• Hey Q ' ers,

    Ik ben benieuwd wat jullie dagelijks gebruiken aan make up producten.
    Ik gebruik zelf:
    Wenkbrauwpoeder
    Oogschaduw
    Mascara
    Concealer , soms foundation
    Blush

    Wat vinden jullie van dagelijks make up dragen?


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik draag iedere dag make-up. Als je me ziet zonder make-up is er echt iets met me. Ik draag al dagelijks make-up sinds ik 11 ben. Klinkt stom maar eerlijk mensen herkennen mij haast niet zonder make-up.

    Ik heb ook een vast ochtendritueel hahaha. Op speciale dagen draag ik meer maar normaal altijd:
    - make up base
    - sorbet face cream
    - concealer
    - wenkbrauwpotlood
    - mascara
    - oogpotlood
    - oogschaduw
    - lippenspul/lipstick

    Ik ben wel gestopt met iedere dag foundation dragen, het maakte mijn huid heel vet en onzuiver. Zonder foundation gaan de puistjes ook eerder weg. Dus dat is altijd nog wel te zien.

    Ik voel me zonder make-up niet zo mooi, dit is compleet persoonlijk natuurlijk en ik vind vaak naturel bij anderen mooier, maar bij mij echt niet.


    The truth is out there.

    Plain is mooier.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    In de zomervakantie bijna niks eigenlijk, maar zodra school weer begint of ik uit de deur moet, draag ik redelijk wat make-up.

    x Concealer
    x Poeder
    x Mascara
    x Oogpotlood
    x Eyeliner
    x Lippenstift

    Ik voel mezelf mooier met make-up, maar ik ben van mening dat dat je eigen keuze is en je dus echt niet elke dag make-up hoeft te dragen of überhaupt make-up hoeft te dragen.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2015 - 11:16 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Je zult mij niet zo snel zonder make-up zien. Ik draag het sinds mijn dertiende, maar gebruikte toen alleen wat mascara en lipgloss. Nu draag ik foundation, poeder, eyeliner, mascara, lippenstift en teken ik mijn wenkbrauwen bij. Als het warm weer is draag ik wat minder. Ik vind het leuk om make-up op te doen en om verschillende dingen uit te proberen, en als ik geen make-up op doe voel ik me zo bleek.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2015 - 11:35 ]


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Make-Up is pure geldverspilling. Ik ben 17 en draag geen make-up. De allermooiste make-up is gewoon je glimlach meiden. Sorry als dit arrogant aankomt, dit is mijn mening en het is jullie mening dat jullie het leuk vinden.


    Stop Wishing. Start Doing.

    unravel schreef:
    Make-Up is pure geldverspilling. Ik ben 17 en draag geen make-up. De allermooiste make-up is gewoon je glimlach meiden. Sorry als dit arrogant aankomt, dit is mijn mening en het is jullie mening dat jullie het leuk vinden.


    Precies zo denk ik er ook over.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind het wel leuk om mijn gezicht onder te tekenen, maar als ik op een normale dag naar buiten ga, is het vaak alleen eyeliner, oogpotlood en mascara. Ik heb van mezelf best grote ogen, dus dan vind ik het wel altijd leuk om ze extra te accentueren. Ik vind het ook heerlijk om lippenstift op te doen, omdat ook best wel volle lippen heb, maar dat doe ik alleen als ik er tijd voor heb en er is een gelegenheid voor.
    Foundation, bb-cream, een make-upbasis en alles wat over mijn hele gezicht moet gebruik ik nooit. Ik heb een hele gevoelige huid en vind het ook niet nodig bij mijn gezicht. Ik kom steeds meer uit mijn pubertijd en mijn puistjes verdwijnen steeds meer. Ook heb ik het idee dat het gewoon niet goed is voor je huid om het helemaal vol te smeren met vanalles en nogwat.

    Ik ben verder overigens van mening dat iedereen zoveel make-up moet opdoen als hij/zij zelf leuk vindt. Ik moet zeggen dat sommigen (niet hier op Q) net de verkeerde combinaties maken of iets te overdadig zijn met zowel lippen, ogen als wangen. Maar ik zie ook vaak zat dat het noujuist heel mooi zit. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Als ik naar school ga, draag ik gewoon foundation, concealer, mascara en oogpotlood en als ik 's avonds ergens heen ga, draag ik vaak rode lippenstift of oogschaduw, maar meestal lippenstift. En als ik geen zin heb om make-up op te doen, of ik moet er nog vroeger voor opstaan omdat ik al de eerste trein moet pakken, dan ga ik gewoon zonder make-up de deur uit. Ook als het warm weer is, zul je mij niet snel met make-up zien.
    Ik vind dat iedereen gewoon moet doen waar hij of zij zich het beste bij voelt en elkaar er niet om moet veroordelen. Ik kan er echt niet tegen als ik weer eens kritiek van een meisje uit mijn klas krijg dat geen make-up draagt omdat ik wel make-up draag.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb een vast ritueel sinds mijn veertiende, en hoewel ik steeds minder draag heb ik nog steeds een basis die me maar een kwartiertje kost en waar ik me zelf gewoon prettig bij voel.

    -- Primer
    -- Foundationcreme
    -- Wenkbrauwpoeder
    -- Eyeliner
    -- Mascara

    Ik heb geen foundation of wat dan ook nodig, maar doordat ik rood wordt door zo'n beetje alles (kou, warmte, schaamte, inspanning, stress, whatever) is het fijn om iets te hebben dat het weerhoud zo op te vallen. Ik ben van mening dat iedereen mooi is met en zonder make-up, maar soms geeft het net dat beetje zekerheid voor jezelf.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Dagelijks:
    -Blush
    -Mascara
    -Oogpotlood.

    Soms ook oogschaduw en lippenstift


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dagelijks:

    Mascara - Oogpotlood


    No Music, No Life.

    Dagelijks gebruik ik:

    ~ Mascara
    ~ Natuurlijke tinten oogschaduw
    ~ een licht getinte lippenbalsem

    Meer heb ik eigenlijk niet nodig maar soms vind ik het leuk om te experimenteren met andere kleuren enz. Maar dan hou ik het wel op een normale manier.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Mijn gezicht is lekker natuurlijk. :Y) Ik gebruik geen make-up, behalve bij speciale gebeurtenissen, dan heb ik misschien een beetje mascara op. En bij opvoeringen of dergelijken is wat mascara en eventueel poederspul (waardoor je een pancake-face krijgt) ook wel handig (al heb ik al een hele tijd niet meer opgetreden of zoiets).


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Mascara en oogpotlood, dat is het haha. Soms, heel soms, heeeeel soms eyeliner.

    Ik vind make-up niet eens heel erg, maar ik zie soms echt mensen lopen op school waarvan ik me afvraag alsof ze in een make-up doos zijn gevallen


    wat was dit ookalweer

    Eigenlijk alleen oogpotlood, maar dan wel lekker dik haha oeps. Geen mascara omdat ik al donkere wimpers van mezelf heb. Zelf ben ik geen fan van make-up omdat het 1) te veel gedoe is, 2) te veel tijd kost en 3) ik er waardeloos slecht in ben. Ik vind het namelijk wel zo dat veel meisjes er met make-up mooier uit zien, en ik zie er waarschijnlijk ook wat beter uit als ik meer make-up op zou doen. Maar ja ik ben een lazy fuck dus wat wil je.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."