• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Oh and, go fuck yourself. (;

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 1:01 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Het is nternationale kattendag en wie was er niet thuis om haar kat te vertroetelen? Juist ja. Ik.


    26 - 02 - '16

    Ik ga misschien wel even bij het trouwfeest langs, maar ga niet bij de trouwerij zelf zijn. En daarna probeer ik gewoon verder te gaan met mijn leven hoe het nu is. Geen vader, geen moeder, geen broertjes.. alleen opa, oma, zusje, tantes en ooms.

    Caracalla schreef:
    (...)

    dus genoeg geld om een keer met mij te meeten (cat)

    Gibbs schreef:
    (...)

    En mij. _O_


    Geen zorgen dames, er is genoeg Sarah voor heel Groningen.

    Wiarda schreef:
    Nou, voor alles een eerste keer, maar ik kan me wel betere plekken voorstellen om spontaan flauw te vallen dan midden in een drukke, Italiaanse stad waar alle mensen vrolijk toekijken hoe je op de grond klettert. Even serieus, dit was het engste wat ik ooit heb meegemaakt, tbh. Bah. :/


    Iew Jip, dat is schrikken :/


    i put the fun in funeral

    Misfire schreef:
    (...)

    Iew Jip, dat is schrikken :/


    In alle eerlijkheid schrok ik me ook helemaal kapot. :x Zeker aangezien ik tien seconden ervoor al mijn zicht verloor (ik werd gewoon blind? Voor tien seconden? Dat voelt echt heeeel creepy) en besloot toch koppig door te lopen naar het café met een toilet zodat ik in vrede kon kotsen (want ik dacht dat ik daarmee de misselijkheid en duizeligheid wel kon oplossen of zo), maar dat had als resultaat dat ik dus letterlijk met de deur in huis/café viel. :') Gelukkig had mijn stiefmoeder mijn val nog enigszins geprobeerd te stoppen, waardoor ik er met de schrik en een blauwe plek op m'n elleboog vanaf ben gekomen, maar dit staat wel een beetje op mijn lijstje van 'dingen die ik liever nooit never ever meer doe danku'.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Monday left me broken
    Tuesday I was through with hoping
    Wednesday my empty arms were open
    Thursday waiting for love, waiting for love
    Thank the stars it's Friday
    I'm burning like a fire gone wild on Saturday
    Guess I won't be coming to church on Sunday
    I'll be waiting for love, waiting for love
    To come around


    <3


    26 - 02 - '16

    @Sarah
    Ik woon in Drenthe. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I guess I didn't know you at all.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Just let me wait. Care, care.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Een leuke film kijken doet echt goed als je stemming slecht is.

    Chrysalism schreef:
    Het is nternationale kattendag en wie was er niet thuis om haar kat te vertroetelen? Juist ja. Ik.

    Oh, dat is waar ook!
    Daarstraks maakte ik buiten een wandeling in de buurt met mijn broertje en toen kwamen we zo'n schattig katje tegen. Daar kon je echt lekker mee kroelen. I died of cuteness. *-*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wiarda schreef:
    (...)

    In alle eerlijkheid schrok ik me ook helemaal kapot. :x Zeker aangezien ik tien seconden ervoor al mijn zicht verloor (ik werd gewoon blind? Voor tien seconden? Dat voelt echt heeeel creepy) en besloot toch koppig door te lopen naar het café met een toilet zodat ik in vrede kon kotsen (want ik dacht dat ik daarmee de misselijkheid en duizeligheid wel kon oplossen of zo), maar dat had als resultaat dat ik dus letterlijk met de deur in huis/café viel. :') Gelukkig had mijn stiefmoeder mijn val nog enigszins geprobeerd te stoppen, waardoor ik er met de schrik en een blauwe plek op m'n elleboog vanaf ben gekomen, maar dit staat wel een beetje op mijn lijstje van 'dingen die ik liever nooit never ever meer doe danku'.


    Getsiederrie, maar hoe kwam dat dan zomaar?

    Gibbs schreef:
    @Sarah
    Ik woon in Drenthe. (cat)


    Je maakt een grap. Mijn hele leven is een leugen.

    OTOFT: wie heeft bedacht dat het pas leuk is om op zaterdag vanaf 2:00 's nachts uit te gaan en niet eerder zoals mensen met een normaal slaapritme. 78% kans dat ik in de bus in slaap val en in Bergen terecht kom.


    i put the fun in funeral

    Waarom zit er een liedje van Wham! in mijn hoofd en blijf ik het maar zingen? (cat)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Morticia schreef:
    (...)
    Oh, dat is waar ook!
    Daarstraks maakte ik buiten een wandeling in de buurt met mijn broertje en toen kwamen we zo'n schattig katje tegen. Daar kon je echt lekker mee kroelen. I died of cuteness. *-*


    Awwh c;


    26 - 02 - '16

    Misfire schreef:
    (...)

    Je maakt een grap. Mijn hele leven is een leugen.

    OTOFT: wie heeft bedacht dat het pas leuk is om op zaterdag vanaf 2:00 's nachts uit te gaan en niet eerder zoals mensen met een normaal slaapritme. 78% kans dat ik in de bus in slaap val en in Bergen terecht kom.


    Not really. Provincie Groningen is 3km verderop. :')

    OTOFT: Zo. Oma goed kunnen ontwijken vandaag. Heb nog nooit zoveel accordeon gestudeerd op een dag.
    Kon het morgen ook maar. Maar dan vieren we mama's verjaardag en moet ikwel bij de bbq en visite enzo zijn. Hoewel ook dan ik me zal drukken als het kan, lol. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yes, mijn tante en oma weten er ook van. Nu kan ik er in iedergeval over praten. Heb ik voor niets zo lang liggen huilen toen iedereen weg was.. al was het wel even tijd om alle frustraties uit te huilen.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2015 - 0:00 ]