• SPRINGFIELD UNIVERSITY

                                                               



    All English RPG
    We follow a couple of boys and girls who attend Springfield University –– an University for the best boys and girls only. People come from all over the world, from different countries and different cultures, just to be a part of the pupils on this particular school. A new semester will be starting soon –– shall you be there too?





                                                               


    [ bericht aangepast op 28 juli 2015 - 14:59 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Kit schreef:
    (...)

    Heb je misschien een idee voor hem en Arabella/Miles? c:


    Ik denk dat Arabella en Hayden samen wel eens pranks kunnen gaan uithalen ;3

    Over Miles weet ik het niet zo zeker. Heb jij misschien ideeën?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik heb Elijah net afgemaakt iemand die misschien een relatie met hem wilt afsluiten? (vriendschap, oude one night stand, vijanden, irritaties naar elkaar etc)


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Astrophe schreef:
    Ik heb Elijah net afgemaakt iemand die misschien een relatie met hem wilt afsluiten? (vriendschap, oude one night stand, vijanden, irritaties naar elkaar etc)


    Ik heb Wesley (page 8)?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Astrophe schreef:
    Ik heb Elijah net afgemaakt iemand die misschien een relatie met hem wilt afsluiten? (vriendschap, oude one night stand, vijanden, irritaties naar elkaar etc)


    Good friends with Nova?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Necessity schreef:
    (...)

    Ik heb Wesley (page 8)?

    Ik zie Wesley en Eli wel goede vrienden zijn. Ze hebben veel gemeen en ze hebben beide schijt aan alles. Ik zie Wesley wel de persoon waar hij wilt mee kan zijn en zo een persoon heb je natuurlijk wel nodig. Wesley is denk ook wel de persoon waarmee hij echt kan zijn en dat hij zich niet steeds hoeft te verbergen. Ik bedoel dan dat Wesley weet hoe het met hem gaat, wat zijn ouders (vader doet) doen en hoe hij echt is. (afgezien van hoe hij echt echt is. Hij is als een ui hij heeft veel lagen c:)

    Havilliard schreef:
    (...)

    Good friends with Nova?

    Het eerste wat Eli zou trekken aan Nova is haar naam en dat ze erg sociaal is. Eli is niet het persoon dat op iedereen afgaat, maar altijd afgaat. Da nova sociaal is helpt haar wel in het bevrienden van Eli. Haar naam helpt ook erg aangezien het hem doet denken aan zijn nichtje die hij wel iedere dag zou missen. Ik weet niet precies wat je in gedachte had, maar ik zie ze op zich wel vrienden zijn. Ze kunnen bijvoorbeeld met uit gaan wel wingman en wingwoman van elkaar zijn. ik weet voor de rest nog niet helemaal wat jij wilt c:


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Astrophe schreef:
    Ik heb Elijah net afgemaakt iemand die misschien een relatie met hem wilt afsluiten? (vriendschap, oude one night stand, vijanden, irritaties naar elkaar etc)


    Ik heb Kayleigh? Page 7


    take me back to the basics and the simple life

    EthereaI schreef:
    (...)

    Ik heb Kayleigh? Page 7

    Ik vind het goed. heb je zelf iets in gedachte want ik denk niet dat ze vrienden zouden zijn aangezien hij haar bitchy persoonlijkheid (al is het fake) niet echt aan zou trekken..


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Astrophe schreef:
    Ik heb Elijah net afgemaakt iemand die misschien een relatie met hem wilt afsluiten? (vriendschap, oude one night stand, vijanden, irritaties naar elkaar etc)


    Ik heb Jane ?


    Spinning around, I'm weightless.

    Astrophe schreef:
    (...)
    Ik vind het goed. heb je zelf iets in gedachte want ik denk niet dat ze vrienden zouden zijn aangezien hij haar bitchy persoonlijkheid (al is het fake) niet echt aan zou trekken..


    Honestly? Ik had eigenlijk geen ideeen :') Jij?


    take me back to the basics and the simple life

    EthereaI schreef:
    (...)

    Honestly? Ik had eigenlijk geen ideeen :') Jij?

    Hij kan met haar gevoelens gespeeld hebben en haar hart gebroken hebben ofzo waardoor ze een haat voor hem gevormd heeft? (dit kan bijvoorbeeld gebeurt zijn tijdens haar eerste jaar?)


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Astrophe schreef:
    (...)
    Hij kan met haar gevoelens gespeeld hebben en haar hart gebroken hebben ofzo waardoor ze een haat voor hem gevormd heeft? (dit kan bijvoorbeeld gebeurt zijn tijdens haar eerste jaar?)


    Hmm dat zou wel kunnen ja ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Blurrierface schreef:
    (...)

    Ik heb Jane ?

    de rebel kant van haar persoonlijkheid zal Eli wel aanspreken, maar ik weet niet zeker hoe ze dat in een relatie moeten vormen. Wat wil je zelf hebben vrienden, vijanden of irritaties?


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    EthereaI schreef:
    (...)

    Hmm dat zou wel kunnen ja ^^


    Kan ik dat dan invullen als relatie tussen de twee?


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Astrophe schreef:
    (...)

    Kan ik dat dan invullen als relatie tussen de twee?


    Sure ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Astrophe schreef:
    (...)
    Het eerste wat Eli zou trekken aan Nova is haar naam en dat ze erg sociaal is. Eli is niet het persoon dat op iedereen afgaat, maar altijd afgaat. Da nova sociaal is helpt haar wel in het bevrienden van Eli. Haar naam helpt ook erg aangezien het hem doet denken aan zijn nichtje die hij wel iedere dag zou missen. Ik weet niet precies wat je in gedachte had, maar ik zie ze op zich wel vrienden zijn. Ze kunnen bijvoorbeeld met uit gaan wel wingman en wingwoman van elkaar zijn. ik weet voor de rest nog niet helemaal wat jij wilt c:


    Zoiets is wel prima ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered