• Jaa, 12 augustus heeft een kennis van ons een nestje kittens gekregen en mijn vader en moeder waren al een langere tijd aan het nadenken om nóg een kat te nemen. Ze mogen dan wel pas over een kleine 10 weken weg, maar we zijn er eigenlijk wel al zeker over dat we er een willen. We zagen de foto en waren eigenlijk allemaal meteen helemaal weg van een van de kittens. We hebben gevraagd wat het is, maar ze kon het niet goed zien, maar ze denkt wel dat het een katertje is(!) wat wij heel graag willen. Wij hebben niet echt iets met poezen namelijk, katers zijn veel aanhankelijker geweest bij ons en poezen doen vaak wat ze zelf willen. Zo is onze ervaring er dan mee, haha.
    Mijn vader mag de naam uitkiezen van de kitten, omdat ik die van mijn kat Chester al gekozen heb. Het wordt dan waarschijnlijk Goofy, omdat mijn vader helemaal weg is van dat personage van disney en hij vroeger toen hij klein was ook een kat heeft gehad met die naam. Die was ook zwart wit.

    Nou hieronder een foto van het nestje, als jullie raden welke wij heel leuk vinden krijgen jullie een koekje!

    [ bericht aangepast op 14 aug 2015 - 19:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cute!


    16 - 09 - '17

    heeel cute


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Schattig!!

    Aaw, dat is zo cute! Gimme one!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Hebben de rest van de kittens al een huisje gevonden? :D


    What would Emma do?

    Awwwww, zo cute!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    asdfghjkl WAT CUTE!!!!!!!!!!!!!

    (H)(H)(H)(H)(H)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Liopleurodon schreef:
    Hebben de rest van de kittens al een huisje gevonden? :D


    Volgens mij nog niet ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Helemaal verlieffdddd


    You dare to gaze upon me?

    Awhieeee!


    Pretty is just a pretty word.

    Nou mensen ik heb nieuws; Heel misschien worden het er twee. Het is nog niet zeker, maar ik hoorde mijn vader gister zo iets mompelen ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ahw, wat schattig! Echt super leuk!


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Bostick schreef:
    Nou mensen ik heb nieuws; Heel misschien worden het er twee. Het is nog niet zeker, maar ik hoorde mijn vader gister zo iets mompelen ;')


    Twee is leuk! Heb ik ook gehad c;


    26 - 02 - '16

    Bostick schreef:
    Nou mensen ik heb nieuws; Heel misschien worden het er twee. Het is nog niet zeker, maar ik hoorde mijn vader gister zo iets mompelen ;')


    Wat leuk! Ik vind het poesje links onderin ook echt een doetje! Super leuk! (:


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Dit zijn ze nu. Met de rode streek er omheen is die wie wij willen ^^


    Groter


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.