• Wat denken jullie er van? Het is al weer een tijdje geleden dat ik nog eens naar een meeting ben geweest. Het is dankzij Painkiller dat ik het idee kreeg om er zelf eentje te organiseren in Antwerpen. Dit omdat het echt de dichtstbijzijnde locatie is waar ik "snel" geraak. Moet je niet vragen.

    Waar:
    Antwerpen. Meer specifiek; in de hal bij de Starbucks omdat het daar altijd te doen is en dit écht de gemakkelijkste plek is om iedereen terug te vinden.
    Al slaag ik er telkens opnieuw in om naast een hele groep te kijken.



    Suggesties om te doen:
    • De zoo
    Kinderen 3 t/m 17 jaar € 17,50
    Studenten*, 60+............€ 17,50
    Volwassenen............... € 22,50

    • Aquatopia
    Volwassene/kinderen vanaf 13 jaar € 14,95...Maar als je ze online koopt is het € 12,95

    • Rondhanden en de stad onveilig maken - Painkiller
    •...

    Wanneer:
    Zaterdag 17 oktober om 12uur.


    Wie:
    Zeker:
    Rasalhague • Kim • 20 • Komt met de bus en stapt af op Roosevelt.
    Anzu • Felicia • 19 • Komt met de trein van Mechelen of Leuven
    Vikings • Natas • 25 • Komt vanuit Schiphol met de trein
    Scandal • Erica • 22 • Komt met de bus en stapt af aan Koningin Astrid Plein.
    Ethan • Sofie • 19 • Komt van Amsterdam Bijlmer via Schiphol
    AFireInside • Stefanie • 23 • Komt met de trein van Ninove
    NinielBlack • Lynn • 19 • Komt met de trein vanuit Kluisbergen
    Debbaut • Jarne • 16
    copal • Erika • 20 • Komt met de trein via Leuven

    Misschien:
    Baelor • Leah • 14
    AngelOfTheLord • Stef • 23
    Chavez • Nele • 19
    Monteriggioni • Wendy • 17
    GossipGirl21 • Sarah • 21
    Cliffordz • Laurianne • 20

    Kunnen jullie naamswijzigingen doorgeven? Alvast bedankt!
    We staan trouwens niet in voor eventuele mentale schade die je op kan lopen na een meeting.[q][/q]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2015 - 15:50 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Voor mij is beide dagen goed, ik ga ze dan proberen vrijhouden!


    Queer zijn is gewoon alles

    Backbiter schreef:
    Ik zal zo eens uit gaan zoeken hoe duur een treinkaartje is.

    Wel een vraagje, hoelang blijft iedereen ongeveer?

    - Even op en neer is 35 euro en een totale reis van +/- 4 uur. Op zich te overzien, dus het hangt ervan af hoelang iedereen blijft x)
    Dus als je me op misschien kan zetten? De naam is Wendy en ik ben 17.


    Wij kunnen sowieso wel samen reizen. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oktober moet wel lukken ^-^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Jotunheim schreef:
    (...)

    Wij kunnen sowieso wel samen reizen. :Y)

    *Joint*
    Ik wil mee! (;
    Ik kan jullie trouwens vanaf ergens in A'dam dan samenreiskorting geven. (:
    Oktober is trouwens goed voor mij, ga nog wel even navragen wanneer mijn schoonbroer zijn verjaardag viert ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat de tijd betreft, op de kustmeeting waren we er ook over bezig dat de meetings maar heel kort duren meestal.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Wat de tijd betreft, op de kustmeeting waren we er ook over bezig dat de meetings maar heel kort duren meestal.


    Nou gezien ik vier uur in de trein zit vind ik het wel prettig als de meeting toch wel zes uur duurt xD.
    Volgens mij duurden al mijn meetings wel zo lang.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ethan schreef:
    (...)
    *Joint*
    Ik wil mee! (;
    Ik kan jullie trouwens vanaf ergens in A'dam dan samenreiskorting geven. (:
    Oktober is trouwens goed voor mij, ga nog wel even navragen wanneer mijn schoonbroer zijn verjaardag viert ^^

    Oeh, dat is fijn. En gezellig. Al heb ik volgens mij al korting omdat ik onder de zesentwintig ben ofzo? Zoiets gaf de site aan.
    Ik vind het prima om vanaf Amsterdam te gaan, ik vraag me alleen af of die trein dan niet terugrijdt naar Schiphol haha want dan zou het voor mij een beetje zonde geld zijn. xD

    [ bericht aangepast op 1 sep 2015 - 15:10 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    (...)
    Oeh, dat is fijn. En gezellig. Al heb ik volgens mij al korting omdat ik onder de zesentwintig ben ofzo? Zoiets gaf de site aan.
    Ik vind het prima om vanaf Amsterdam te gaan, ik vraag me alleen af of die trein dan niet terugrijdt naar Schiphol haha want dan zou het voor mij een beetje zonde geld zijn. xD

    Er is een NS international intercity die van A'dam CS naar Brussel Midi gaat en komt zowel langs Schiphol als Antwerpen CS. En sinds ik in de Bijlmer woon, kan ik veel makkelijker opstappen (op die intercity) bij Schiphol, dus daar is dan het handigste.
    Wendy, jij kwam toch ook uit de buurt van Schiphol? Overigens, ik kan jullie maar tot Roosendaal korting geven, want in België geldt dat niet. Dan moeten we daar ook nog even een kaartje kopen, denk ik. De reis naar Roosendaal is iig €20,80 excl. korting. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ethan schreef:
    (...)
    Er is een NS international intercity die van A'dam CS naar Brussel Midi gaat en komt zowel langs Schiphol als Antwerpen CS. En sinds ik in de Bijlmer woon, kan ik veel makkelijker opstappen (op die intercity) bij Schiphol, dus daar is dan het handigste.
    Wendy, jij kwam toch ook uit de buurt van Schiphol? Overigens, ik kan jullie maar tot Roosendaal korting geven, want in België geldt dat niet. Dan moeten we daar ook nog even een kaartje kopen, denk ik. De reis naar Roosendaal is iig €20,80 excl. korting. ^^


    Ehh.. Ligt eraan of mijn moeder me op Hoofddorp of Nieuw Vennep kan droppen. Anders moet ik via Haarlem en dat is nou niet heel dichtbij Schiphol x) Maar ik vind het allemaal prima c: Lijkt me leuk om gezamenlijk te reizen! En die korting zo erg fijn zijn c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Alhoewel, ik zou de 17de eventueel wel kunnen, maar dat is nog niet zeker.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Welke dag gaat het dan worden? 17 oktober of zaterdag 31 oktober?
    Mij maakt het niet zo veel uit maar ik denk dat het best is dat we het nu al afspreken. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Loughlin schreef:
    Alhoewel, ik zou de 17de eventueel wel kunnen, maar dat is nog niet zeker.

    Ik wil je er echt héél graag bij :x


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rasalhague schreef:
    (...)
    Ik wil je er echt héél graag bij :x


    Haha, slijmbal :')
    De 31ste heb ik sowieso repetitie voor musical (als ik door de auditie geraak *kuchkuchderegisseurzeidatikbasicallyeenrolhebkuchkuch*) maar de 17de kan ik in principe (dan ga ik gewoon niet naar Academy :'))


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Loughlin schreef:
    (...)

    Haha, slijmbal :')
    De 31ste heb ik sowieso repetitie voor musical (als ik door de auditie geraak *kuchkuchderegisseurzeidatikbasicallyeenrolhebkuchkuch*) maar de 17de kan ik in principe (dan ga ik gewoon niet naar Academy :'))

    Ik wil je er ook heel graag bij (:


    Deep inside, I've never felt alive

    Hey,
    Zet mij op de misschienlijst. Afhankelijk van de datum, kan ik zeggen of ik mee kan. Voor mij het liefst in oktober ^^

    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}