• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 23:00 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Lolicia schreef:
    Ik moet eigk echt wel weer verder met mijn verhaal..


    De doornen van Rose? Yes please! I love that story :9~


    26 - 02 - '16

    Ouch, my heart.

    B0B schreef:
    (...)

    Je hebt nu precies 17.000 posts. Gefeliciteerd c;


    Haha, nu je het zegt, inderdaad. 17.001 dan, bij deze. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Haha, nu je het zegt, inderdaad. 17.001 dan, bij deze. ^^


    Eigenlijk moet je nu voor 17071 gaan, dan is het getal mooi symmetrisch. c;


    26 - 02 - '16

    B0B schreef:
    (...)

    De doornen van Rose? Yes please! I love that story :9~

    Ja, hij staat al 6 maanden op pauze. Ik wil er echt wel mee verder, alleen geen inspiratie om ermee verder te gaan. En ahw, thanks. Hij moet eigenlijk nog steeds een beetje van start komen, maar ik kan zeggen dat de actie er snel aankomt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Ja, hij staat al 6 maanden op pauze. Ik wil er echt wel mee verder, alleen geen inspiratie om ermee verder te gaan. En ahw, thanks. Hij moet eigenlijk nog steeds een beetje van start komen, maar ik kan zeggen dat de actie er snel aankomt.


    Oeeeh. Ik ben benieuwd!


    26 - 02 - '16

    Ik haat je, telefoon. Misschien moet ik naar de media markt gaan om een €20 telefoon te kopen, zodat ik in elk geval kan bellen!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    PROPEDEUSE BINNENNNNN


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Square schreef:
    (...)

    Vergeet niet dat ze ook de leidster van onze cult is. Erg belangrijk.


    ik denk dat henk de weps ons ook mist (of onze kipfilet)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Omg, de plot twist! Waaat O:

    Ik wil volgende maand niet 19 worden... :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Ik wil volgende maand niet 19 worden... :/

    Negentien is de meeste ideale leeftijd! Iets ouder dan achttien waardoor het niet lijkt dat je alles net mag en jonger dan twintig, waardoor je net geen -iger bent. Ik wil altijd negentien blijven. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Galathynius schreef:
    (...)
    Negentien is de meeste ideale leeftijd! Iets ouder dan achttien waardoor het niet lijkt dat je alles net mag en jonger dan twintig, waardoor je net geen -iger bent. Ik wil altijd negentien blijven. :Y)


    Ik blijf liever voor altijd 18 of jonger. Ik wil niet ouder worden. :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh god Dreamboat Express is zo goed 8D Beste band ooit. :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hier een punt achter zetten was het kutste maar verstandigste wat ik in tijden heb gedaan. Ik mis je nu al, ik hoop echt dat ik dit vol ga houden.


    i put the fun in funeral