• The Nightclub!
    Zien jullie dat goed? 69. (wbw)


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Eigengrau • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Avgeropoulos • Saartje • Jillz • 17 •
    Harris • Kim • Appelsap • 18 •
    BIitzkrieg • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Horowitz • Miriam • Ice Tea • 16 •
    Cordon • Jarne • Politie-inspecteur • 16 •
    Vivid • Eva • Amaretto • 15 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Kangster • Rani • - • 20 •
    Luckyblue • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Endress • Annemarije • Fristi • 17 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Retaliation • Cherona • Butterscotch • 23 •
    Solemnly • Linde • - • 14 •
    Nakama • Sylvie • Kinderchampagne • 21 •
    Runescript • Kyle • IJsthee • 18 •
    ImAwesome • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 15 •
    SamWinchester • Sharon • Safari • 21 •
    Chrysalism • Erieka • Appelsap • 19 •
    Beauregard • Ilona • Chocolademelk • 15 •
    hermelien16 • Anne • Sprite • 14 •
    Mmonroe • Emmie • Vodka-energie • 21 •
    Schraeder • Evelien • Cosmopolitan en vakantie-virgin mojito • 20 •
    Ballard • Gail • Smirnoff ice vodka • 19 •



    Song of the Night: Bad Blood - Taylor Swift

    Song of the Night wachtlijst:
    Huidige Song of the Night sinds 27 juli.
    - Sylvie met Hey Mama - David Guetta ft. Nicki Minaj
    - Sylvie met E•MO•TION - Carly Rae Jepsen
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2015 - 11:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nakama schreef:
    (...)

    Blijkbaar zouden we diegene al moeten kennen vanaf het begin, maar ik kan me echt niet inbeelden wie dat ooit moet zijn. Straks is het echt zo'n liar zelf of zo, haha. Really? Op negentienjarige leeftijd al?


    Uhu, blijkbaar zijn vanaf seizoen 5 allemaal belangrijke dingen. En er zijn ook nog een paar afleveringen waarvan ze gezegd hadden dat die belangrijk zijn qua hints en zo. Een vriendin had die na gekeken en zij dat in 3 van de 5 Wren zat. En het back up plan was om spencer en Caleb A te maken, maar dat is het toch niet :p Ik vind het zooooo irritant dat we op de laatste aflevering voor de zomerstop moeten wachten voordat we antwoorden krijgen, als we ze dan überhaupt krijgen….


    Show me how to lie, you're getting better all the time

    Mmonroe schreef:
    (...)

    Uhu, blijkbaar zijn vanaf seizoen 5 allemaal belangrijke dingen. En er zijn ook nog een paar afleveringen waarvan ze gezegd hadden dat die belangrijk zijn qua hints en zo. Een vriendin had die na gekeken en zij dat in 3 van de 5 Wren zat. En het back up plan was om spencer en Caleb A te maken, maar dat is het toch niet :p Ik vind het zooooo irritant dat we op de laatste aflevering voor de zomerstop moeten wachten voordat we antwoorden krijgen, als we ze dan überhaupt krijgen….


    Ergens denk ik dat we nog heel lang mogen wachten voor we A kennen, misschien komt het nooit, idk. Ik heb er op één of andere manier geen hoop meer in. Ze doen er al fucking lang over, vijf seizoenen alsjeblieft! Ik snap niet dat ik blijf kijken, haha. Ik weet zelfs niet wie A in de boeken is.


    16 - 09 - '17

    Can I join? Mijn naam is Jente (:


    -

    Towns schreef:
    Can I join? Mijn naam is Jente (:


    Jellow


    16 - 09 - '17

    Nakama schreef:
    (...)

    Ergens denk ik dat we nog heel lang mogen wachten voor we A kennen, misschien komt het nooit, idk. Ik heb er op één of andere manier geen hoop meer in. Ze doen er al fucking lang over, vijf seizoenen alsjeblieft! Ik snap niet dat ik blijf kijken, haha. Ik weet zelfs niet wie A in de boeken is.


    Ja, ze zijden dat we voor aflevering 10 van dit seizoen hem zien zonder masker en zo, dus dat zal wel weer zo'n filmpje zijn van vroeger. Maar er zijn een paar dingen die we zeker weten. Hij werkt met iemand samen en dat hij Jason wel wilt vertrouwen. En ik vind Sara ook vreemd en Emely was zooooooo extreem dom dat ze dat ding kapot maakte! Echt soms wil ik ze gewoon slaan zo stom zijn ze! Ieder persoon met een beetje gezond verstand had A al lang ontmaskert! Echt soms kan ik zo erg op ze uitglippen he xD

    Ik heb de boeken niet gelezen, maar in de boeken zou Allison een tweeling hebben die gestoord was en Allie vermoord of opgesloten had en zelf deed of ze Allie was, maar dat is het dus niet xD

    En in Amerika is het echt heel normaal om zo jong zwanger te zijn. Maar ze heeft gewoon een net iets dikker gezicht dan voorgaande seizoenen en draagt echt al het hele seizoen losse kleding, of iets met laagjes of een dikke trui of zo :p


    Show me how to lie, you're getting better all the time

    Mmonroe schreef:
    (...)

    Ja, ze zijden dat we voor aflevering 10 van dit seizoen hem zien zonder masker en zo, dus dat zal wel weer zo'n filmpje zijn van vroeger. Maar er zijn een paar dingen die we zeker weten. Hij werkt met iemand samen en dat hij Jason wel wilt vertrouwen. En ik vind Sara ook vreemd en Emely was zooooooo extreem dom dat ze dat ding kapot maakte! Echt soms wil ik ze gewoon slaan zo stom zijn ze! Ieder persoon met een beetje gezond verstand had A al lang ontmaskert! Echt soms kan ik zo erg op ze uitglippen he xD

    Ik heb de boeken niet gelezen, maar in de boeken zou Allison een tweeling hebben die gestoord was en Allie vermoord of opgesloten had en zelf deed of ze Allie was, maar dat is het dus niet xD

    En in Amerika is het echt heel normaal om zo jong zwanger te zijn. Maar ze heeft gewoon een net iets dikker gezicht dan voorgaande seizoenen en draagt echt al het hele seizoen losse kleding, of iets met laagjes of een dikke trui of zo :p


    Als ik hen was, had ik me serieus opgesloten en raapte ik de moed niet eens bij elkaar om achter die A aan te gaan, haha.

    Oh, wauw... thanks for the spoilers, ik wilde de boeken wel nog lezen, haha xD

    Ja, true.


    16 - 09 - '17

    Mmonroe schreef:
    (...)

    Ja, ze zijden dat we voor aflevering 10 van dit seizoen hem zien zonder masker en zo, dus dat zal wel weer zo'n filmpje zijn van vroeger. Maar er zijn een paar dingen die we zeker weten. Hij werkt met iemand samen en dat hij Jason wel wilt vertrouwen. En ik vind Sara ook vreemd en Emely was zooooooo extreem dom dat ze dat ding kapot maakte! Echt soms wil ik ze gewoon slaan zo stom zijn ze! Ieder persoon met een beetje gezond verstand had A al lang ontmaskert! Echt soms kan ik zo erg op ze uitglippen he xD

    Ik heb de boeken niet gelezen, maar in de boeken zou Allison een tweeling hebben die gestoord was en Allie vermoord of opgesloten had en zelf deed of ze Allie was, maar dat is het dus niet xD

    En in Amerika is het echt heel normaal om zo jong zwanger te zijn. Maar ze heeft gewoon een net iets dikker gezicht dan voorgaande seizoenen en draagt echt al het hele seizoen losse kleding, of iets met laagjes of een dikke trui of zo :p


    Oeh PLL <3

    Is ze zwanger? :o


    -

    Nakama schreef:
    (...)

    Als ik hen was, had ik me serieus opgesloten en raapte ik de moed niet eens bij elkaar om achter die A aan te gaan, haha.

    Oh, wauw... thanks for the spoilers, ik wilde de boeken wel nog lezen, haha xD

    Ja, true.


    Oh god echt heel erg sorry!!!!!!!!!!!!!!!! Echt wow, echt een dick move, sorry!!!!!!!!!!!! Heb je de nieuwste aflevering al gezien?


    Show me how to lie, you're getting better all the time

    Towns schreef:
    (...)

    Oeh PLL <3

    Is ze zwanger? :o


    Ja, volgens mij wel, in het echt dan. Maar het kan ook zijn iets het me in het begin opviel en ik nu in zo'n tunnel visie heb dat ik het niet meer niet kan zien ookal is het niet zo xD


    Show me how to lie, you're getting better all the time

    Mmonroe schreef:
    (...)

    Oh god echt heel erg sorry!!!!!!!!!!!!!!!! Echt wow, echt een dick move, sorry!!!!!!!!!!!! Heb je de nieuwste aflevering al gezien?


    Het geeft niet! Nee, ik ga hem nu kijken (:


    16 - 09 - '17

    Ik vond niet echt veel aan de nieuwe aflevering, maar die nieuwe kerel is echt scheef.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nakama schreef:
    (...)

    Het geeft niet! Nee, ik ga hem nu kijken (:


    Laat weten als je hem gezien hebt. Fangirlen!!!!


    Show me how to lie, you're getting better all the time

    Schraeder schreef:
    Ik vond niet echt veel aan de nieuwe aflevering, maar die nieuwe kerel is echt scheef.


    ja, maar je weet nu wel dat red coat waarschijnlijks A's friend and ally is. Wat vreemd is omdat allie in de eerste sijzoenen red coat was en zij niet deed samen werken met A. En als je red coat naast A ziet zitten zie je van ze beide heel goed het postuur. A is sowieso een man, en red coat sowieso een vrouw, en ik vond haar veel op leslie kijken xD


    Show me how to lie, you're getting better all the time

    Nog een week te gaan en dan ben ik weer in Nederland.


    26 - 02 - '16

    Mmonroe schreef:
    (...)

    ja, maar je weet nu wel dat red coat waarschijnlijks A's friend and ally is. Wat vreemd is omdat allie in de eerste sijzoenen red coat was en zij niet deed samen werken met A. En als je red coat naast A ziet zitten zie je van ze beide heel goed het postuur. A is sowieso een man, en red coat sowieso een vrouw, en ik vond haar veel op leslie kijken xD


    Bwoah, dat van Red Coat vond ik niet. En ik vond dat die kerel die de foto's van Aria verwisselde op Toby leek, maar ik denk niet dat Toby iets met A te maken heeft.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.