• Omdat het vorig jaar een groot succes was, zou ik het dit jaar graag opnieuw willen doen. (:


    Op Quizlet staan honderden verhalen. Sommige hebben tientallen hoofdstukken, andere nog geen drie. Er staan steengoede verhalen, maar ook verhalen waar nog wel wat aan te sleutelen valt.
    Daarom heb ik het initiatief genomen om een verkiezing te houden voor het beste verhaal van Quizlet! Er zijn drie verschillende categorieën:
    - Fanfictie van bestaande mensen (zoals artiesten, acteurs en sporters)
    - Fanfictie van fictieve personages (uit boeken, series en films)
    - Onbekende Personen (hier komen dus alléén zelfbedachte personages in voor)


    Het is zover... de uitslag van de finale polls is bekend! Allemaal van harte gefeliciteerd! (:

    Bekende personen
    Op de eerste plaats... Slide, geschreven door freestyle, met 28 stemmen!
    Op de tweede plaats... Bitter Butterfly, geschreven door Iluna en Yellow Pages, geschreven door Horlinson, met 5 stemmen!
    Op de derde plaats... Catfish, geschreven door Infrared, met 4 stemmen!

    Fictieve personen
    Op de eerste plaats... Hunters, geschreven door Vikings, met 9 stemmen!
    Op de tweede plaats... The Second Principle of Magic, geschreven door Square, met 7 stemmen!
    Op de derde plaats... Crazy, geschreven door BIack, met 4 stemmen!

    Onbekende personen!
    Op de eerste plaats... Levenslang, geschreven door Sonder, met 10 stemmen!
    Op de tweede plaats... Leviathan, geschreven door Vikings, met 9 stemmen!
    Op de derde plaats... Observaties van een muurbloem, geschreven door niniwa1, met 8 stemmen!

    Tenslotte: ik heb deze verkiezing zelf op touw gezet, zij het met toestemming van de moderators. Het is dus geen verkiezing door die door de Quizletcrew zelf is georganiseerd!

    Verwante stories:
    De beste verhalen op Quizlet • 2014
    De beste verhalen op Quizlet • 2015

    Winnaars 2014:
    Bekende personen fanfictie: Dear Diary, geschreven door HarrysWife
    Fictieve personen fanfictie: Courage en Eclipse of Hearts, geschreven door Jotunheim
    Onbekende personen: The Doll Maker, geschreven door Twisty

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 21:03 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oeh, jaaaa! Ik vond dit vorig jaar erg leuk dus ga zeker weer nomineren nu. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oh, wat leuk dat je dit weer doet. ^^
    Ik zal nog even kijken of er iets is wat ik kan nomineren (er zijn wel verhalen die ik geweldig vind, maar het wordt lastig dingen te vinden waar het afgelopen jaar nog aan is geschreven, vrees ik), maar ik wil dit sowieso volgen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wou 'Hersenspinsels' van je opgeven, maar die is al te oud! :'D


    What would Emma do?

    Liopleurodon schreef:
    Ik wou 'Hersenspinsels' van je opgeven, maar die is al te oud! :'D

    Haha, ja daar is al een flinke tijd niet meer aan geschreven. Maar wel heel leuk om te horen.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    yeah... ik weet nog dat ik echt gek was op deze story :Y)
    volgens mij past die ook nog in de betreffende tijdslimiet

    x. Titel + link: Crazy•sirius black
    x. Auteur: Black
    x. Categorie: (Fanfictie of OP) Fanfictie
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): Sirius Black (Harry potter)
    x. Samenvatting:

    Katherina Vakrov wordt dagenlang gemarteld door Voldemort en zijn aanhangers omdat zij als één van de weinige weet, waar Lily en James ondergedoken zitten. Langzaam wordt ze gek, maar ze geeft niet toe, nooit zal ze hen verraden.
    Nadat ze weer vrijkomt lijkt alles de goede kant op de gaan in de oorlog tegen Voldemort, totdat Sirius Black - James' beste vriend - de familie Potter verraad en de wereld van Katherina compleet in elkaar stort.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    MT, ik moet echt goed gaan nadenken welke ik zal opgeven :')


    The strongest people aren't always the people who win, but the people who don't give up when they lose

    Hier wil ik wel 'ns over nadenken.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Titel + link: Once in a Blue Moon - HungerGames
    Auteur: Lacrosee en co-auteur Cliffhanger
    Categorie: Fanfictie
    Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): The HungerGames
    Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen): Ik ben niet goed in samenvattingen kopiëren en hier zo neer zetten zoals op de voorpagina dus dat mag de auteur doen


    Physics is awesome

    The Paper Girl
    x. Auteur: Clarice
    x. Categorie: (Fanfictie of OP)
    OP
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?):
    x. Samenvatting
    (Zou de schrijver mij even kunnen helpen?)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Voiles schreef:
    yeah... ik weet nog dat ik echt gek was op deze story :Y)
    volgens mij past die ook nog in de betreffende tijdslimiet

    x. Titel + link: Crazy•sirius black
    x. Auteur: Black
    x. Categorie: (Fanfictie of OP) Fanfictie
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): Sirius Black (Harry potter)
    x. Samenvatting: (...)

    Awhh yay, dat is zo leuk ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijn favoriete story op Q. (:

    x. Titel + link: Crazy • Sirius Black
    x. Auteur: Black
    x. Categorie: Fanfictie.
    x. Subcategorie: Harry Potter.
    x. Samenvatting:
          Katherina Vakrov wordt dagenlang gemarteld door Voldemort en zijn aanhangers omdat zij als één van de weinige weet, waar Lily en James ondergedoken zitten. Langzaam wordt ze gek, maar ze geeft niet toe, nooit zal ze hen verraden.
          Nadat ze weer vrijkomt lijkt alles de goede kant op de gaan in de oorlog tegen Voldemort, totdat Sirius Black - James' beste vriend - de familie Potter verraad en de wereld van Katherina compleet in elkaar stort.


    -

    Ruitenburg schreef:
    The Paper Girl
    x. Auteur: Clarice
    x. Categorie: (Fanfictie of OP)
    OP
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?):
    x. Samenvatting
    (Zou de schrijver mij even kunnen helpen?)


    Ahhh darling wat lief!

    The Paper Girl
    x. Auteur: Clarice
    x. Categorie: (Fanfictie of OP)
    OP
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): Avontuur/Romantiek
    x. Samenvatting:
    Julie, an aspiring young writer struggles to overcome her biggest writing block yet. Her agency is demanding and she can’t deliver. Desperate to get the inspiration she needs, she decides that to make a story she needs to have a story herself. Not able to design the story she needs, Julie takes drastic measures to become the person that will always have enough stories to tell. However when she gets more than she bargained for she finds herself hitting rock bottom. But when her future seems lost, all it takes is one person to create a lifetimes worth of inspiration.


    The truth is out there.

    Towns schreef:
    Mijn favoriete story op Q. (:

    x. Titel + link: Crazy • Sirius Black
    x. Auteur: Black
    x. Categorie: Fanfictie.
    x. Subcategorie: Harry Potter.
    x. Samenvatting:
          Katherina Vakrov wordt dagenlang gemarteld door Voldemort en zijn aanhangers omdat zij als één van de weinige weet, waar Lily en James ondergedoken zitten. Langzaam wordt ze gek, maar ze geeft niet toe, nooit zal ze hen verraden.
          Nadat ze weer vrijkomt lijkt alles de goede kant op de gaan in de oorlog tegen Voldemort, totdat Sirius Black - James' beste vriend - de familie Potter verraad en de wereld van Katherina compleet in elkaar stort.

    Ahhh thank you! c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Towns schreef:
    Mijn favoriete story op Q. (:

    x. Titel + link: Crazy • Sirius Black
    x. Auteur: Black
    x. Categorie: Fanfictie.
    x. Subcategorie: Harry Potter.
    x. Samenvatting:
          Katherina Vakrov wordt dagenlang gemarteld door Voldemort en zijn aanhangers omdat zij als één van de weinige weet, waar Lily en James ondergedoken zitten. Langzaam wordt ze gek, maar ze geeft niet toe, nooit zal ze hen verraden.
          Nadat ze weer vrijkomt lijkt alles de goede kant op de gaan in de oorlog tegen Voldemort, totdat Sirius Black - James' beste vriend - de familie Potter verraad en de wereld van Katherina compleet in elkaar stort.


    Die stond zelfs nog in de post boven je xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nog even over na denken hoor :')


    “A queen will always turn pain into power.”