• Wat denken jullie er van? Het is al weer een tijdje geleden dat ik nog eens naar een meeting ben geweest. Het is dankzij Painkiller dat ik het idee kreeg om er zelf eentje te organiseren in Antwerpen. Dit omdat het echt de dichtstbijzijnde locatie is waar ik "snel" geraak. Moet je niet vragen.

    Waar:
    Antwerpen. Meer specifiek; in de hal bij de Starbucks omdat het daar altijd te doen is en dit écht de gemakkelijkste plek is om iedereen terug te vinden.
    Al slaag ik er telkens opnieuw in om naast een hele groep te kijken.



    Suggesties om te doen:
    • De zoo
    Kinderen 3 t/m 17 jaar € 17,50
    Studenten*, 60+............€ 17,50
    Volwassenen............... € 22,50

    • Aquatopia
    Volwassene/kinderen vanaf 13 jaar € 14,95...Maar als je ze online koopt is het € 12,95

    • Rondhanden en de stad onveilig maken - Painkiller
    •...

    Wanneer:
    Zaterdag 17 oktober om 12uur.


    Wie:
    Zeker:
    Rasalhague • Kim • 20 • Komt met de bus en stapt af op Roosevelt.
    Anzu • Felicia • 19 • Komt met de trein van Mechelen of Leuven
    Vikings • Natas • 25 • Komt vanuit Schiphol met de trein
    Scandal • Erica • 22 • Komt met de bus en stapt af aan Koningin Astrid Plein.
    Ethan • Sofie • 19 • Komt van Amsterdam Bijlmer via Schiphol
    AFireInside • Stefanie • 23 • Komt met de trein van Ninove
    NinielBlack • Lynn • 19 • Komt met de trein vanuit Kluisbergen
    Debbaut • Jarne • 16
    copal • Erika • 20 • Komt met de trein via Leuven

    Misschien:
    Baelor • Leah • 14
    AngelOfTheLord • Stef • 23
    Chavez • Nele • 19
    Monteriggioni • Wendy • 17
    GossipGirl21 • Sarah • 21
    Cliffordz • Laurianne • 20

    Kunnen jullie naamswijzigingen doorgeven? Alvast bedankt!
    We staan trouwens niet in voor eventuele mentale schade die je op kan lopen na een meeting.[q][/q]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2015 - 15:50 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Schraeder schreef:
    (...)

    Maar ik ben in juli jarig :')
    Of ik kan komen, hangt dus af van de datum, maar in principe lukt september nog wel.

    Zal ik je bij misschien zetten Eef? (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Yesh


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Zet mij trouwens ook maar bij misschien. Ik ben een groot deel van september weg. Als ik kan, wil ik zeker komen, maar het zal er een beetje van af hangen ;)

    Edit: Gaan we rondhanden? (cat)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2015 - 23:13 ]


    What would Emma do?

    Liopleurodon schreef:
    Ze zijn ons voor Qing!


    ;D Ik stel voor dat we dan eerst nog eens meeten op de jaarlijkse rommelmarkt in Mechelen? ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    ;D Ik stel voor dat we dan eerst nog eens meeten op de jaarlijkse rommelmarkt in Mechelen? ^^


    Goed idee, altijd gezellig :) Ik heb trouwens geen idee wanneer dat is.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2015 - 23:17 ]


    What would Emma do?

    Zet mij maar bij misschien (:


    16 - 09 - '17

    Indien er nog suggesties zijn, laat ze maar weten. (:
    Ik meen me te herinneren dat ik ooit eens weerwolven van wakkerdam heb gespeeld tijdens een meeting.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jep, hebben we vaak gedaan. Ik heb onlangs Nonsense aangeschaft, is ook een geinig spel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mijn naam is Sylvie trouwens. Als ik kom, wil ik altijd mijn WvW spel meenemen?


    16 - 09 - '17

    Schraeder schreef:
    Jep, hebben we vaak gedaan. Ik heb onlangs Nonsense aangeschaft, is ook een geinig spel.

    Geen idee wat dat is. :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Scira schreef:
    Mijn naam is Sylvie trouwens. Als ik kom, wil ik altijd mijn WvW spel meenemen?

    Voor mij is dat goed. Ik zal bij suggesties gewoon "spelletjes" zetten. Dan kunnen er nog andere users iets meebrengen als ze dat willen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rasalhague schreef:
    (...)
    Geen idee wat dat is. :'D


    Je krijgt een kaartje met 6 woorden op, daaruit kies je er een. Dan neemt iemand anders een kaartje waar drie situaties opstaan, en kiest daar 1 van. Dan moet jij gedurende 1 minuut vertellen over die situatie en je gekozen woord erin gebruiken, en de anderen moeten raden welk woord je gekozen had. Dat is soms zo bizar :')
    Oh, ik heb ook WvW trouwens ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    WvW, in Antwerpen, en Quizletters meeten :o

    I WANT *-* (al ist financieel gezien wss niet haalbaar. Ik wil teveel.)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    WvW, in Antwerpen, en Quizletters meeten :o

    I WANT *-* (al ist financieel gezien wss niet haalbaar. Ik wil teveel.)

    Sparen? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rasalhague schreef:
    (...)
    Sparen? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! :'D


    Mee eens x) Het ligt er een beetje aan wanneer het is. Wat ik begrepen heb krijg je vroegboekkorting als je van tevoren een kaartje koopt voor een NS international?
    Anyway, ik kijk even aan hoe ik met mn spaarpotje zit :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."