe je voorzichtig, je kent het spreekwoord dat vrouwen niet achter het stuur moeten.’ Ditmaal verkocht ze hem een dreun tegen zijn schouder vooraleer ze de motor startte. Het zoemen van de telefoon naast haar maakte dat ze hem het liefst opnieuw had opgepakt, maar ze negeerde de binnenkomende SMS en richtte zich volledig op het wegdek. Lennox nam binnenwegen en reed iets harder dan ze normaal zou doen, tot uiteindelijk de feestlocatie van vanavond voor haar neus opdook. Opgelucht dat ze niet in een file had hoeven staan, zette ze de auto stil en gingen haar ogen als vanzelf naar Matthew.
          ‘Dus, waar kan ik U mee van dienst zijn vanavond dame?’ Terwijl ze haar jas van de achterbank pakte — het werd in de nachten behoorlijk koud op weg naar huis — overdacht ze haar antwoord. Ze moest eerlijk bekennen dat hij er vooral was zodat ze niet met de UES zou hoeven praten. Lennox had geen diepgrondige haat tegenover de rijkelui — maar aangezien de meesten haar neerbuigend behandelden waren ze ook niet haar favoriet. Ze was hier omdat het goed betaalde, maar over zich heen laten walsen deed ze niet. Iedereen die de frêle blondine kende wist dat ze zich niet liet behandelen als een stuk vuil.
          ‘Wel, je zou me kunnen helpen met het sjouwen van al die dozen champagne. . .’ Haar gezicht vertrok kort: die dozen waren loodzwaar en laten vallen betekende zoiets als je doodvonnis ondertekeken. Iedere fles was genoeg om voor haar voltallige vier jaar aan de uni te betalen, inclusief accomodatie.
    Ze volgde Matthew's voorbeeld en stapte uit, de haren waar hij mee had lopen klooien glad strijkend — en haar jurk recht trekkend. ‘Een verrassinkje voor mijn favoriete nichtje.’ Ze voelde zijn arm om haar heen, iets wat haar op een bepaalde manier altijd goed deed. Al jaren waren ze zoveel closer dan neef en nicht: ze hadden broer en zus kunnen zijn. Matt was volgens haarzelf dan ook de broer die haar moeder nooit gewild had. Haar gezicht werd ditmaal echter niet geheel vrolijk door zijn broederlijke gedrag — puur en alleen op wat hij haar voorhield. Als er iets was waar Lennox niet tegen kon, dan was het drugs. Drugs maakten alles kapot. Inclusief haar tante. ‘Voor na het werk misschien? En ik weet dat het slecht is, Len, maar is het niet hilarisch?’ Ze plukte het zakje uit zijn handen en liet het in haar jaszak verdwijnen, voor haar ogen zich onderzoekend op zijn gezicht vestigden.
          ‘Ik heb beloofd dat ik voor je zou zorgen, Matt. Laat dat spul alsjeblieft niet tussen ons in komen.’ Ze wilde niet hier, vlak voor de personeelsingang en het oog van anderen, emotioneel worden. Dus verbeet ze het opkomende gevoel van angst voor ze hem in een knuffel trok. Ze hield hem vast, kneep kort in zijn schouders en liet hem vervolgens weer los. Vroeger knuffelden ze steeds vaker, maar nu ze hun eigen levens gingen leiden leek dat ook zo de tol van hun band te eisen. Er was niemand die ze liever als familie had gehad als Matthew. Dat was dan ook precies de reden waarom ze hem nooit zou laten afvallen richting het slechte leven.
          ‘Kom. Ik moet echt beginnen.’ Ze schonk hem een waterig glimlachje en beende vervolgens op de personeelsingang af. Bij de deur deden ze nooit zo moeilijk, bovendien kende Lennox het hele team inmiddels wel. Op de vrije automatische piloot begon ze al dozen met drank te openen die ze bij aanvang zouden serveren. Toch kon de jongedame het niet laten om haar telefoon vluchtig te boven te halen. Zoals verwacht kwam het SMS'je van Wolf. Wolf was een jongeman die inhoud had. Daarom had ze enigszins versteld gestaan toen ze hem ontmoette. Op één of ander evenement. Hij had gedacht dat ze een arme sloeber was die niets van de wereld wist, en zij had gevonden dat hij een rijke zak met zaagsel in zijn kop was. Nee, liefde op het eerste gezicht was het voor haar zeker niet. Maar toch was het langzaamaan gaan kriebelen. En waarom begreep ze maar niet. In gedachten was haar hart nog altijd waar het vanaf het begin was geweest: in de capabele handen van Joshua Sherman. Het was behoorlijk triest, want ooit had Lennox gefantaseerd over de dag dat ze Roosevelt—Sherman zou gaan heten. Zo serieus was hun relatie op een zeker punt geweest. Toegeven deed ze niet, maar ze miste hem. Misschien zo zeer, dat haar hart nu verlangde naar dat gevoel bij iemand anders. En Wolf, ondanks zijn origine in de UES, was een type waarvan dat zelfde hart sneller kon slaan. God, wat had ze graag een uit—knop voor dat orgaan gehad. Voor ze haar mobiel opnieuw wegstak, opende ze een chat naar Josh. Zo stond hij nog altijd in haar contactenlijst: inclusief het hartje erachter dat er al vanaf dag één had gestaan. Ze waren immers vrienden gebleven. Iets verwijderen was ondenkbaar.
          Ik weet niet of ik je vanavond zie, maar ik hoop dat we snel eens kunnen afspreken. Veel te vertellen. Love, L. Ze drukte op verzenden, glimlachte en richtte zich op de vele dozen die haar nog te wachten stonden. Het leven was goed, tot je gevoelens zich er mee gingen bemoeien.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2015 - 21:16 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wolf Bricklander







          Erg veel luxe kent deze buurt niet en het is dan ook niet verbazingwekkend dat Wolf zich hier niet bepaald veilig voelt. Daarom controleerde hij voor de tiende keer in twee minuten of de portieren op automatisch slot stonden -wat ook zo was. Hij snapte niet dat Nathaniel hier kon wonen, al moest hij toegeven dat het een mooi en ruim appartement was. Toch kon hij beter krijgen. Een villa aan het water of een loft bij Fifth Avenue. Oh, waarom liet je zo’n luxe liggen?
    Zelf woonde Wolf al jarenlang in de Upper East Side: peperdure appartementen en enorme villa’s. Het was al sinds de negentiende eeuw dat zijn grootvader deze grond in zijn bezit had. En vroeg of laat zou Wolf en Camille dit erven. Misschien zou één van hen twee hier in verblijven, al twijfelde hij aan de keuze’s van zijn zus. Als het aan haar lag, zou ze zich meteen in Lower East Side gaan vestigen. Die rebelse meid waar hij diep -maar ook heel erg diep- zo veel van hield.
    Eindelijk zag hij de lange en gespierde gedaante van Nathaniel opduiken. Hij reikte zijn hand naar de klink en opende het portier handmatig. ‘Wat zie je er weer verrukkelijk uit Nate,’ grijnsde hij zijn reeks tanden bloot. ‘Geen enkele vrouw zal je vanavond kunnen weerstaan, geloof me.’ Oh, wat popelde hij om glazen dure wijn te vergieten en te genieten van de luide muziek die je oren bijna doen suizen. En dat is nog niet alles: een hoop knappe meiden gehuld in de duurste jurken van New York. Uit genoegen likte hij langs zijn onderlip.
          ‘Ik moet een meisje meenemen.’ Hij gaf gas en reed de straat uit naar hun stamcafé middenin de stad. Erg druk was het niet op dit uurstip. De meeste mensen waren aan het eten. Hij haatte de toeristen. Uit elk land kwamen ze New York bezichtigen. Speciaal voor het vrouwelijke standbeeld die meer groen bevatte dan enige schoonheid. ‘En ze is wel knap, maar het is een outsider. En je weet hoe ik denk over die arme stakkers. Maar je kent me moeder.’ Bij deze woorden verzekerde hij zijn vriend dat hij nooit een relatie zou aangaan met een outsider. Maar dit diende echter als dekmantel voor zijn geheim.
          Hij parkeerde de Range breed en stapte uit. Eenmaal Nate was uitgestapt, sloot hij de wagen en liep hij naar het café waar hij op het dakterras plaats nam. ‘Oh Wolfje, doe eens dit. En oh ook dat,’ imiteerde hij zijn moeder met een geïrriteerde ondertoon. Ondertussen gleed hij met zijn vingers door zijn contacten en stopte hij bij het nummer van Amity. Snel typte hij het volgend bericht, zonder er veel belangstelling aan te hechten. Het was niet zoals hij Lennox of Nathaniel smste. Ik kom je over een ruim uur halen. Zorg dat je klaar staat of je kan het gala vergeten. - W.
          ‘Twee flessen champagne, alsjeblieft’ glunderde hij vriendelijk naar de knappe brunette die hen opdiende, al verdween die snel toen ze zich had omgedraaid. ‘Heb jij eigenlijk een date voor vanavond?’ Hij leunde met zijn armen over de tafel en keek zijn beste vriend met een speelse blik aan. Hij kon iedereen krijgen die hij wou. Met een simpele knipoog vallen de vrouwen voor zijn voeten. Misschien kwam het door de iets wat oudere look: een getrimde baard, strakke kaaklijn en een paar heldere ogen. Wolf was anders. Had meer intelligentie die hem knapper maakte. Nate was eerder roekeloos, dacht niet na bij zijn daden. Waardoor ze al heel wat in nare situaties zijn beland.
          Eenmaal de twee flessen champagne voor zijn neus stonden, klonk hij op een goede avond. ‘Dat we beiden krijgen wat we verlangen vanavond.’ sprak hij honingzoet, met zijn gedachten bij dat ene, specifieke meisje.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2015 - 22:35 ]


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Nathaniel Charles Scott

    Upper East Sider - 20



    Toen Nathaniel goed in de auto zat van Wolf, deed hij uiteraard meteen zijn gordel om. Nathaniel was dan niet altijd goed bij zijn hoofd met zijn impulsieve ideeën, maar hij zou niet graag in een auto zitten zonder gordel.
    "Geen enkele vrouw zal je vanavond kunnen weerstaan, geloof me." Hij grijnsde naar Wolf nadat hij dat zei, het gaf hem alleen nog maar meer zelfvertrouwen. Hij ging met een hand door zijn haar en knikte nieuwsgierig toen Wolf zei dat hij een meisje moest meenemen, maar hij keek verafschuwd toen Wolf zei dat het een outsider was.
    "Je weet wat ik altijd zeg over outsiders, ze zijn prima voor een avondje maar daarna kun je ze maar beter dumpen want ze zijn toch alleen maar op je geld uit." Zei Nathaniel in vol afschuw, natuurlijk had hij wel eens een outsider mee naar huis genomen maar meer dan een avondje zat er echt niet in. Hij vertrouwde ze gewoon voor geen meter.
    Nathaniel stapte uit wanneer Wolf de auto had geparkeerd en liep naar de ingang van het café, Nathaniel lachte zachtjes toen Wolf zijn moeder begon te imiteren.
    Ze gingen samen op het dakterras zitten, Nathaniel zat met een mannelijke houding in zijn stoel en keek naar Wolf die champagne bestelde. Natuurlijk keek hij ook wel even naar de brunette die hen bediende, en toen zij zich omdraaide bleef hij natuurlijk ook wel even naar haar achterkant kijken.
    "Heb jij eigenlijk een date voor vanavond?" Begon Wolf opeens, Nathaniel slikte even maar eigenlijk was het helemaal niet zo erg om geen date te hebben.
    "Nee, ik kijk gewoon wat de avond brengt. Dat is alleen maar spannender." Hij knipoogde lachend naar Wolf, die natuurlijk begreep wat hij bedoelde. Voor dat Nathaniel de vraag terug kon kaatsen werden de twee flessen champagne op tafel gezet, eenmaal ingeschonken lieten ze de glazen tegen elkaar aan klinken voor een proost.
    "Dat we beiden krijgen wat we verlangen vanavond." Daar was Nathaniel het helemaal mee eens, toch wist hij het niet honderd procent zeker of het hem zou lukken vanavond, maar dat liet hem niet uit zijn waarde. Hij zou gewoon zijn gang gaan. Hij nam een kleine slok van zijn uitmuntende glas champagne en kon dan eindelijk de vraag terugkaatsen.
    "Is die meid nou je date, die je gaat oppikken? Of heb je nog wat anders achter de hand liggen?" Nathaniel gaf een blik aan zijn horloge, kijkend naar de tijd en keek daarna op naar Wolf. Wolf had een soort van kalme energie om hem heen, waardoor Nathaniel eigenlijk best wel rustig werd. Nathaniel was altijd zo'n chaotisch persoon en Wolf leek altijd zo kalm en georganiseerd, waarschijnlijk door zijn intelligentie. Hij was soms wel jaloers op Wolf, hij was een best aantrekkelijke jongen en had ook nog eens de brains. Nou had Nathaniel only the beauty, en niet het brein.

    Aspyn Florènce Chamberlain
    Upper East Sider | outfit





    Met dank aan de fabuleuze haarstyliste van huize Chamberlain had Aspyn haar haren weer netjes zitten. Aspyn was waardeloos als het aankwam op make-up en haren, omdat ze er zelf nog nooit één minuut van de dag aandacht aan hoefde te besteden. Hier diende Andrea voor en Aspyn moest haar meegeven dat ze goed was in wat ze deed. Aspyn struinde de trap van hun immense appartement af en toen ze de bel hoorde gaan, haastte ze zich naar de voordeur. Deze trok ze sierlijk over, maar ze voelde haar euforie algauw verdwijnen toen ze haar neef voor de deur zag staan.
          'Edmund,' zei ze ietwat teleurgesteld. Ze wist dat hij de voorkeur gaf aan de naam Blake, maar daar deed Aspyn niet aan mee. Ze was van mening dat je trots moest zijn op de naam die je ouders je hadden gegeven. Daarom bleef ze stug haar neef bij zijn daadwerkelijke voornaam noemen. Deels omdat ze haar principes niet zomaar opzij zou zetten, maar ook om hem te vervelen. Daar was Aspyn immers goed in. 'Als het mijn favoriete neef niet is,' sprak ze hem sarcastisch toe. Ze liet hem binnen en gooide de deur hard dicht, om er een dramatisch effect aan te geven. Edmund en Aspyn waren nooit de beste familie van elkaar geweest - dat was al duidelijk sinds dat ze nog jong waren. Edmund was slechts één jaar ouder dan Aspyn waardoor ze noodgedwongen met elkaar opgroeide.
          'Ga je naar het gala vanavond?' vroeg Aspyn toen ze allebei de huiskamer binnen kwamen. Aspyn liet zich neer zakken op de bank en drapeerde zich neer alsof ze een kunstwerk was waar iedereen van mocht genieten.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2015 - 19:26 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking





    Edmund Blake Royce
    EUS




    Hoewel ik eerder een hulpje verwachtte die zou opendoen was het mijn nichtje Aspyn. Met een zwak glimlachje keek ik haar aan an stak even begroetend mijn hand op. "Hey." haar blik die net eerder vrolijk leek veranderde meteen in een teleurgesteld gezicht, duidelijk dat ze liever iemand anders voor haar neus had gehad. 'Edmund,' bij het uitspreken van mijn naam rilde ik even kort. Ik haatte die naam, het paste gewoon voor geen meter bij me.
    'Als het mijn favoriete neef niet is,' sprak ze sarcastisch waardoor ik even kort met mijn ogen rol en hoe graag ik een opmerking wilde geven dat ik haar enige neef was, hield ik me stil en glimlachte even nep waarna ik naar binnen liep en de deur hard achter me dichtgegooid werd waardoor ik haar met een opgetrokken wenkbrauw aankeek en haar vervolgens volgde , de woonkamer in. 'Ga je naar het gala vanavond?' vroeg ze me plots en ging galant op de sofa zitten. Ik haalde echter nonchalant mijn schouder op waarna ik me ook neer plofte in de zetel. "Mij ouders verplichten me, maar ik weet het nog niet zo. Ik veronderstel dat jij wel gaat?" vroeg ik haar terug waarna ik haar kort aankeek. Ze zou vast weer eens dure jurken kopen die ze na 1 keer nooit meer zou aantrekken.
    [/center]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aspyn Florènce Chamberlain
    Upper East Sider | outfit





    Aspyn en Blake waren aan elkaar gerelateerd doordat hun moeders zussen waren. Ze stamden beiden af van de Torres-familie maar qua nakomelingen leken ze helemaal niets op elkaar. Blake volgde zijn nichtje en liet zich ook neer zakken op een comfortabele stoel.
          Mij ouders verplichten me, maar ik weet het nog niet zo. Ik veronderstel dat jij wel gaat?" zei Blake nonchalant en het leek hem ook daadwerkelijk niks te doen. Aspypn kwam geschokt overeind, ze had immers een goed gevoel voor drama.
          'Natuurlijk ga ik,' zei ze en ze hield er een bespot gezicht op na. Vervolgens stond ze op en op haar torenhoge hakken paradeerde ze de kamer uit. Ze wandelde naar haar kamer, trok hier de avondjurk uit de kast en liep met deze over haar arm heen terug naar de woonkamer waar haar neef zich bevond. 'Ik heb al lang een jurk, neefje' zei ze streng en ze liet de jurk zien. Het was een dure merkjurk die speciaal op maat was gemaakt voor Aspyn. Dit had ze cadeau gekregen van haar ouders voor de leuk. Iets waar Aspyn van hield.
          'Heb je een date of ga je solo?' vroeg ze toen aan haar neef op een ietwat ondeugende toon.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Abigail Guadalupe Medina


    Ik was al een tijdje bezig met mijn normale poetswerk. Mijn haar had ik opgestoken in een strakke knot en ik droeg gewoon mijn normale oude kloffie van een spijkerbroek en een t-shirt met mijn afgetrapte gympen. Ik kwam toch grotendeels niet buiten, en anders was het om boodschappen te doen en andere zaken te regelen voor de familie. Vandaag moest ik zoizo nog boodschappen doen, maar daar kwam opeens weer een klusje bij toen de muziek van mijn mobieltje stopte, en het geluidje van een smsje er doorheen kwam. Ik luisterde altijd muziek tijdens het schoonmaken, wat mijn heimwee wat wegnam. Ik pakte mijn mobiel uit mijn kontzak en keek ernaar. Een gala... Dat zou betekenen dat ik ook nog een pak van de jonge heer naar de stomerij zou moeten brengen en weer op zou moeten halen. Zelf zou ik vast niet mogen gaan, en als het wel mocht was het vast om een oogje op hem te houden, of om op jongere kinderen van vrienden te passen. Dansen in een mooie jurk was er voor mij jammer genoeg nooit in. Misschien als ik ooit genoeg geld bij elkaar had gespaard om terug te gaan naar Mexico, maar dat was nog lang niet zo. Ik zuchtte zachtjes en maakte mijn klusje af, voor ik naar de kamer van de zoon van de familie liep. Er hingen een paar pakken, dus ik besloot Blake te smsen over welke hij ervan wilde dragen. Dan kon ik die naar de stomerij brengen als ik ging boodschappen doen. Hij was dan wel best aardig tegen me, zijn ouders zeker niet als ik niet altijd alles navroeg als ik iets voor ze deed.
    to Blake:
    Señor,
    Welk pak zou u vanavond willen dragen?

    Hierna moest ik toch nog het boodschappenlijstje maken, met wat de dame en heer des huizes hadden opgeschreven dat ze wilden eten de komende twee dagen. Voor mij stond er ook eten op, wat altijd een soort magertjes kindermenu was. Toch kreeg ik wel elke dag eten en was het genoeg om van te leven. Ik ging dus maar aan het keukeneiland zitten om een lijstje te maken van ingrediënten die er niet in huis waren, maar die wel nodig waren voor het diner, en de rest van het leven voor de komende paar dagen.


    Bowties were never Cooler

    OH MT totally missed this :x


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sorry, ik schrijf me toch uit. Ik heb totaal geen inspiratie meer voor deze RPG :x.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Iemand waar Amity dan heen kan?]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2015 - 20:06 ]


    I just caught the wave in your eyes