• Iedereen heeft wel iets dat hij al jaren wilt hebben of graag wilt zien. Wat is dat bij jullie? Ja het mag onmogenlijk zijn, droom er maar lekker op los



    Ik wens Psychologe worden, Miami bezoeken, gelukkig worden

    [ bericht aangepast op 13 aug 2015 - 12:49 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Mijn allergrootste blijft om een brief van Hogwarts te krijgen...


    I wanna be a wizard!

    Firenzee schreef:
    Mijn allergrootste blijft om een brief van Hogwarts te krijgen...


    Je bent cute tho

    Ik wens gezond te blijven samen met iedereen die ik lief heb :3


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mijn wens is dat iedereen waarvan ik houd zijn of haar doelen kan bereiken en gelukkig is.


    -

    Trouwen met Leonardo Dicaprio, ofc.

    Eigenlijk heb ik geen bijzondere wensen, dus laat me hier even over nadenken.


    wat was dit ookalweer

    Heel stom waarschijnlijk maar mijn allergrootste wens is om met een volledige beurs medicijnen te gaan studeren aan Harvard University(en dit is al jaren mijn wens) . Een iets realistisere wens zou zijn medicijnen studeren in Nederland of Belgie


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Van mijn depressie afkomen.


    26 - 02 - '16

    Ik heb één grote wens, maar die hou ik liever voor mezelf :]. Een kleinere wens: Tokio opzoeken :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn allergrootste wens is om niet meer chronisch ziek te zijn. (flower)


    The truth is out there.

    Mijn wens is wereldvrede. Als iedereen op aarde altijd gelukkig is en alles heeft wat hij/zij wilt. Als one big happy family.


    She was always looking for more..

    Mijn wens is om de olympische spelen te winnen.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2015 - 14:06 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Studeren aan MIT (:


    I am an idiot, I move.

    Mijn wens is om ooit General Manager op een Center Parcs te worden.


    Queer zijn is gewoon alles

    Schrijfster te worden en nog een grotere wens: alle locaties van HP te bezoeken.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Cordon schreef:
    Mijn wens is om ooit General Manager op een Center Parcs te worden.


    Ik had echt gedacht bij jouw dat je iets zou zeggen van Voldemort laten herrijzen :Y)
    sorry not sorry


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    IamSherlocked schreef:
    (...)

    Ik had echt gedacht bij jouw dat je iets zou zeggen van Voldemort laten herrijzen :Y)
    sorry not sorry


    Ik streef enkele haalbare doelen na!(joehoe)

    De Heer Van Het Duister is veel te onbereikbaar.X)


    Queer zijn is gewoon alles