• Wat denken jullie er van? Het is al weer een tijdje geleden dat ik nog eens naar een meeting ben geweest. Het is dankzij Painkiller dat ik het idee kreeg om er zelf eentje te organiseren in Antwerpen. Dit omdat het echt de dichtstbijzijnde locatie is waar ik "snel" geraak. Moet je niet vragen.

    Waar:
    Antwerpen. Meer specifiek; in de hal bij de Starbucks omdat het daar altijd te doen is en dit écht de gemakkelijkste plek is om iedereen terug te vinden.
    Al slaag ik er telkens opnieuw in om naast een hele groep te kijken.



    Suggesties om te doen:
    • De zoo
    Kinderen 3 t/m 17 jaar € 17,50
    Studenten*, 60+............€ 17,50
    Volwassenen............... € 22,50

    • Aquatopia
    Volwassene/kinderen vanaf 13 jaar € 14,95...Maar als je ze online koopt is het € 12,95

    • Rondhanden en de stad onveilig maken - Painkiller
    •...

    Wanneer:
    Zaterdag 17 oktober om 12uur.


    Wie:
    Zeker:
    Rasalhague • Kim • 20 • Komt met de bus en stapt af op Roosevelt.
    Anzu • Felicia • 19 • Komt met de trein van Mechelen of Leuven
    Vikings • Natas • 25 • Komt vanuit Schiphol met de trein
    Scandal • Erica • 22 • Komt met de bus en stapt af aan Koningin Astrid Plein.
    Ethan • Sofie • 19 • Komt van Amsterdam Bijlmer via Schiphol
    AFireInside • Stefanie • 23 • Komt met de trein van Ninove
    NinielBlack • Lynn • 19 • Komt met de trein vanuit Kluisbergen
    Debbaut • Jarne • 16
    copal • Erika • 20 • Komt met de trein via Leuven

    Misschien:
    Baelor • Leah • 14
    AngelOfTheLord • Stef • 23
    Chavez • Nele • 19
    Monteriggioni • Wendy • 17
    GossipGirl21 • Sarah • 21
    Cliffordz • Laurianne • 20

    Kunnen jullie naamswijzigingen doorgeven? Alvast bedankt!
    We staan trouwens niet in voor eventuele mentale schade die je op kan lopen na een meeting.[q][/q]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2015 - 15:50 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Zet mij ook maar op misschien. Hangt van geld, datum en tijd af (studie) ^_^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Momenteel is 19 september het gemakkelijkste voor iedereen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Misschien dat de anderen het ook zo gauw mogelijk invullen? Dan kan Sofie desnoods vrij vragen, want ik wil die panda nog eens zien :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vul hem ook in, op een zaterdag ga ik ook moeten vrij vragen maar dat is niet echt een probleem I think.


    Queer zijn is gewoon alles

    Schraeder schreef:
    Misschien dat de anderen het ook zo gauw mogelijk invullen? Dan kan Sofie desnoods vrij vragen, want ik wil die panda nog eens zien :3

    .......

    Panda?

    Maar als dat zo is dan moet dan inderdaad zo snel mogelijk gebeuren, want het zou goed zijn dat volgende week al dat rooster bekend is. Waarschijnlijk niet, dus dan kan ik volgende week ook nog vrij vragen (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Ethan schreef:
    (...)
    .......

    Panda?

    Maar als dat zo is dan moet dan inderdaad zo snel mogelijk gebeuren, want het zou goed zijn dat volgende week al dat rooster bekend is. Waarschijnlijk niet, dus dan kan ik volgende week ook nog vrij vragen (;


    Meh, idk :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Schraeder is nu Loughlin ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Heeft iedereen zijn datum kunnen prikken? (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Zet me maar bij misschien, ik zal is zien in mijn planning.

    Ik wil ook komen. Ik mag op misschien. Het hangt er gewoon vanaf of ik dan kan of niet. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Woah, zo dichtbij. Ik krijg stress. Misschien kom ik ook wel! :')


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    Zaterdag 17 oktober en zaterdag 31 oktober zijn de meest geschikte data. Mij maakt het niet zo veel uit welke dag het juist is maar ik wil graag jullie meningen wat dan juist het beste is. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rasalhague schreef:
    Zaterdag 17 oktober en zaterdag 31 oktober zijn de meest geschikte data. Mij maakt het niet zo veel uit welke dag het juist is maar ik wil graag jullie meningen wat dan juist het beste is. (:


    Ik ga dat pas begin oktober kunnen zeggen, denk ik.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Schrap me dan maar.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik zie dat het helemaal niet zo lang reizen is vanaf Schiphol, maar het is wel 35,- voor alleen de reiskosten, dus ik moet even kijken of ik dat op dat moment kwijt kan. :')

    Denk het wel.
    17 oktober heeft overigens mijn voorkeur.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2015 - 14:38 ]


    Every villain is a hero in his own mind.