• BLACK BABY MAGIC





          In een typisch, zonnig stadje in California worden tieners plotseling getroffen door een virus - en niet zomaar een virus.
    De inwoners van het stadje zijn verontrust als het ene na het andere meisje zwanger blijkt te zijn, zelfs al hebben ze geen vriendje of hebben ze nog nooit het bed met iemand gedeeld. Eerst wordt het afgeschoven op de tieners en hun puberale gedrag en hormonen, maar beetje bij beetje wordt het steeds duidelijker: dit is niet normaal. Ieder meisje wordt gepaard met een 'vriend', indien ze die nog niet heeft, en het koppel wordt in een sneltreinvaart voorbereid op het ouderschap.

    ROLLEN VOL
    Meisjes:
          Quin 'Q' Thalia Smith Gunnulfsen [1]
          Shanna Mitchell EthereaI
          Jamila "Jamie" Adaline Orgullor Astrophe [2]
          Sarah Ellis Carter Meraki [2]
          Gereserveerd door Towns
          Gereserveerd door WeasIey
          Reyna Adira Ventura Barone
          Janelle Madison Green JudithSuzann

    Jongens:
          Gereserveerd door Astrophe
          Gereserveerd door phoeni
          Flash Matthew Nixon Starkiller
          Kayden Christopher Mitchell RhaegaI [2]
          Adam Rhys Williams RhaegaI [1]
          Elliot William Cooper Raccoon [2]
          Tyler Cyrano Ambrose Barone
          Wren Micah Davis Kit

    INVULLEN
          Naam:
          Leeftijd:
          Verjaardag:
          Uiterlijk: [+FC]
          Innerlijk:
          Relatie(s):
          Familie:
          Overig:

    REGELS
          Een post bestaat uit minstens 200 woorden. Als je dat een of twee keer niet haalt is het niet erg, maar probeer je er alsjeblieft aan te houden. Dat is een stuk aangenamer voor je tegenspeler.
          Als je een tijd niet kunt posten, geef dat dan van tevoren aan.
          Alleen ik (Gunnulfsen) open nieuwe topics, tenzij ik iemand anders vraag het te doen.
          Het aantal jongens en meisjes moet gelijk blijven. Je mag meerdere rollen per persoon, maar houd het netjes zodat iedereen een kans krijgt.
          Houd het realistisch. Google is je beste vriend als het gaat om dit onderwerp.
          Stelletjes worden willekeurig gevormd door een randomizer, maar als je zelf voorkeur hebt mag je dit aangeven en dan houd ik daar rekening mee.
          Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een reden hebt om dat uit te stellen.
          Verder natuurlijk de huisregels van Q.

    FC's
          Kylie Bunbury - Gunnulfsen
          Rosie Huntington-Whitely - Towns
          Francisco Lachowski - Towns
          Emilia Clarke - Astrophe



    [ bericht aangepast op 14 aug 2015 - 16:30 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Mag ik een meisje?


    take me back to the basics and the simple life

    Mag ik als het kan een jongen en een meisje?


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Jullie staan er allebei bij ^


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Mag ik ook nog een meisje? Als er dan te veel meisjes komen, wil ik er evt nog wel een jongen bij nemen


    everything, in time

    Mag ik een meisje?

    Edit: Ik wil er ook wel een jongen bijnemen (:

    [ bericht aangepast op 10 aug 2015 - 18:27 ]


    -

    Mag ik een jongen?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik wil graag Rosie Huntington-Whiteley en Francisco Lachowski faceclaimen (:


    -

    Mag ik een jongen?
    Edit: Als het nodig is wil ik eventueel wel twee jongens nemen? c:

    [ bericht aangepast op 10 aug 2015 - 18:40 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik FC Emilia Clarke als het kan (:


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Quin 'Q' Thalia Smith
    "What do you want to be when you grow up?" "Drunk."





    LEEFTIJD + VERJAARDAG
    Quinn is momenteel 18 jaar oud en verjaart op 17 september.

    UITERLIJK [Kylie Bunbury]
          1.70.
          Slank, 75D.
          Getinte huid door Afrikaanse afkomst.
          Halflang, zwart haar dat van nature krult
          Kleine tatoeage van een hartje vlak onder haar borsten.
          Redelijk gespierd.
          Volle, roze lippen met een natuurlijk pruillipje.
          Kleedt zich het liefst in casual kleding, maar gaat wel met de mode mee.

    INNERLIJK
          In haar ouders' ogen is Quin de ideale dochter. Naast haar school helpt ze mee in het huishouden en zorgt ze voor haar broertjes en zusjes op de momenten dat haar ouders dat niet kunnen. Ze studeert hard, haalt goede cijfers op school en is vriendelijk en respectvol naar leraren en gezaghebbers.
    Echter, door Quin's grote gezin lukt het haar ouders niet altijd om goed op hun dochter te letten, en is het enige dat ze van haar gedrag weten dat wat ze van docenten en van hun dochter zelf horen.
          Wat haar ouders niet weten, is dat Quin een feestbeest is. In haar tussenuren hangt ze rond met haar vrienden terwijl ze sigaretten roken en feestjes plannen. Elke vrijdag- en/of zaterdagavond staat er wel een feestje voor Quin op het programma, en nachten doorhalen zijn dan geen uitzondering. Op avonden vind je haar meestal in de kroeg tot een uur of een, waarna ze via de regenpijp weer haar kamer binnenklimt.
          Quin is een grappenmaker. Ze houdt er van pranks uit te halen met haar vrienden, heeft een hele reeks aan stemmetjes en typetjes en is koningin gekke bekken trekken.
          Quin is laconiek. Ze lacht dingen weg en maakt zich weinig zorgen. Ze is erg spontaan en makkelijk om mee te praten, al krijg je nooit echt hoogte van haar. Dit mysterieuze is een act, maar wel eentje die ze goed op weet te houden.
          In haar eentje is Quin een stuk minder goed. Ze is bang voor het donker, piekert te veel en kan zichzelf helemaal gek maken met een simpele gedachte.

    RELATIES
          In haar leven heeft Quin twee vaste vriendjes gehad, en daar omheen redelijk veel flings en dates. Ze is ervaren op seksueel gebied, al heeft ze veel van dat soort dingen uitgevreten onder invloed. Ze is flirterig, maar alleen met mensen in wie ze werkelijk interesse heeft. In een relatie is ze trouw en erg romantisch, maar ze stort zich niet snel in een vaste relatie.

    FAMILIE
    Quin heeft vier jongere zusjes (4, 7, 11 en 13), twee jongere broertjes (9 en 16) en een oudere broer (21).

    OVERIG
          Quin drinkt en rookt regelmatig, en heeft vele verdovende middelen uitgeprobeerd.


    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 19:48 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik heb alles tot nu toe aangepast, en ik heb voor Rhaegal één jongen opgeschreven, maar als het nodig is zal ik je de tweede ook toeschrijven. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted




    Adam Rhys Williams

    “ Sensitive people should be treasured. They love deeply and think deeply about life. They are loyal, honest, and true. The simple things often mean the most to them. They don't need to change or harden. their purity makes them who they are. ”



    Naam Adam Rhys Williams
    Adam — ae d uh m — son of the red earth
    Rhys — r ee s — ardor
    Williams — w ih l - y uh m z — resolute protector; will

    Leeftijd Drieëntwintig jaar, hij verjaart op vier december.

          “ Hope you know that I say ‘I love you’ simply to remind you that I do, and that you mean the world to me. I don’t say it to hear it back, I say it to make sure you knew. ”

    Uiterlijk [Faceclaim: Stephen James]
    Het eerste wat je doet opvallen aan Adam zijn de verschillende tatoeages die zijn hele lichaam sieren. Ze hebben niet allemaal een betekenis, van sommige heeft hij ook spijt maar ondanks dat is hij wel trots op al zijn tatoeages. Heel zijn bovenlichaam zit al helemaal bedekt met de tatoeages, hij heeft zelfs enkele op zijn hoofd getatoeëerd staan. Adam heeft op zijn benen ook enkele tekeningen — hij is van plan om deze helemaal vol te laten tatoeëren, net zoals zijn bovenlichaam. Zijn lokken hebben een donker bruine kleur en is lichtelijk opgeschoren aan de zijkanten waardoor het haar boven op zijn hoofd ietwat langer is. De ogen van Adam hebben een groene kleur, die van ver af eerder grijs lijken dan groen — enkel als je van een paar centimeter afstand staat kan je opmerken dat zijn ogen een groene tint hebben. Zijn wenkbrauwen zijn vrij donker en duidelijk aanwezig. Ook heeft de jongeman enkele piercings; hij heeft onder andere twee tunnels van plus minus 8 millimeter en nog enkele andere soorten piercings in zijn oor. In zijn neus heeft hij een neuspiercing en hij heeft piercings in beide tepels. Adam heeft een lengte van maar liefst 1.89 meter en is hierdoor vrij lang. Qua kledingstijl heeft hij niet echt iets wat typisch "Adam" schreeuwt — de ene dag kan hij een kleurrijk blauw t-shirt dragen maar de andere dag kan hij weer een simpele kleur zoals zwart, grijs of wit dragen. Zijn kledingstijl varieert redelijk. Ook over zijn lichaamsbouw valt niet te zeuren, hij is vrij gespierd en breed gebouwd en om in vorm te blijven kan je hem een aantal keer per week in de sportschool vinden. Adam vind sporten geweldig en doet onder anderen voetbal en basketbal.

          “ In three words I can sum up everything I’ve learned about life: it goes on. ”

    Innerlijk
    Behoedzaam, beschermend, loyaal, doorzettend, eigenwijs, grappig, prikkelbaar, muzikaal, leidinggevend, sociaal, vrolijk, sportief, temperamentvol, trouw, volhoudend, zorgzaam, koppig, intelligent, slechte concentratie en snel jaloers.

    Relatie(s) Adam staat open voor relaties, so any volunteers?

          “ I’ll never be content with good enough. If a relationship or career isn’t as thrilling as I’d like it to be then I’ll gladly sacrifice it to pursue one that is. I’m quite happy to live a penniless, lonely, directionless life, so long as it’s a passionate one. ”

    Familie
    Jackson Williams — vader — 52 jaar oud
    Alyson Jameson — moeder — 49 jaar oud
    Kai Williams — broer — 26 jaar oud
    Sarah Williams — zusje — 17 jaar oud (tweeling met Jessey)
    Jessey Williams — broertje — 17 jaar oud (tweeling met Sarah)

    Overig
    Dislikes — peanuts (he's allergic to them), heights, liars, too much make-up on girls, small spaces, loud noises, pedants, snow, angry people, musquitoes.
    Likes — music, tattoos, smoking, his guitar, singing, books, painting, nature, sarcasm, sports, having fun, rain, strawberries, hugs, movies, deep conversations.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 17:29 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mag ik een jongen? ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    De stop op meisjes is nu weer opgeheven, al wil ik maximaal 8 om 8 denk ik, anders wordt het wel héél veel. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Kan ik een meisje reserveren?


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light