• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Oh and, go fuck yourself. (;

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 1:01 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik hoop zo erg dat jij 't niet wordt :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morgen kan ik mijn vriend zijn cadeautje geven voor zijn verjaardag. I'm so exited. Ik ben zo benieuwd hoe hij gaat reageren, gheheheh.


    26 - 02 - '16

    Lolicia schreef:
    Ik hoop zo erg dat jij 't niet wordt :')



    &I want mooooreee. Ingeeee, ik weet toch wel dat je ditnlezen gaat. I want Perciver or Wolfstaaaaar. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lolicia schreef:
    Ik hoop zo erg dat jij 't niet wordt :')

    Ik ruik verwijzingen naar de bemiddelaarsverkiezingen. ;')


    Ugh. My heart is crying. ;-; Het is zo zwaar om iemand te vergeten die je helemaal niet wilt vergeten.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eigengrau schreef:

    Ugh. My heart is crying. ;-; Het is zo zwaar om iemand te vergeten die je helemaal niet wilt vergeten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gibbs schreef:
    (...)


    &I want mooooreee. Ingeeee, ik weet toch wel dat je ditnlezen gaat. I want Perciver or Wolfstaaaaar. _O_


    Wauw, je hebt voorspellende gaven. :'D
    En I know, I know. Ik wil ook meer schrijven, dus dat komt goed uit. :Y) Maar wel morgen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wauw, ik ben er echt stil van geworden.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2015 - 23:59 ]


    16 - 09 - '17

    Nakama schreef:
    Wauw, ik ben er echt stil van geworden.


    Wat is er gebeurt?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Wat is er gebeurt?


    Niks, kwam gewoon door deze video.
    Is trouwens wel de moeite om te kijken.


    16 - 09 - '17

    Nakama schreef:
    (...)

    Niks, kwam gewoon door deze video.
    Is trouwens wel de moeite om te kijken.


    Heb hem op een gegeven moment uit gedaan, valt me even wat te zwaar, maar ik snap wat je bedoelt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    don't tell me to shut up but just ask me if im okay ...
    I know you don't care, but it'd be nice if you could just act like you do.


    lisa's eyes, once so magnetic, now just look empty

    En dat was me nog eens een paniekaanval. D:
    Aragog liep net voorbij mijn voeten, tot ik er een boek op heb gegooid. Jammer dat ik mijn boek niet durfde oprapen en dus genoodzaakt was om mijn meter op te bellen.
    Tranen met tuiten zeg ik je....tranen met tuiten. :|


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    It hurts that you started a new one with her while I'm just sitting here — waiting. I said it doesn't care — but I secretly does, a lot.


    Today imma get shit done en ga ik niet de hele dag in foetushouding op de badkamervloer liggen en tegen mijn katten praten over mijn levenskeuzes.


    i put the fun in funeral

    At least say it in my face.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered