• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Oh and, go fuck yourself. (;

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 1:01 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Square schreef:
    Dusss, ik heb best een coole familie over het algemeen, maar dan is er die ene oom en godverdefruitloops, hij is een misogynistische homofobische zak en dat fuckt met mijn hoofd. Hij blijft maar opmerkingen maken over dat de vrouwen moeten afwassen of naar de keuken moeten en dan ga ik al opzettelijk aan de andere kant van de tafel zitten om hem en zijn hilarische grapjes te ontwijken, maar we waren dit keer met zo'n kleine groep dat dat nauwelijks mogelijk was. Ik heb dus alsnog mogen aanhoren hoe hij aan het opscheppen was over het feit dat hij een (inmiddels ex-)vriendin van zijn oudste zoon altijd kwaad maakte door te zeggen dat ze toch pas de eerste was en dat zijn zoon wat meer verschillende vrouwen moest proberen voordat hij zich aan één verbond (oom verdient hier extra bonuspunten voor omdat zijn vrouw naast hem zat terwijl hij deze heerlijke mening verkondigde en zij, voor zover ik uit familiegeschiedenis 101 heb opgemaakt, zijn eerste vriendin was) en dan gaat het natuurlijk over vriendjes/vriendinnetjes, en toekomst, en studies, en dan word ik naar mijn studie gevraagd en zeg iets over dat het goed gaat, en vraagt hij of ik een master zou willen doen en antwoord ik ja, dat ik bijna zeker weet van wel, en dan zegt hij dat ik dat geld ook zou kunnen sparen want goh, want heb je aan een opleiding als je toch later thuis zult zitten met de kinderen (want dankje, ik was bijna vergeten dat ik een vrouw ben en daarom gelijk sta aan een babymachine)? En wat doet mijn vader, tijdens al dit gebeuren? Die lacht vrolijk mee met mijn oom op de juiste momenten, want blijkbaar is assholishness aanstekelijk bij mannen. Vervolgens gaan er na de koffie mensen rondlopen en komt oomlief (opzettelijk, want hij vindt dat grappig) op de lege stoel naast mij zitten, en dan buigt hij zich naar me toe en zegt dat ik best alvast mag beginnen met afwassen (want de eerste keer lachte ik niet om die opmerking en dat merkte hij) en ik zeg iets vaags in de trant van ja, goh, dat zou kunnen, maar er is ook een vaatwasser, en ik draai me duidelijk de andere kant op en dan leunt hij nog dichter naar me toe en lacht en zegt dat hij best weet dat ik denk "oh, daar is die vervelende oom weer" en ik zeg niets. Ik zeg flippin' niets en blijf braaf zitten, want ik wil geen scène schoppen wegens mijn oma en zijn veel te lieve vrouw, en het enige wat ik heb om me te verdedigen zijn woorden, wat normaal gesproken voldoende is, maar shit, probeer maar eens een snappy comeback te verzinnen in je derde taal terwijl je handen tintelen omdat je iets wilt slaan. Ik voel me op zulke momenten zo machteloos en dat weet hij dondersgoed en hij vindt dat leuk, hij geniet daarvan, en ik zeg nooit dat ik een hekel heb aan mensen die ik in het echt ken omdat dat nooit waar is, maar dit komt zo belachelijk close. Ik haat het. Ik haat het en iedere keer dat ik hem verplicht tegenkom en hij naar me grijnst en van die volkomen bizarre, middeleeuwse blijkbaar-nog-net-sociaal-geaccepteerd-genoeg-om-niet-echt-een-probleem-te-zijn opmerkingen maakt ben ik er nog dagen daarna misselijk van en dat is nog wel het ergste, want hij is maar een asshole oom die ik maximaal vier keer per jaar zie en hij verdient het niet dat soort invloed op mijn leven te hebben.

    Ik zou er dan wat van zeggen. Hij is niet de enige die de lullig zijn-kaart kan spelen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik wil niet sociaal doen. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Caracalla schreef:
    (...)

    aah Inge toch. Het klinkt inderdaad als een ellendige man zeg, zeker omdat hij er blijkbaar echt van geniet dat jij je zo onprettig voelt. Heel veel knuffels

    TARDlS schreef:
    (...)
    Jeetje, dat is een vervelend verhaal zeg. Ik kan echt niet begrijpen dat hij zo laag doet. Hij mag zich echt een stuk volwassener gaan gedragen, want dat slaat nergens op. Ik hoop in ieder geval dat jij er enigszins overheen kan komen. <3

    Wiarda schreef:
    (...)

    Oh meis, wat een afschuwelijke vent. D: Ik had wel eerder wat dingetjes over hem gelezen hier, maar dat hij zo erg de grenzen opzoekt is wel bijzonder kut en dat je vader erin meegaat ook wel behoorlijk, bah. Hij klinkt als een behoorlijke klootzak, tbh. :/


    Bedankt, allemaal. Ik vrees dat meer volwassen gedrag van hem er niet aan zit te komen, maar gelukkig is de rest van mijn familie dus wel oké, en mijn geweldige zusje leidde me af door me te ondervragen over Antman.
    Maar ja, hij is inderdaad een behoorlijke rotvent, en dat blijft me toch dwars zitten. Dit was alleen nog maar het verhaal van afgelopen weekend, pff.



    Galathynius schreef:
    (...)
    Ik zou er dan wat van zeggen. Hij is niet de enige die de lullig zijn-kaart kan spelen.


    Ik snap je, maar dat is niet echt een optie, helaas. Hij zou het alleen maar leuk vinden als iemand tegen hem in ging, want hij vist juist naar reacties. Sowieso blijf ik liever zuur glimlachen, want zijn rare acties in het verleden hebben zijn vrouw (die wel ongelofelijk lief is) en mijn oma al voldoende koppijn bezorgd, en zijn jongste zoon, een jongen van mijn leeftijd met Down syndroom, zit er ook voortdurend naast. En daar komt nog bij dat ik vreselijk zou zijn in met opzet lullig terug doen, hah.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wanneer is het de 23e? (cat)


    Caution first, always.

    Ik heb echt geen zin meer om elke keer dat eind met de trein te moeten om mijn vriend te zien.

    Ben je met een ander meisje aan het praten? Maakt zij jou gelukkiger dan dat ik dat doe? Wil jij mij niet meer? Ben ik niet goed genoeg mee? Maak ik jou niet meer gelukkig?

    Het enige wat ik kan doen is huilen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Ben je met een ander meisje aan het praten? Maakt zij jou gelukkiger dan dat ik dat doe? Wil jij mij niet meer? Ben ik niet goed genoeg mee? Maak ik jou niet meer gelukkig?

    Het enige wat ik kan doen is huilen.



    26 - 02 - '16

    Suku schreef:
    Ik heb echt geen zin meer om elke keer dat eind met de trein te moeten om mijn vriend te zien.


    kan hij niet naar jou toe komen?

    B0B schreef:
    (...)


    <3


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik sta strak van de kalmeringspillen, maar het helpt mijn gedachten in elk geval wel rustig te maken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En nog een pilletje... stiekem nog wel :l


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jongens zijn stom (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Jongens zijn stom (cat)



    26 - 02 - '16

    Het doet zó zó veel pijn. Op dit moment heb ik echt wel een klein beetje spijt dat ik vervroegd uit het ziekenhuis ben vertrokken.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2015 - 21:11 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Nu ben ik een pretverpester omdat ik me alleen maar aan de regels wil houden. Okay..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."