• Nou aangezien meeting altijd ver weg zijn dacht ik, laat ik eens een meeting organiseren dicht bij huis. Zuiderlingen UNITE :Y) Hoe dan ook, ik wou dus een meeting organiseren in Maastricht en bedacht me dat een 'sinterklaas meeting' misschien ook wel leuk is. Dan zouden we lootjes kunnen trekken, degene die je trekt koop je dan een klein cadeautje a 5 euro of we zouden cadeautjes kunnen kopen a 5 euro en dan via een dobbelspel kijken wie welk cadeautje krijgt (Dan weet je bij het kopen niet voor wie je het koopt). Indien de meerderheid dit niet willen/te duur vinden kunnen we het ook gewoon schrappen en gewoon meeten, dat is natuurlijk ook leuk.(:

    Waar?
    Maastricht, als dat nog niet duidelijk was.='D

    Wanneer? 28 November


    Hoe laat?
    Rond 13:00? Ligt eraan van hoe ver mensen komen.^^

    Waar spreken we af?
    Op het treinstation, vanaf daar kunnen we de stad in.

    USERNAME WIJZIGINGEN DOORGEVEN AUB!

    Leden die komen:

    Zeker:

    -SPECS Jolijn 18
    -Rikiah Anne 19
    -Involved Elly 18
    -Eirian Daniela 23
    -Ruska Amber 21

    Misschien:

    -Tubbietoost Irmiej 23
    -Knopfler Leah 14
    -Morrow fabienne
    -Patholoog Manon 20

    [ bericht aangepast op 27 nov 2015 - 18:28 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Scira > Delfino


    16 - 09 - '17

    Delfino schreef:
    Scira > Delfino


    Aangepast.c=


    You were born original, don't die as a copy.

    Jullie hebben nog 10 dagen om te stemmen!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Backbiter -> Monteriggioni

    Al ben ik bang dat ik dus niet kan komen helaass


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Monteriggioni schreef:
    Backbiter -> Monteriggioni

    Al ben ik bang dat ik dus niet kan komen helaass


    Don't give up yet.=3 We hebben nog even, vandaag is er een stem voor 12 december bijgekomen.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Jongens er zijn weer goedkope dagkaarten beschikbaar!=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Nog 6 dagen om te stemmen!(: Wie wilt er nog meer limburgse vlaai proeven mensen ontmoeten?:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ga toch niet komen, mijn examens starten 1 december dus dat ga ik niet riskeren.:'c


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Ik ga toch niet komen, mijn examens starten 1 december dus dat ga ik niet riskeren.:'c


    Nawh, jammer Jarne.:( had je graag willen ontmoeten.:c Voor welke datum had jij gestemd?

    [ bericht aangepast op 12 okt 2015 - 23:27 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Debbaut schreef:
    Ik ga toch niet komen, mijn examens starten 1 december dus dat ga ik niet riskeren.:'c


    Nawh, jammer Jarne.:( had je graag willen ontmoeten.:c Voor welke datum had jij gestemd?


    Sowieso voor in november, maar ja, het gaat sowieso niet.:'c


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Ik ga toch niet komen, mijn examens starten 1 december dus dat ga ik niet riskeren.:'c

    Noh. D:

    Ik ben wel eens benieuwd naar de datum. Misschien moet ik mijn lazy ass eens moven en naar de uitslag van de poll kijken waarvoor het meeste gestemd is. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jongens jullie maken het me lastig, het staat precies gelijk tussen twee datums :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Als het de 12e is, zal ik niet komen. Ik had dan ook gestemd op de 26e november.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Welke twee zijn het? misschien daar nog ene aparte poll voor maken (zodat je alleen op die twee kan stemmen)?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik heb bepaald dat het de 28ste word, ik had zelf namelijk niet gestemd en mijn stem heeft dus (helaas) de doorslag gegeven (het spijt me dus als er mensen daarom boos zouden worden omdat ze dan niet kunnen komen).


    You were born original, don't die as a copy.