• Hallo lieve Q-users,

    De titel zegt het allemaal zo goed als, denk ik. Het is een dik jaar geleden dat er een moderatorverkiezing van start is gegaan, maar in die tijd is ons team alweer sterk vermagerd. Met het aantal moderators waar wij nu mee zitten, kunnen wij er niet optimaal voor Quizlet zijn. Het is dus weer tijd om ons team te versterken met een aantal gemotiveerde, enthousiaste en hardwerkende collega's!
    Als moderator help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels. Maar dit is dan wel erg kort door de bocht gezegd. Op deze pagina kun je uitgebreid zien wat in het takenpakket van een moderator zit. Lijkt het jou wat om een moderator te worden? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Misschien zit jij er dit jaar wel bij!

    Tot wanneer kan ik me inschrijven?
    De aanmeldingen zijn open tot en met 5 september 23:59 uur. Vanaf dan kan de eerste ronde op ieder moment gesloten worden. Jullie hebben dus twee weken de tijd.

    Hoe gaat het verder?
    Als de eerste ronde voorbij is, zullen wij na gaan kijken. Een deel van de kandidaten gaat door naar de tweede ronde. In de tweede ronden zullen casussen voorgelegd worden waarbij er vragen worden gesteld. Het is de bedoeling dat die beantwoord worden. Dit zullen wij nakijken. Uiteindelijk zijn we van plan ongeveer 10 kandidaten aan te stellen als moderator.

    Waar kan ik me aanmelden?
    De inschrijving is gesloten!

    Wat doet een mod precies?
    Takenpakket:

    - Vragen van users via pb/gb beantwoorden.
    - Meldingen behandelen. (kan gaan van een vraag beantwoorden, waarschuwen tot bannen)
    - Actief rondneuzen op het forum en in creaties, en als het nodig is actie ondernemen.
    - Actief reageren op zaken in het modforum (overleggen, discussiëren).
    - Eigen taken zoals xOTM, nieuwsbrief, columnisten, bèta's, Twitter, wedstrijden, RPG.
    - Suggesties en klachten bespreken. Beslissen of dit iets is waar Rutger iets mee kan.
    - Over het beleid en de regels van Quizlet nadenken, dit eventueel doorvoeren.
    - Mee helpen met de organisatie van verkiezingen.


    Heel veel succes!

    Groetjes van de mods (:

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 8:23 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 aug 2015 - 23:17 ]

    Bij deze heb ik mezelf opgegeven als kandidaat :-). Veel succes iedereen die ook/van plan is om mee te doen.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Heel veel succes voor iedereen die meedoet!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Heel veel succes aan iedereen die een gooi doet! Gewoon eerlijk en jezelf zijn, dan komt het helemaal goed. :)


    She's imperfect but she tries

    MT! Ik ga eens invullen dan


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Tips voor formuliertjes invullen:
    Kruip in de rol van een beoordelende moderator. Wat zou jij willen lezen? Wat denk jij dat echt onderscheidend zou zijn? Welke woorden zouden er voor jou uitspringen? Waar ik destijds naar op zoek was waren concrete voorbeelden waaruit bleek hoe iemand met bepaalde (lastige) situaties omgaat. Zulke voorbeelden zijn namelijk erg goede indicaties van hoe jij als persoon in lastige situaties functioneert. STAR principe - Situatie, Taak, Actie, Resultaat. Gebruik dat. Wees uniek.

    Succeessss


    Life is hard and then we die

    Ik ga het na donderdag invullen. Dan heb ik een beetje meer tijd om dat op mijn gemak te doen. Maar ik denk wel dat ik mee ga doen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Veel succes iedereen ^^


    I am an idiot, I move.

    PUKKELxDING schreef:
    Tips voor formuliertjes invullen:
    Kruip in de rol van een beoordelende moderator. Wat zou jij willen lezen? Wat denk jij dat echt onderscheidend zou zijn? Welke woorden zouden er voor jou uitspringen? Waar ik destijds naar op zoek was waren concrete voorbeelden waaruit bleek hoe iemand met bepaalde (lastige) situaties omgaat. Zulke voorbeelden zijn namelijk erg goede indicaties van hoe jij als persoon in lastige situaties functioneert. STAR principe - Situatie, Taak, Actie, Resultaat. Gebruik dat. Wees uniek.

    Succeessss

    Oh, bedankt! Hier hebben we wel wat aan denk ik :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Twijfels.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oh ik ben benieuwd!

    Succes iedereen !


    We are like Glass. We Break and eventually we shatter.

    BIack schreef:
    Twijfels.

    Just do it! Niet geschoten is altijd mis! (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Even snel de vragen bekeken en zodra ik achter mijn laptop zit, dan ga ik het formulier invullen.

    Wat mij wel op valt, is dat dit derde crew verkiezing is binnen korte tijd. Hebben jullie dit soms afgesproken?


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    Even snel de vragen bekeken en zodra ik achter mijn laptop zit, dan ga ik het formulier invullen.

    Wat mij wel op valt, is dat dit derde crew verkiezing is binnen korte tijd. Hebben jullie dit soms afgesproken?


    Er zijn dit jaar gewoon veel crewleden achter elkaar weggegaan (of die willen weggaan), waardoor we genoodzaakt waren om zo veel crewverkiezingen binnen een korte tijd te houden. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Veel succes iedereen! :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "