• SPRINGFIELD UNIVERSITY

All English RPG
    We follow a couple of boys and girls who attend Springfield University –– an University for the best boys and girls only. People come from all over the world, from different countries and different cultures, just to be a part of the pupils on this particular school. A new semester will be starting soon –– shall you be there too?

[ bericht aangepast op 28 juli 2015 - 14:59 ]

take me back to the basics and the simple life

Stan is morgen(vandaag eigenlijk) af

Bowties were never Cooler

Ikigai schreef:
    (...)

Whoops overheen gelezen. Pleeeeeeeeeaaaaaaaaasssseeeeeeeeeee? *puppyeyes* Dat ze goede vrienden zijn en dat ze een keer een tekening rond zag slingeren en er wat tips op gaf? Pleeeeaaaaaaasssseeeeeeeee *Puppyeyes*

Well, okay then, bc you ask it sooooooo nice :3
    Het kan ook zijn dat Zach eens even weg was (iets halen of zo) en hij was net met Kayleigh, toen hoorde zij zijn mobiel in zijn tas, wilde ze hem pakken en toen kwam ze wat tekeningen tegen. (A) En dan heb je haar misschien lekker hyper, haha.

Gunnulfsen schreef:
    (...)

Ik probeer nu echt niet kut over te komen dus als het wel zo is dan spijt het me heel erg maar het is doesn't (does not) in plaats van doens't.

Oeps..had ik niet gezien. Ik zit hier in Turkije op de laptop met crappy wifi, dus ik typ erg snel omdat ik bang ben dat het wegvalt. Had het niet gezien. Ik zal het aanpassen, bedankt!

[ bericht aangepast op 31 juli 2015 - 6:50 ]

The monsters running wild inside of me. I'm faded

Blurrierface schreef:
    Zach & Jane some sort of relationship? c:

What kind do you want? :3

The monsters running wild inside of me. I'm faded

Blurrierface schreef:
    Zach & Jane some sort of relationship? c:

@Necessity yes is goed ^^ sowieso studybuddies en daarnaast ook gewoon goed? c:

Wesley studeert geen English Literature maar vindt het gewoon heel interessant ;) dus ernaast is helemaal goed :p

The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

Daggers schreef:
    (...)

Oeps..had ik niet gezien. Ik zit hier in Turkije op de laptop met crappy wifi, dus ik typ erg snel omdat ik bang ben dat het wegvalt. Had het niet gezien. Ik zal het aanpassen, bedankt!

VICTORY

Daggers schreef:
    (...)

What kind do you want? :3

Idk they're really alike so definitely good friends, idk if you have an idea maybe ? c:

Spinning around, I'm weightless.

Ik maak nog even mijn rol af voordat ik op vakantie ga c: (Mijn rol staat bij de vrouwen, maar ik heb een man)

Seasons will change, but I shall remain

Serenata schreef:
    Ik maak nog even mijn rol af voordat ik op vakantie ga c: (Mijn rol staat bij de vrouwen, maar ik heb een man)

Oh whoops. Ik ga vandaag de beginpost evn aanpassen via Iloon's acc ^^

Stan is af.

Wil iemand z'n vriend zijn?

Bowties were never Cooler

MT ^^

To the stars who listen — and the dreams that are answered

R E L A T I E V O O R S T E L L E N K A Y L E I G H
    Kayleigh staat op pagina 7 — Schuin is al afgesproken

Ryder — Good friends and Crush. Note: will get a relationship in the beginning of the RPG
    Character of Ilona — Best friends. Note: Part of the 'bitchy cheerleading trio', together with Kayleigh and Jente's character
    Character of Jente — Very good friends. Note: Part of the 'bitchy cheerleading trio', together with Kayleigh and Ilona's character
    Annabeth — Good friends
    Zachary — Friends and drawing buddies

Jane — I think they wouldn't really be friends nor that they're hate eachother
    Ember — Not the best Friends but Nice to eachother because they're both on the cheerleading team, though I think Kayleigh get's annoyed by her seeking for
          attention
    Miles — Don't really know eachother
    Chelsea — ?
    Bimii — Friends
    Skylar — Kayleigh thinks Skylar is a bit too sweet
    James-Dean — They could be friends
    Alex — Don't really know eachother
    Navid — Friends maybe?
    Wesley — Kayleigh doesn't like him
    Stanislav — Kayleigh thinks he's a creep
    Laila — Friends?

Hiii!

[Stiekeme Mon Topieks]

"I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

Ik twijfel nogal welke fc ik zal gebruiken.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Havilliard schreef:
    Ik twijfel nogal welke fc ik zal gebruiken.

De tweede (:

Ikigai schreef:
    (...)

De tweede (:

Daar ben ik het mee eens!

"I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell