• Hallo lieve Q-users,

    De titel zegt het allemaal zo goed als, denk ik. Het is een dik jaar geleden dat er een moderatorverkiezing van start is gegaan, maar in die tijd is ons team alweer sterk vermagerd. Met het aantal moderators waar wij nu mee zitten, kunnen wij er niet optimaal voor Quizlet zijn. Het is dus weer tijd om ons team te versterken met een aantal gemotiveerde, enthousiaste en hardwerkende collega's!
    Als moderator help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels. Maar dit is dan wel erg kort door de bocht gezegd. Op deze pagina kun je uitgebreid zien wat in het takenpakket van een moderator zit. Lijkt het jou wat om een moderator te worden? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Misschien zit jij er dit jaar wel bij!

    Tot wanneer kan ik me inschrijven?
    De aanmeldingen zijn open tot en met 5 september 23:59 uur. Vanaf dan kan de eerste ronde op ieder moment gesloten worden. Jullie hebben dus twee weken de tijd.

    Hoe gaat het verder?
    Als de eerste ronde voorbij is, zullen wij na gaan kijken. Een deel van de kandidaten gaat door naar de tweede ronde. In de tweede ronden zullen casussen voorgelegd worden waarbij er vragen worden gesteld. Het is de bedoeling dat die beantwoord worden. Dit zullen wij nakijken. Uiteindelijk zijn we van plan ongeveer 10 kandidaten aan te stellen als moderator.

    Waar kan ik me aanmelden?
    De inschrijving is gesloten!

    Wat doet een mod precies?
    Takenpakket:

    - Vragen van users via pb/gb beantwoorden.
    - Meldingen behandelen. (kan gaan van een vraag beantwoorden, waarschuwen tot bannen)
    - Actief rondneuzen op het forum en in creaties, en als het nodig is actie ondernemen.
    - Actief reageren op zaken in het modforum (overleggen, discussiëren).
    - Eigen taken zoals xOTM, nieuwsbrief, columnisten, bèta's, Twitter, wedstrijden, RPG.
    - Suggesties en klachten bespreken. Beslissen of dit iets is waar Rutger iets mee kan.
    - Over het beleid en de regels van Quizlet nadenken, dit eventueel doorvoeren.
    - Mee helpen met de organisatie van verkiezingen.


    Heel veel succes!

    Groetjes van de mods (:

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 8:23 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 aug 2015 - 23:17 ]

    WeasIey schreef:
    I'm such an idiot. Ik was vergeten om mijn inschrijving even in word te zetten en toen klikte ik mijn venster weg. Fml.


    In sommige browsers kun je recent gesloten tabbladen heropenen, en vaak staat de tekst daar dan nog. In Firefox is het voor mij Ctrl+Shift+T.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Blubluhbluh. Ik heb een groot deel van mijn aanmelding klaar, maar ik heb absoluut geen idee hoeveel tijd ik volgend jaar ga hebben om nog op Quizlet te zitten als ik drie uur per dag moet reizen naar en terug van school. Ik heb er echt geen idee van en ik ben bang dat het niet genoeg tijd gaat zijn. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Knopfler schreef:
    Blubluhbluh. Ik heb een groot deel van mijn aanmelding klaar, maar ik heb absoluut geen idee hoeveel tijd ik volgend jaar ga hebben om nog op Quizlet te zitten als ik drie uur per dag moet reizen naar en terug van school. Ik heb er echt geen idee van en ik ben bang dat het niet genoeg tijd gaat zijn. :')


    Heeft NMBS geen WIFI op de (meeste) treinen?
    Of heb ik me daar in vergist?:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Heeft NMBS geen WIFI op de (meeste) treinen?
    Of heb ik me daar in vergist?:'D


    NMBS niet, NS wel.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Debbaut schreef:
    (...)

    Heeft NMBS geen WIFI op de (meeste) treinen?
    Of heb ik me daar in vergist?:'D


    In de stations wel, maar op de treinen niet. Galant was echter van plan dat wel door te voeren, maar de Belgische regering kennende kunnen we daar nog vier jaar op wachten.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Square schreef:
    (...)

    In sommige browsers kun je recent gesloten tabbladen heropenen, en vaak staat de tekst daar dan nog. In Firefox is het voor mij Ctrl+Shift+T.

    Ik gebruik Google Chrome, en daar slaat de tekst zich niet op (huil) Domme actie :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    WeasIey schreef:
    (...)
    Ik gebruik Google Chrome, en daar slaat de tekst zich niet op (huil) Domme actie :')


    Bij mij wel, als ik hetzelfde gebruik.


    Your make-up is terrible

    WeasIey schreef:
    (...)
    Ik gebruik Google Chrome, en daar slaat de tekst zich niet op (huil) Domme actie :')

    Awh. Ga even uitrusten en kom daarna frisjes weer opnieuw beginnen. Probeer niet teveel te denken aan wat je net allemaal op hebt geschreven, want dan raak je alleen in paniek. Gewoon helemaal opnieuw beginnen. Succes (flower)


    -

    Knopfler schreef:
    Blubluhbluh. Ik heb een groot deel van mijn aanmelding klaar, maar ik heb absoluut geen idee hoeveel tijd ik volgend jaar ga hebben om nog op Quizlet te zitten als ik drie uur per dag moet reizen naar en terug van school. Ik heb er echt geen idee van en ik ben bang dat het niet genoeg tijd gaat zijn. :')


    Ik heb mij nooit eerder aangemeld, omdat ik daar ook nooit zeker van was en ik dat wel echt belangrijk vind, maar mijn studie gaat lekker nu, mijn hobbies zijn allemaal dingen die zelf in te delen zijn, behalve musical, maar daar moet ik mee stoppen ivm studeren in het buitenland komend jaar, dus eigenlijk best tijd voor iets nieuws c: Anyways, ik lees ook heel veel voor mijn studie in de trein, waardoor ik thuis minder hoef te doen (en heb gelukkig wel wifi het grootste gedeelte van de reis). Daar zou je nog even naar kunnen kijken, maar als ik jou was zou ik mij pas aanmelden als je er zeker van bent genoeg tijd te hebben.


    Happy Birthday my Potter!

    @Nikki: Really? Raar.

    @Gail: Ga ik doen, thankyou c:


    “A queen will always turn pain into power.”

    WeasIey schreef:
    @Nikki: Really? Raar.

    @Gail: Ga ik doen, thankyou c:


    Succes! Ik weet hoe vervelend het is om je inschrijving kwijt te raken :c


    26 - 02 - '16

    Bij mij lukt de ctrl+shift+T ook op chrome. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik wil mij graag afmelden. Ik wil niet bij dit groepje horen die denkt van een mug een olifant te maken. Dankje.

    ^ Heb je het over dat ik mijn inschrijving kwijt was?


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik ben ingeschreven!

    There is no way back!


    Queer zijn is gewoon alles