• The Nightclub!
    Zien jullie dat goed? 69. (wbw)


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Eigengrau • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Avgeropoulos • Saartje • Jillz • 17 •
    Harris • Kim • Appelsap • 18 •
    BIitzkrieg • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Horowitz • Miriam • Ice Tea • 16 •
    Cordon • Jarne • Politie-inspecteur • 16 •
    Vivid • Eva • Amaretto • 15 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Kangster • Rani • - • 20 •
    Luckyblue • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Endress • Annemarije • Fristi • 17 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Retaliation • Cherona • Butterscotch • 23 •
    Solemnly • Linde • - • 14 •
    Nakama • Sylvie • Kinderchampagne • 21 •
    Runescript • Kyle • IJsthee • 18 •
    ImAwesome • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 15 •
    SamWinchester • Sharon • Safari • 21 •
    Chrysalism • Erieka • Appelsap • 19 •
    Beauregard • Ilona • Chocolademelk • 15 •
    hermelien16 • Anne • Sprite • 14 •
    Mmonroe • Emmie • Vodka-energie • 21 •
    Schraeder • Evelien • Cosmopolitan en vakantie-virgin mojito • 20 •
    Ballard • Gail • Smirnoff ice vodka • 19 •



    Song of the Night: Bad Blood - Taylor Swift

    Song of the Night wachtlijst:
    Huidige Song of the Night sinds 27 juli.
    - Sylvie met Hey Mama - David Guetta ft. Nicki Minaj
    - Sylvie met E•MO•TION - Carly Rae Jepsen
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2015 - 11:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mmonroe schreef:
    (...)

    Laat weten als je hem gezien hebt. Fangirlen!!!!


    Ik heb het gezien en ik weet niet zo goed wat ik van deze aflevering moet denken xp


    16 - 09 - '17

    Schraeder schreef:
    (...)

    Bwoah, dat van Red Coat vond ik niet. En ik vond dat die kerel die de foto's van Aria verwisselde op Toby leek, maar ik denk niet dat Toby iets met A te maken heeft.


    Ja, ik vond dat die wat de schilderijen deed vervangen ook wel een beetje dat kapsel had van die man die Spencer en Hanna hadden ontmoet. Het makkelijkst zou natuurlijk zijn als dat Charles zou zijn, maar het is PLL en niets is makkelijk xD Plus, de schrijfster van het boek had gezegd dat (in de tv serie) we Charles al konden. Maar er zijn niet zo veel mannelijke personages van de juiste leeftijd. En ik vind die vader van Allison trouwens zoooooo verdacht doen xD


    Show me how to lie, you're getting better all the time

    Nakama schreef:
    (...)

    Ik heb het gezien en ik weet niet zo goed wat ik van deze aflevering moet denken xp


    Wat vond je er vaag aan? :p


    Show me how to lie, you're getting better all the time

    Mmonroe schreef:
    (...)

    Wat vond je er vaag aan? :p


    Idk... ik raakte mijn concentratie gewoon snel kwijt, het is niet dat het zo spannend was en er veel gebeurde. Het leek meer blabla, dan actie en zo.


    16 - 09 - '17

    Is er iemand goed in titels? Ik zoek namelijk een titel voor mijn nieuwe story. Ik wil het plot alleen niet zomaar online neergooien.


    16 - 09 - '17

    @Sylvie Ik gebruik meestal lyrics als story-titels en anders een quote die één van de personages heeft gemaakt (dan moet het wel een fanfiction zijn).

    Dank u, Tumblr, voor het me te laten huilen van blijdschap.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Harris schreef:
    @Sylvie Ik gebruik meestal lyrics als story-titels en anders een quote die één van de personages heeft gemaakt (dan moet het wel een fanfiction zijn).

    Dank u, Tumblr, voor het me te laten huilen van blijdschap.


    Ik heb al een titel, maar bedankt voor de tip!


    16 - 09 - '17

    Iemand hier die Unfriended heeft gezien? Ik zit constant gespannen te wachten op een eng moment, maar er gebeurt zo weinig. Ik vertrouw het niet. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eigengrau schreef:
    Iemand hier die Unfriended heeft gezien? Ik zit constant gespannen te wachten op een eng moment, maar er gebeurt zo weinig. Ik vertrouw het niet. :'D


    Euhm, niet dat ik me zo meteen kan herinneren.
    Is dat over die jongeren die skypen met elkaar en de ene na de andere verdwijnt?

    [ bericht aangepast op 2 aug 2015 - 0:22 ]


    16 - 09 - '17

    Nakama schreef:
    (...)

    Euhm, niet dat ik me zo meteen kan herinneren.
    Is dat over die jongeren die skypen met elkaar en de ene na de andere verdwijnt?

    Jup. Ik ben net klaar met kijken, trouwens. Is nogal een film met heel veel drama in, maar een echt plot heeft 't niet. Ik heb een beetje spijt dat ik hem heb gekeken, eigenlijk. :'D Eng was hij niet, eerder entertainend op een nogal schokkende manier.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eigengrau schreef:
    (...)
    Jup. Ik ben net klaar met kijken, trouwens. Is nogal een film met heel veel drama in, maar een echt plot heeft 't niet. Ik heb een beetje spijt dat ik hem heb gekeken, eigenlijk. :'D Eng was hij niet, eerder entertainend op een nogal schokkende manier.


    Ik heb hem nog niet gezien. Maar ik kon me de titel wel herinneren, ik had namelijk ooit de trailer gezien, maar nooit de behoeften om te kijken.


    16 - 09 - '17

    Nakama schreef:
    (...)

    Ik heb hem nog niet gezien. Maar ik kon me de titel wel herinneren, ik had namelijk ooit de trailer gezien, maar nooit de behoeften om te kijken.

    Well, een aanrader zou ik het dan niet echt noemen, nee.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eigengrau schreef:
    (...)
    Well, een aanrader zou ik het dan niet echt noemen, nee.


    Okay, good to know!


    16 - 09 - '17

    Olee, ik ben nu al vier jaar op Q! :D


    16 - 09 - '17

    Nakama schreef:
    Olee, ik ben nu al vier jaar op Q! :D

    Congratz! *O*


    Pretty is just a pretty word.