• Hey Q ' ers,

    Ik ben benieuwd wat jullie dagelijks gebruiken aan make up producten.
    Ik gebruik zelf:
    Wenkbrauwpoeder
    Oogschaduw
    Mascara
    Concealer , soms foundation
    Blush

    Wat vinden jullie van dagelijks make up dragen?


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik draag nooit make up en heb er zelf eigenlijk een hekel aan. Maar dat is gewoon omdat bij mij in de klas altijd mensen hebben gezeten die zo veel make-up droegen dat ze waarschijnlijk om de twee weken door hun make-up voorraad zaten.


    Ex astris, sciencia

    Ik draag nooit make-up, ben er ook niet zo dol op om zo dicht bij mn oog bezig te zijn. Maar mn moeder is van mening dat ik een beetje moet gaan dragen, omdat ik er dan wat ouder uitzie :/


    Stenenlikker

    Als ik nergens heen ga, of alleen maar naar een vriendin ofzo, draag ik niets. Op gewone normale dagen meestal slechts oogpotlood en mascara, soms eyeliner als ik er zin in heb :') naar feestjes en dergelijke doe ik wel altijd foundation en oogschaduw en al die shit op :')

    Maar ik draag alleen make-up omdat ik me er zelfverzekerder door voel, niet vanwege sociale verplichtingen. Dat is zo fijn bij mijn vrienden, er is met niets druk, erg fijn ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik gebruik niks, omdat m'n ouders het ten strengste verboden hadden tot m'n 16e levensjaar. En sinds ik 16 ben heb ik er ook helemaal geen behoefte aan. Ik had wel een mascara, die je bij van die meidentijdschriften als 'cadeautje' krijgt, maar m'n zusje heeft die weggejat haha. Dus ook op feestjes draag ik niks, want ik heb gewoon niks en ik ga er geen geld aan uitgeven aangezien make-up redelijk prijzig is.

    M'n zusje daarentegen gebruikt al wel sinds haar 11e make-up (ze is nu 14). Ook dagelijks. Ik vind het er niet uit zien, maar goed. (Nee, ik heb niks tegen make-up, maar als 'basisschoolkinderen' er mee beginnen ziet het er vaak raar uit).

    Bij de meeste mensen staat make up wel echt super awesome hoor! Maar zodra je echt ziet dat er een dikke laag plamuur op zit en de wimpers op spinnenpoten lijken, nah.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik draag nooit make-up. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vind het altijd zo raar om te lezen dat bijna niemand make-up draagt, terwijl ik toch heel veel mensen met een dikke laag poeder op hun gezicht zie rondlopen (Niemand van Quizlet, dus voel je niet aangesproken). :')

    Maar goed, mijn dagelijkse rijtje:

    - Make-up basis
    - Foundation
    - Poeder
    - Mascara
    - Wenkbrauwpotlood
    - Blush
    - Bronzer (op de jukbeenderen)

    Nu gebruik ik van alles maar een beetje. Ik ben altijd al van mening geweest dat de hoeveelheid producten niet uitmaakt, zolang je maar weet dat je niet te veel van één product moet opsmeren. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lupton schreef:
    Ik gebruik niks, omdat m'n ouders het ten strengste verboden hadden tot m'n 16e levensjaar. En sinds ik 16 ben heb ik er ook helemaal geen behoefte aan. Ik had wel een mascara, die je bij van die meidentijdschriften als 'cadeautje' krijgt, maar m'n zusje heeft die weggejat haha. Dus ook op feestjes draag ik niks, want ik heb gewoon niks en ik ga er geen geld aan uitgeven aangezien make-up redelijk prijzig is.

    M'n zusje daarentegen gebruikt al wel sinds haar 11e make-up (ze is nu 14). Ook dagelijks. Ik vind het er niet uit zien, maar goed. (Nee, ik heb niks tegen make-up, maar als 'basisschoolkinderen' er mee beginnen ziet het er vaak raar uit).

    Bij de meeste mensen staat make up wel echt super awesome hoor! Maar zodra je echt ziet dat er een dikke laag plamuur op zit en de wimpers op spinnenpoten lijken, nah.


    Hele brutale vraag, sorry alvast, maar waarom mocht jij tot je 16e geen make up dragen en mag je zusje het nu wel?


    I was an angel living in the garden of evil

    xRoselyn schreef:
    (...)

    Hele brutale vraag, sorry alvast, maar waarom mocht jij tot je 16e geen make up dragen en mag je zusje het nu wel?


    Idk, m'n zusje mag sowieso veel meer haha. Toen zij ermee begon was ik 13... Maar het mocht niet en nu heb ik er geen behoefte aan. Komt ook deels omdat m'n zusje er stiekem mee begonnen is denk ik


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik gebruik soms mascara maar soms ook helemaal niks.
    Het ligt er aan in wat voor bui ik ben. Soms heb ik lippenstift op (rode want ik hou van rode lipstick) en soms foundation (nee. Geen plamuur.)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik draag als ik naar buiten ga meestal wel make-up.

    — foundation/concealer
    — poeder
    — bronzer
    — mascara
    — eyeliner
    — wenkbrauwpoeder

    Wat ik niet altijd draag:
    — (nude) lippenstift
    — oogschaduw primer
    — oogschaduw
    — blush

    Ik vind het leuk om te lezen dat er veel mensen hier juist geen make-up dragen. Terwijl ik hier in de omgeving alleen maar meiden zie met hun hele gezicht vol; veel te donkere/oranje foundation, veel lagen mascara, duidelijk getekende wenkbrauwen.. Erg jammer, sommige meiden kunnen zo mooi zijn en verpesten het door onnodige hoeveelheid van make-up.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik zie het zo: Als mensen make-up willen dragen: prima. Geen make-up: prima. Beetje make-up: prima. Zolang ze het maar dragen, omdat ze het zelf willen, en niet omdat ze (ze, als in de make-up-dragers) het gevoel hebben dat je er zonder niet bij hoort.
    Ik draag eigenlijk nooit make-up, soms een beetje undereye concealer.


    Tijd voor koffie.

    Ik draag altijd make up als ik naar buiten ga. Ik voel mezelf er beter door (:
    - Dagcremé
    - Foundation
    - Coverstick
    - Poeder
    - Wenkbrauwpoeder (eigen wenkbrauwen zijn duidelijk oneven)
    - eyeliner
    - mascara
    - lipgloss (niet altijd)


    El Diablo.

    Ik gebruik enkel oogpotlood en mascara


    26 - 02 - '16

    Creme
    Foundation
    Poeder
    Mascare

    [ bericht aangepast op 22 aug 2015 - 3:40 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Zelf draag ik het wel als ik naar buiten ga sowieso en vaak ook wel als ik een hele dag binnen zit. Voor mij voelt het gewoon prettig aan en ben ik een stuk vrolijker omdat ik me zelfverzekerder voel.

    Foundation
    Mascara
    Eyeliner
    Concealer
    Lipgloss/Lipstick
    Soms een beetje bronzer


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."