• Deze foto heb ik net gemaakt van een vlinderachtig insect dat razendsnel fladderde met z'n vleugeltjes en iedere keer op bloemen ging zitten. De foto is niet super duidelijk, sorry daarvoor, want het vloog simpelweg te snel. Als dit een kolibrievlinder is, ben ik echt blij. Als het een ander insect is ook, want de foto zelf vind ik ook best wel mooi eigenlijk (bloos)


    26 - 02 - '16

    oh wauw! Perfect shot!
    Ik vind het eigenlijk wel mooi dat het niet zo duidelijk is ^^

    Clicker schreef:
    oh wauw! Perfect shot!
    Ik vind het eigenlijk wel mooi dat het niet zo duidelijk is ^^


    Dankjewel (bloos)
    De vleugeltjes zijn met name niet goed zichtbaar en dat komt dus omdat zo'n beestje ontzettend snel vliegt. Ik heb 'm gewoon meerdere keren gezien deze vakantie en mijn moeder noemde het een super-vlinder, lol. Toen ben ik eens wat beter gaan kijken en zag ik de voel(?)spriet op z'n kopje. Daarna dacht ik aan een topic dat hier eerder gemaakt is over zo'n zelfde soort vlinder(?)/insect.


    26 - 02 - '16

    Het is inderdaad een kolibrievlinder. :) en heel duidelijk ook hoor ^^
    Een paar weken geleden ging ik bij een huis kijken en toen vloog er een in de tuin, superleuk. C:

    Het is echt een prachtige foto Erieka. Ik faal altijd met kolibries dus ongetwijfeld ook met deze vlinders xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dit is echt een mooie foto geworden hoor!


    The truth is out there.

    Het is een mooie foto, de positie en die kleuren bij elkaar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    It is. Mijm oma had deze in dr tuin xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mooie foto en leuk dat je dit zag.


    Reality's overrated.

    Ik had geen flauw idee dat er zoiets als een kolibrievlinder bestond, maar ik vind het wel een heel schattige naam. Leuke foto, ook! (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dankjulliewel (bloos)


    26 - 02 - '16

    Ey, ik zag er vandaag een vliegen in de Efteling en ik moest meteen aan Septic denkuh!


    You dare to gaze upon me?

    Ik vind het eigenlijk wel mooi dat het niet zo duidelijk is

    Mod: bericht deels verwijderd ivm reclame

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 aug 2015 - 14:06 ]