• Hey Q ' ers,

    Ik ben benieuwd wat jullie dagelijks gebruiken aan make up producten.
    Ik gebruik zelf:
    Wenkbrauwpoeder
    Oogschaduw
    Mascara
    Concealer , soms foundation
    Blush

    Wat vinden jullie van dagelijks make up dragen?


    I was an angel living in the garden of evil

    Als je het wilt en je er goed bij voelt, moet je het lekker doen.
    Wenkbrauwpotlood
    mascara
    foundation/concealer
    oogpotlood


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Well, eigenlijk draag ik dagelijks geen make-up, enkel voor speciale dingen. En dan is het beperkt met eyeliner (een licht glinsterend grijs lijntje boven mijn oog) en mascara.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik draag nooit make-up. Vroeger deed ik bij speciale gelegenheden wel eens oogschaduw en mascara op.


    16 - 09 - '17

    Ik draag geen make-up en heb eigenlijk ook geen problemen met mensen die het wel dragen, er is enkel 1 maar

          Ik vind het jammer dat sommigen denken dat je er zonder make-up niet bij hoort o.i.d. en ze zichzelf daarom verbergen achter een dikke laag plamuur. Ik vind dit beeld verschrikkelijk, omdat het naar mijn idee aangeeft dat je jezelf niet kunt zijn, want je bent zogenaamd niet "mooi" genoeg zonder. Op deze manier heb ik er wel problemen mee. Je moet het doen, omdat jij je er goed bij voelt en niet omdat het zo "hoort" o.i.d. Je bent zelf mooi genoeg en als mensen dat niet willen zien, zijn ze, naar mijn mening, enkel "verpest" door de beautystandards die gegeven worden via de media.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik draag al jaren geen make-up meer. Veel te duur naar mijn idee en mijn wimpers zijn veel te eigenwijs voor mascara. Alleen héél af en toe maak ik me op voor een speciaal iets.

    Ik draag wel make-up. Het klinkt veel als ik jet allemaal opnoem, maar het valt wel mee. Ik houd hetbij lichte, natuurlijke kleuren.

    -Primer.
    - foundation.
    - concealer.
    - poeder.
    (Soms blush etc.)
    - fixing spray.

    - oogschaduwprimer.
    - oogschaduw.
    - oogpotlood.
    - Mascara.
    - wenkbrauwpoeder.

    En met dit alles ben ik in 15-20 min. Inclusief mijn haar ( in een verplichte knot) klaar. Ik draai lange dagen, dus ik wil wel dat het goed blijft zitten. In mijn foundation zit ook spf 30 en ik gebruik zoveel mogelijk waterproof producten. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik draag vrijwel elke dag make-up, behalve als ik een hele dag thuis ben.
    Mascara
    Wenkbrauwpoeder
    Oogpotlood
    Oogschaduw of eyeliner
    Blush
    Af en toe lipstick/lipgloss

    [ bericht aangepast op 21 aug 2015 - 23:03 ]


    Tell me about it, stud.

    Ik gebruik mascara, een beetje lipstick en foundation/poeder. En goh, ik vind dat iedereen gewoon volledig voor zichzelf mag kiezen of hij of zij make-up op wil doen of niet. Ik zie het gewoon als iets waarmee ik dingen waar ik niet zo tevreden mee ben bij mezelf (lelijke, droge lippen, nogal onopvallende ogen en puistjes) mee te corrigeren en daar is niets mis mee, zolang je ook zonder kunt. (:

    [ bericht aangepast op 21 aug 2015 - 22:57 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Backbiter schreef:
    Ik draag geen make-up en heb eigenlijk ook geen problemen met mensen die het wel dragen, er is enkel 1 maar

          Ik vind het jammer dat sommigen denken dat je er zonder make-up niet bij hoort o.i.d. en ze zichzelf daarom verbergen achter een dikke laag plamuur. Ik vind dit beeld verschrikkelijk, omdat het naar mijn idee aangeeft dat je jezelf niet kunt zijn, want je bent zogenaamd niet "mooi" genoeg zonder. Op deze manier heb ik er wel problemen mee. Je moet het doen, omdat jij je er goed bij voelt en niet omdat het zo "hoort" o.i.d. Je bent zelf mooi genoeg en als mensen dat niet willen zien, zijn ze, naar mijn mening, enkel "verpest" door de beautystandards die gegeven worden via de media.


    Goed punt, al vind ik wel dat make up dragen ook een vorm kan zijn van jezelf zijn en je op een creatieve manier uiten. Ik vond het soms jammer dat mensen altijd denken dat als je make up draagt, je 'erbij wil horen'.


    I was an angel living in the garden of evil

    Giraffe schreef:
    Ik gebruik mascara, een heel beetje lipstick en foundation/poeder. En goh, ik vind dat iedereen gewoon volledig voor zichzelf mag kiezen of hij of zij make-up op wil doen of niet. Ik zie het gewoon als iets waarmee ik dingen waar ik niet zo tevreden mee ben bij mezelf (lelijke, droge lippen, nogal onopvallende ogen en puistjes) mee te corrigeren en daar is niets mis mee, zolang je ook zonder kunt. (:

    Amen to that!


    I was an angel living in the garden of evil

    xRoselyn schreef:
    (...)

    Goed punt, al vind ik wel dat make up dragen ook een vorm kan zijn van jezelf zijn en je op een creatieve manier uiten. Ik vond het soms jammer dat mensen altijd denken dat als je make up draagt, je 'erbij wil horen'.


    Oh, maar daar ben ik me heel goed van bewust. Ik weet dat sommigen het ook daadwerkelijk als hobby hebben en echt de mooiste dingen kunnen doen ermee. Ik heb hier enkel kritiek op de mensen die vinden dat iemand make-up moet dragen om "mooi" te zijn en mensen die alleen maar make-up dragen, omdat ze bang zijn anders niet geaccepteerd te worden. Ik vind namelijk dat zoiets niet af mag hangen van "het wel of niet ophebben van mascara" om even een voorbeeld te noemen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hmm, de laatste tijd gebruik ik wel wat vaker make-up. Ik doe meestal oogpotlood, mascara, oogschaduw en soms eyeliner.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2015 - 22:59 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik draag altijd make-up als ik buitenkom. Foundation, eyebrowpencil, mascara, soms eyepencil, soms eyeliner, en lippenstift. Gewoon omdat ik enorm veel littekens heb van acne op mijn gezicht en me er beter bij voel ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eyeliner, mascara, oogschaduw. Af en toe lipgloss en normaal ook foundation, maar nu heb ik van de zon een kleurtje gekregen en matched het niet meer.

    Ik ga het liefst niet zonder make-up werken of naar school omdat ik me zonder heel jong en onzeker voel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik draag vooral sporadisch make-up de laatste tijd, haha. Ik krijg nogal snel last van mijn ogen waardoor ze beginnen te jeuken en tranen en dat is vervelend met make-up op. Ik vind het wel heel leuk om te doen en ik doe het dan ook voor mezelf.

    - Primer
    - BBcream
    - Poeder
    - Wenkbrauwpotlood
    - Mascara

    En vaak ook nog
    - Oogschaduw
    - Eyeliner
    - Lipliner
    - Lippenstift


    Your make-up is terrible