• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Oh and, go fuck yourself. (;

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 1:01 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    StarkiIIer schreef:
    Damnit. Ik lig hier zowat dood te gaan van mijn maandelijkse periode en je wilt dat ik mee ga helpen met de tuin? Ik krimp hier zo'n beetje ineen van de pijn en je ziet het niet eens, wat voor een flut moeder ben je dan? Ik wil gewoon op mijn kamer blijven en doodgaan van de pijn.

    Same. Zware infectie aan je voet waardoor je nauwelijks kunt lopen? Ach ja, laten we gezellig een extra lange wandeling maken vandaag, leuk toch. :'D Nou ja, sterkte!

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 15:00 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Komt elke 10 minuten een kind aanbellen om met mijn neefje te spelen, maar die is gewoon thuis - een straat verderop. Ze snapt niet dat mijn neefje hier niet woont volgens mij.

    Eigengrau schreef:
    (...)
    Same. Zware infectie aan je voet waardoor je nauwelijks kunt lopen? Ach ja, laten we gezellig een extra lange wandeling maken vandaag, leuk toch. :'D Nou ja, sterkte!


    Jij ook sterkte :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Bleh, leren in het midden van de vakantie. :/ Doe het voor die laatste vijf puntjes, heb jij ook mooi je P binnen...


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bostick schreef:
    Het is uit... het is uit... why... waarom!? (huil)


    Are you okay? ):


    26 - 02 - '16

    I need a Spaced special. Could you please write it?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mam, waarom doe je dit? Snap je nou echt niet dat dit me pijn doet?

    Nou, voor alles een eerste keer, maar ik kan me wel betere plekken voorstellen om spontaan flauw te vallen dan midden in een drukke, Italiaanse stad waar alle mensen vrolijk toekijken hoe je op de grond klettert. Even serieus, dit was het engste wat ik ooit heb meegemaakt, tbh. Bah. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Eerst wordt t patat. Dan mag ik pizza. Nu moet t toch weer patat zijn. Wordt t zometeen weer pizza of is deze beslissing eindelijk wél het besluit voor t avondeten? X)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom verpruts ik de meest simpele dingen (huil)

    Honger of dik zijn. Struggles. D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Waarom is barbecuen zo ingewikkeld?


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    KhalEvi schreef:
    Waarom verpruts ik de meest simpele dingen (huil)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chocolaaaaaaa :9~ Lekker dik worden dan maar, dit is niet te weerstaan.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Lachen om homevideos kijken in de hoop dat het me wat kan opvrolijken.