• SPRINGFIELD UNIVERSITY

                                                               



    All English RPG
    We follow a couple of boys and girls who attend Springfield University –– an University for the best boys and girls only. People come from all over the world, from different countries and different cultures, just to be a part of the pupils on this particular school. A new semester will be starting soon –– shall you be there too?





                                                               


    [ bericht aangepast op 28 juli 2015 - 14:59 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Iemand alvast enige relaties met Zachary? Er staan like vijf of zes zinnen innerlijk of zoiets. Dus eh...zie maar haha. Ik sta echt voor alles open :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Iemand alvast enige relaties met Zachary? Er staan like vijf of zes zinnen innerlijk of zoiets. Dus eh...zie maar haha. Ik sta echt voor alles open :3


    Ik heb Kayleigh voor je?


    take me back to the basics and the simple life

    Ikigai schreef:
    (...)

    Ik heb Kayleigh voor je?


    Een broer/zus band op de campus of dat Zach haar beste, mannelijke vriend is en Kayleigh zijn beste, vrouwelijke vriend is?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Een broer/zus band op de campus of dat Zach haar beste, mannelijke vriend is en Kayleigh zijn beste, vrouwelijke vriend is?


    Hmm. Misschien kunnen ze tekenmaatjes zijn en tips uitwisselen en elkaar uitdagen?


    take me back to the basics and the simple life

    Ikigai schreef:
    (...)

    Hmm. Misschien kunnen ze tekenmaatjes zijn en tips uitwisselen en elkaar uitdagen?


    And he also doens't show his drawings or pictures to anybody else, it is just his little thing and he loves it, nothing more and nothing less.

    Niemand weet van hem dat hij tekent of dergelijke, soo...that doens't work.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    And he also doens't show his drawings or pictures to anybody else, it is just his little thing and he loves it, nothing more and nothing less.

    Niemand weet van hem dat hij tekent of dergelijke, soo...that doens't work.


    Whoops overheen gelezen. Pleeeeeeeeeaaaaaaaaasssseeeeeeeeeee? *puppyeyes* Dat ze goede vrienden zijn en dat ze een keer een tekening rond zag slingeren en er wat tips op gaf? Pleeeeaaaaaaasssseeeeeeeee *Puppyeyes*


    take me back to the basics and the simple life

    Daggers schreef:
    (...)

    And he also doens't show his drawings or pictures to anybody else, it is just his little thing and he loves it, nothing more and nothing less.

    Niemand weet van hem dat hij tekent of dergelijke, soo...that doens't work.


    Ik probeer nu echt niet kut over te komen dus als het wel zo is dan spijt het me heel erg maar het is doesn't (does not) in plaats van doens't.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Zach & Jane some sort of relationship? c:

    @Necessity yes is goed ^^ sowieso studybuddies en daarnaast ook gewoon goed? c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Nog mensen voor Navid en Skylar? ik zit op mn mobiel, dus kan even niet iedereen quoten.


    Tell me about it, stud.

    Conaway schreef:
    Nog mensen voor Navid en Skylar? ik zit op mn mobiel, dus kan even niet iedereen quoten.


    Ik heb Laila voor je? Page 8. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Conaway schreef:
    Nog mensen voor Navid en Skylar? ik zit op mn mobiel, dus kan even niet iedereen quoten.


    Ik heb Kayleigh (page 7) voor je?


    take me back to the basics and the simple life

    Ik ben een lijstje aan het maken met relaties voor Jane :3


    Spinning around, I'm weightless.

    Cara's thoughts on people
    Kayleigh Marie Clarkson
    "She's probably a nice girl under her cheerleader mask..."
    Laila Thamina El-Amin
    "She's an amazing friend, she balances me out and I wouldn't know what to do without her."
    Arabella Violet Finch
    "We have a lot of fun bugging teachers and being annoying. I like her."
    Margarethe Viva Gerardsson
    -
    Annabeth Cara Rhodes
    -
    Ember Owens
    "She's really cute and I like her, but I wish she wouldn't fall in love with bad people so much."
    Skylar Roselyn Mortenson
    "She's cute but a bit negative some times, but that's okay, we all are."
    Chelsea Lucia Connely
    "She's a bit sneaky and manipulative, but she's also funny. I have to look out for myself with her, but she's nice."
    Alex Byrge Sigland
    "I don't buy that dangerous look. He's cute. Very nice."
    Bimii Emilia Grey
    Miles Nicholas Davies
    Wesley Aaron Kerr
    Zachary Drew McMahon – Rich and sporty – Joseph Sugg – Daggers 1.5
    Stanislav 'Stan' Marius Dalca
    Ryder Adam Dempsey
    Navid Jonathan Aguirre
    James-Dean Marcus Devraux8


    Morgen verder, ik ben nu moe.


    Spinning around, I'm weightless.

    Kit schreef:
    (...)

    Het ligt er een beetje aan, wil je een iets diepergaande relatie of iets oppervlakkigs? c: Of als je zelf een idee hebt?


    Opzich kan het wel wat diepgaander gaan, gezien Skylar en Miles wel een beetje hetzelfde naar dingen kijken? Dus een goede vriendschap ofzo? Dat ze alles bij elkaar kwijtkunnen? If you want.


    Tell me about it, stud.

    Ik reageer morgenavond op de rest, ik ga nu slapen. Morgen weer vroeg werken ;(


    Tell me about it, stud.