• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 23:00 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dat gekke feestje vannacht. (: De suikerspinmachine was een groot succes.

    Berlijn here I come!


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ben geen ochtendmens. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zoveel zin in meeting. Zoveel


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wow, het is echt rampenweek in China. Eerst al die explosies en nu een aardverschuiving.

    Suku schreef:
    Wow, het is echt rampenweek in China. Eerst al die explosies en nu een aardverschuiving.


    No way o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kaaaaaaater. :c


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Caracalla schreef:
    Zoveel zin in meeting. Zoveel

    yessss

    Kiespijn, kiespijn, kiespijn D:
    No way dat ik naar de tandarts ga, niet voordat ze me platspuiten!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gosh, gsm in het water gevallen. Nu bidden dat de bak met rijst werkt, want anders is mijn leven officieel voorbij. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    En dan gaat het spel, wat je kocht om je verzameling uit te breiden, kuren vertonen. Ik baal hier enorm van, want het spel is bijna nergens meer te krijgen omdat het zo oud is. Bovendien had de site, waar ik het bestelde, beloofd dat het goed zou zijn. Ik zit hier nog net niet in tranen :c


    26 - 02 - '16

    And this is why I hate people.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil eigenlijk nog eens mee doen aan een RPG. Het is echt al van mei 2014 geleden en ik mis het wel. Zeker nu ik alle tijd van de wereld heb. D:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben 11 dagen weggeweest, 11 dagen waarin al mijn troep opgeruimd was en je alles kon doen wat je wilde. Nu heb ik me op de bank geïnstalleerd met al mijn troep en moet je nu natuurlijk het hele huis schoonmaken, op de allerlaatste dag van de vakantie.


    Your make-up is terrible

    Haha, de 100 days until Mockingjay part 2 film poster is grappig.