• Hey iedereen,
    Ik denk niet dat heel veel mensen mij nog zullen herkennen, dus vandaar nu zo een topic.
    Hoi :Y)
    Ik ben een lang tijdje heel actief geweest op het forum, maar het werd steeds minder wegens omstandigheden. Ondanks dat bleef ik Quizlet leuk vinden en ik kan zeggen dat ik meer dan regelmatig het forum heb bekeken en topics heb gecheckt, ondanks dat actief deelnemen aan de site er niet meer in zat. Aangezien ik toch merk dat ik steeds vaker weer actief ben op Quizlet, dacht ik, ik stel me even voor.
    Ik ben dus Sophie (Sherrinford, hiervoor Kvatch, Deathly_Hallows, Insert_Name, et cetera). Ongeveer 3,5 jaar geleden kwam ik op deze site, ik ben nu achttien jaar. Ik hou zoals velen hier van schrijven, tekenen, lezen en andere creatieve dingen, zoals muziek maken. Verder werk ik veel en ben ik dol op de serie Sherlock.
    Dat was het wel denk ik. Ik heb even geen plaatje van een of andere geweldige taart, maar wel een plaatje van Martin Freeman met een bandana. Aangenaam.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2015 - 16:30 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik kan je zo 1, 2, 3 niet herinneren, maar ik ben blij dat je terug bent! Welkom! *O*


    Pretty is just a pretty word.

    Welcome back (flower)


    tiptoe through the tulips...

    Je username komt me wel vaag bekend voor, ja. Welkom terug! ^^

    En wauw, ik moet zeggen dat de bandana minder indruk op me maakt dan het geel-roze-bruine camouflagepatroon op dat hemd. Super hip, Martin. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ken je (denk ik) niet, maar je bent fan van Sherlock, dus ik hou van je. Welkom terug! *O*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik geloof dat ik jou nog wel ken. :Y) Om een of andere reden associeer ik jouw gebruikersnaam met een Sherlock fanfic hier op Quizlet (echt eentje die jij dan geschreven zou hebben, niet een Sherlock fanfic waar Sherrinford in voor kwam, want die zijn er iets meer x)), maar er staat geen Sherlock fanfic op je profiel, dus misschien verwar ik je wel gewoon met totaal iemand anders. :') Goed, in ieder geval, welkom terug!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Je naam komt mij ook bekend voor, haha. Maar welkom terug, Sophie! c;

    DualShock schreef:
    Je naam komt mij ook bekend voor, haha. Maar welkom terug, Sophie! c;


    26 - 02 - '16

    Ik herkende je door het plaatje van Martin Freeman, aangezien je die ook op happening hebt :^)
    Welkom terug! (:

    Oh wat lief ik ben ook net terug gekomen! Aangenaam, ik denk niet dat ik je ken, hoe heet je in het echt?

    Dank jullie wel guys (: Ik was vergeten hoe tof iedereen hier is.
    @Wiarda, ik heb nog nooit Sherlock fanfiction geschreven helaas, maar alsnog bedankt :Y)
    @DavidBowie, Welkom terug in dat geval, haha. Ik heet in het echt Sophie. Jij was een tijdje terug toch online?


    Tijd voor koffie.

    CreepyPastaElz schreef:
    Welcome back (flower)


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Je Namen komen me (denk ik) niet bekent voor. Maar er zijn ook zoveel user Namen om te onthouden :Y)

    In iedergeval welkom terug :')


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Square schreef:
    Je username komt me wel vaag bekend voor, ja. Welkom terug! ^^

    En wauw, ik moet zeggen dat de bandana minder indruk op me maakt dan het geel-roze-bruine camouflagepatroon op dat hemd. Super hip, Martin. (nerd)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt