• BLACK BABY MAGIC





          In een typisch, zonnig stadje in California worden tieners plotseling getroffen door een virus - en niet zomaar een virus.
    De inwoners van het stadje zijn verontrust als het ene na het andere meisje zwanger blijkt te zijn, zelfs al hebben ze geen vriendje of hebben ze nog nooit het bed met iemand gedeeld. Eerst wordt het afgeschoven op de tieners en hun puberale gedrag en hormonen, maar beetje bij beetje wordt het steeds duidelijker: dit is niet normaal. Ieder meisje wordt gepaard met een 'vriend', indien ze die nog niet heeft, en het koppel wordt in een sneltreinvaart voorbereid op het ouderschap.

    ROLLEN VOL
    Meisjes:
          Quin 'Q' Thalia Smith Gunnulfsen [1]
          Shanna Mitchell EthereaI
          Jamila "Jamie" Adaline Orgullor Astrophe [2]
          Sarah Ellis Carter Meraki [2]
          Gereserveerd door Towns
          Gereserveerd door WeasIey
          Reyna Adira Ventura Barone
          Janelle Madison Green JudithSuzann

    Jongens:
          Gereserveerd door Astrophe
          Gereserveerd door phoeni
          Flash Matthew Nixon Starkiller
          Kayden Christopher Mitchell RhaegaI [2]
          Adam Rhys Williams RhaegaI [1]
          Elliot William Cooper Raccoon [2]
          Tyler Cyrano Ambrose Barone
          Wren Micah Davis Kit

    INVULLEN
          Naam:
          Leeftijd:
          Verjaardag:
          Uiterlijk: [+FC]
          Innerlijk:
          Relatie(s):
          Familie:
          Overig:

    REGELS
          Een post bestaat uit minstens 200 woorden. Als je dat een of twee keer niet haalt is het niet erg, maar probeer je er alsjeblieft aan te houden. Dat is een stuk aangenamer voor je tegenspeler.
          Als je een tijd niet kunt posten, geef dat dan van tevoren aan.
          Alleen ik (Gunnulfsen) open nieuwe topics, tenzij ik iemand anders vraag het te doen.
          Het aantal jongens en meisjes moet gelijk blijven. Je mag meerdere rollen per persoon, maar houd het netjes zodat iedereen een kans krijgt.
          Houd het realistisch. Google is je beste vriend als het gaat om dit onderwerp.
          Stelletjes worden willekeurig gevormd door een randomizer, maar als je zelf voorkeur hebt mag je dit aangeven en dan houd ik daar rekening mee.
          Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een reden hebt om dat uit te stellen.
          Verder natuurlijk de huisregels van Q.

    FC's
          Kylie Bunbury - Gunnulfsen
          Rosie Huntington-Whitely - Towns
          Francisco Lachowski - Towns
          Emilia Clarke - Astrophe



    [ bericht aangepast op 14 aug 2015 - 16:30 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Towns schreef:
    (...)

    Anders zou ik het niet voorstellen, haha.


    Dan graag ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

                           
                     
               
                     
                           

    « « « « « » » » » »
    FREYA LI HOOKER
    « « « « « » » » » »

    ––––––––––––      N A A M:      –––


    Freya is een verwoording van zonneschijn, en dat was ze zeker voor haar ouders toen ze geboren werd. Zelfs toen al zag je de positiviteit waar ze bekend om staat al in haar. Haar tweede naam, Li, is Chinees voor iets dat ze allang vergeten is, maar omdat haar vader enorm houdt van China vond hij het hoognodig om Freya's tweede naam Chinees te maken. Het liefst had hij dat Freya iets in de vorm van 'Lisa Linde Li' had geheten, wat een idiote naam is en wat Freya's moeder dan ook zeker niet wilde. In de plaats van haar vaders achternaam aan te nemen toen Freya's ouders trouwden, kozen ze ervoor om die van haar moeder te nemen. Een groot aspect in deze beslissing was het feit dat de achternaam van Freya's vader 'Poo' was.


                           
                     
               
                     
                           

               

    Stop worrying about
    what you have
    to loose


               

               

    And start focusing
    on what you
    have to gain


               

    ––––––––––––––––––––––      L E E F T I J D:      ––––


    Op het moment is Freya pas zeventien jaar oud – wat erg jong is voor het moederschap. Dat ze zwanger is was dan ook een enorme schok voor haar. Haar hele leven wordt omgegooid en ze kan er niet eens wat aan doen. Gelukkig is ze al van de middelbare af, aangezien ze VWO deed als vroege leerling en ook nog een jaar had overgeslagen. Ze heeft nu een tussenjaar waarin ze hard werkt zodat ze kan gaan studeren – veel hulp en geld kan ze op dat gebied niet krijgen van haar ouders. Freya is gelukkig bijna achttien, wat betekent dat ze dan eindelijk volwassen wordt. Ze zal verjaren op drie januari.

    ––––––––––––––––––––––      I N N E R L I J K:      ––––


    Coming soon.


    –––––––––––––––––      U I T E R L I J K:      ––––

    Coming soon.



         
    ~ ~ ~ ENJOY ~ ~ ~
               





               
    ~ ~ ~ SMILE ~ ~ ~
         



    ––––––––––––––––––––      O V E R I G:      ––––

    Coming soon.
    –––––––––––––––––––––––––      F A M I L I E:      ––––

    Coming soon.
    ––––––––––––––––––––––––      R E L A T I E S:      ––––

    Coming soon.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Mag ik een jongen?

    MeganKM schreef:
    Mag ik een jongen?


    We zitten helaas vol.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gaat dit RPG nog wel door?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Markey schreef:
    Gaat dit RPG nog wel door?


    Zeker, maar ik heb gister en vandaag een hele emotionele dag gehad dus ben er niet aan toegekomen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Zeker, maar ik heb gister en vandaag een hele emotionele dag gehad dus ben er niet aan toegekomen.


    Oh, sorry, dat wist ik niet. Ik heb gewoon veel zin in dit RPG. :Y) Hoop dat je -je vandaag wat beter voelt.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Markey schreef:
    (...)

    Oh, sorry, dat wist ik niet. Ik heb gewoon veel zin in dit RPG. :Y) Hoop dat je -je vandaag wat beter voelt.


    Dat had je ook niet kunnen weten hoor, don't worry. (:
    Ik heb gisteren na 11 jaar m'n poes, die echt m'n baby was, in moeten laten slapen, redelijk onverwacht, en dat hakt er in. Dit weekend ga ik proberen alles op te lossen en het topic te openen. Mijn excuses dat jullie zo lang moeten wachten.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Dat had je ook niet kunnen weten hoor, don't worry. (:
    Ik heb gisteren na 11 jaar m'n poes, die echt m'n baby was, in moeten laten slapen, redelijk onverwacht, en dat hakt er in. Dit weekend ga ik proberen alles op te lossen en het topic te openen. Mijn excuses dat jullie zo lang moeten wachten.


    Gecondoleerd, het verliezen van iemand waar je gehecht aan bent is altijd kut. :c
    Als je hulp nodig hebt mag je altijd bij mij aankloppen. (:

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 22:02 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Markey > Vulcan.

    Ik voel me echt een zeikerd maar wordt het speeltopic nog een keer geopend? Ik wil je ook helpen als je dat nodig hebt. (:

    [ bericht aangepast op 27 sep 2015 - 17:06 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Vulcan schreef:
    Markey > Vulcan.

    Ik voel me echt een zeikerd maar wordt het speeltopic nog een keer geopend? Ik wil je ook helpen als je dat nodig hebt. (:


    Ik wil het speeltopic volgende week openen! Eerst m'n schoolwerk op orde krijgen en dan dit topic uitvogelen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Ik wil het speeltopic volgende week openen! Eerst m'n schoolwerk op orde krijgen en dan dit topic uitvogelen.


    Oke, top! (: Ik sta hier trouwens nog in als Kit maar dat is dus inmiddels Vulcan. :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik heb Wren nog wat aangepast. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "