• SPRINGFIELD UNIVERSITY

                                                               



    All English RPG
    We follow a couple of boys and girls who attend Springfield University –– an University for the best boys and girls only. People come from all over the world, from different countries and different cultures, just to be a part of the pupils on this particular school. A new semester will be starting soon –– shall you be there too?





                                                               


    [ bericht aangepast op 28 juli 2015 - 14:59 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Wesley (pagina 8) is bijna af. Alleen het uiterlijk moet nog en misschien dat er nog een klein beetje bij character komt.
    Hij staat open voor eventuele relaties.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Wesley (pagina 8) is bijna af. Alleen het uiterlijk moet nog en misschien dat er nog een klein beetje bij character komt.
    Hij staat open voor eventuele relaties.


    Ik heb Chelsea?


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Necessity schreef:
    Wesley (pagina 8) is bijna af. Alleen het uiterlijk moet nog en misschien dat er nog een klein beetje bij character komt.
    Hij staat open voor eventuele relaties.


    Ik heb Skylar en Navid?


    Tell me about it, stud.

    Ikigai schreef:
    Kayleigh (page 7) is af, iemand nog geïnteresseerd in enige vorm van een relatie?


    take me back to the basics and the simple life

    Ik maak Stan morgenavond of vrijdag af


    Bowties were never Cooler

    Hmmmm, Katherine Mcnamara of Lily Collins?


    Spinning around, I'm weightless.

    Blurrierface schreef:
    Hmmmm, Katherine Mcnamara of Lily Collins?


    Lily, she looks more like she's old enough for university


    take me back to the basics and the simple life

    Yusss


    Spinning around, I'm weightless.

    @Balloo, ik denk dat Cheslea en Wesley wel klikt.

    @Conaway, Skylar en Wesley klikt denk ik ook wel, met Navid ben ik nog niet helemaal uit wat voor relatie dat zou worden. Ideeën?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Wie heeft relatie ideeen voor Jane ? c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik ga zo op vakantie dus kan ik rond vrijdagavond/zaterdag weer online zijn, moet alleen nog Chelsea' s familie/geschiedenis.

    Als iemand nog wat dan ook voor een relatie met Chelsea wilt dan zal ik daar vrijdag naar kijken.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2015 - 10:45 ]


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Ik ben vanaf morgen tot 7 augustus op vakantie, ik weet niet of ik dit al had gemeld? (:
    Of we wifi gaan hebben is nog niet zeker..


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Blurrierface schreef:
    Wie heeft relatie ideeen voor Jane ? c:


    Ik gok dat het wel goed werkt met Wesley, zeker met hun gezamenlijke interesse in English Literature


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb me nog niet goed genoeg verdiept in alle andere karakters, maar ik zoek iemand aan wie Laila een énorme hekel kan hebben en een aantal (goede) vrienden/love-interest. (Nog niet uitgeschreven, maar zodat we een beetje een idee hebben. Ik laat relaties het liefst vormen in de RPG maar het is wel tof om een klein beetje een plan te hebben)
    Én ik ben op vakantie van zondag tot vrijdag, maar ik heb wel wifi dus ik zou op zich af en toe kunnen posten. (Hoop ik?)


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    Ik heb me nog niet goed genoeg verdiept in alle andere karakters, maar ik zoek iemand aan wie Laila een énorme hekel kan hebben en een aantal (goede) vrienden/love-interest. (Nog niet uitgeschreven, maar zodat we een beetje een idee hebben. Ik laat relaties het liefst vormen in de RPG maar het is wel tof om een klein beetje een plan te hebben)
    Én ik ben op vakantie van zondag tot vrijdag, maar ik heb wel wifi dus ik zou op zich af en toe kunnen posten. (Hoop ik?)


    Ik heb Kayleigh?


    take me back to the basics and the simple life