• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 23:00 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Het slaat gewoon nergens op.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Wanneer je er achter komt dat je toch meer afleveringen van een serie hebt gezien dan je dacht.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Geweldig. Nu ben ik verdrietig en zit ik te huilen. Ben je nu blij?


    26 - 02 - '16

    Blij om je te kunnen zien vanavond. Je bent een goede vriend en ik waardeer je echt, ook al doe ik vaak stomme dingen.


    i put the fun in funeral

    En dan noem je mij two faced, kijk eerst maar eens naar jezelf.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    En wie heeft er buiten verplichte rotklusjes zitten te doen terwijl de rest lekker een of andere hartvormige (*kots*) cake zit op te eten? Juist ja, ik. Stop met dat kutvriendje van je, dat niets anders doet dan klagen, racistisch as fuck is en met wie je niet eens een echte relatie hebt maar aan-uit-aan-uit-aan, zo voor te trekken en goed te praten. Bah. Ik dacht echt dat volwassenen eindelijk op de leeftijd waren gekomen waarop het echt wel tijd is voor serieuze relaties in plaats van knipperlichtverkering, maar nee hoor. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    hahah remote-play is zo grappig :')
    Ik verbind mijn telefoon met de PlayStation, en ben irritant wanneer mijn zusje is aan het gamen. hahahah

    Wat nou stop de kiloknaller, als we die weghalen moeten we effe 5 euro voor een ons vlees betalen. Dikke fluit! Laat die kiloknaller er maar wél in hoor!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat vreselijk zeg. (cat)


    Caution first, always.

    Ik hou van de regen <3


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Don't know how to feel about this.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Big Hero Six wereld, Big Hero Six wereld~ Maar nog steeds geen trailer of concept art van de andere karakters ._.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Mijn cijfers mogen nu echt wel eens online komen te staan, hoor...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Serieus? Je kan wel bij een jongen slapen die je gisteren pas hebt ontmoet? Maar niet bij mij, je beste vriendin op haar verjaardag, omdat er een vriendin tijdelijk bij je woont en nu nog steeds? Zeg het dan toch ook gewoon meteen dat je niet op mijn verjaardag wilt komen in plaats van stomme smoesjes verzinnen.

    I'd like to fall in love again.


    kindness is never a burden.