• Hallo lieve Q-users,

    De titel zegt het allemaal zo goed als, denk ik. Het is een dik jaar geleden dat er een moderatorverkiezing van start is gegaan, maar in die tijd is ons team alweer sterk vermagerd. Met het aantal moderators waar wij nu mee zitten, kunnen wij er niet optimaal voor Quizlet zijn. Het is dus weer tijd om ons team te versterken met een aantal gemotiveerde, enthousiaste en hardwerkende collega's!
    Als moderator help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels. Maar dit is dan wel erg kort door de bocht gezegd. Op deze pagina kun je uitgebreid zien wat in het takenpakket van een moderator zit. Lijkt het jou wat om een moderator te worden? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Misschien zit jij er dit jaar wel bij!

    Tot wanneer kan ik me inschrijven?
    De aanmeldingen zijn open tot en met 5 september 23:59 uur. Vanaf dan kan de eerste ronde op ieder moment gesloten worden. Jullie hebben dus twee weken de tijd.

    Hoe gaat het verder?
    Als de eerste ronde voorbij is, zullen wij na gaan kijken. Een deel van de kandidaten gaat door naar de tweede ronde. In de tweede ronden zullen casussen voorgelegd worden waarbij er vragen worden gesteld. Het is de bedoeling dat die beantwoord worden. Dit zullen wij nakijken. Uiteindelijk zijn we van plan ongeveer 10 kandidaten aan te stellen als moderator.

    Waar kan ik me aanmelden?
    De inschrijving is gesloten!

    Wat doet een mod precies?
    Takenpakket:

    - Vragen van users via pb/gb beantwoorden.
    - Meldingen behandelen. (kan gaan van een vraag beantwoorden, waarschuwen tot bannen)
    - Actief rondneuzen op het forum en in creaties, en als het nodig is actie ondernemen.
    - Actief reageren op zaken in het modforum (overleggen, discussiëren).
    - Eigen taken zoals xOTM, nieuwsbrief, columnisten, bèta's, Twitter, wedstrijden, RPG.
    - Suggesties en klachten bespreken. Beslissen of dit iets is waar Rutger iets mee kan.
    - Over het beleid en de regels van Quizlet nadenken, dit eventueel doorvoeren.
    - Mee helpen met de organisatie van verkiezingen.


    Heel veel succes!

    Groetjes van de mods (:

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 8:23 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 aug 2015 - 23:17 ]

    Rasalhague schreef:
    (...)
    Just do it! Niet geschoten is altijd mis! (:

    True, maar druk + not so sure of ik bij het team wil.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Tigresse schreef:
    (...)

    Er zijn dit jaar gewoon veel crewleden achter elkaar weggegaan (of die willen weggaan), waardoor we genoodzaakt waren om zo veel crewverkiezingen binnen een korte tijd te houden. (:


    Dat is jammer, dat er zoveel mensen weg gaan.

    Stiekem zag ik al een discussie voor mij tussen bèta-readers, bemiddelaars en moderators over wie er als eerste een verkiezing zou mogen houden.


    Physics is awesome

    Hmm.. ik ga hier nog even over nadenken of ik een poging waag (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik heb gisteren de mijne ingezonden. Dat wordt spannend!


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Quokka schreef:
    (...)

    Dat is jammer, dat er zoveel mensen weg gaan.

    Stiekem zag ik al een discussie voor mij tussen bèta-readers, bemiddelaars en moderators over wie er als eerste een verkiezing zou mogen houden.


    Haha, ik vind het ergens wel grappig dat wij die denkbeeldige discussie hebben gewonnen. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb me aangemeld! Ik wou dit heel graag dus ik heb mijn tijd erin gestoken om alles zo goed mogelijk in te vullen ^^
    Ik wens iedereen succes c;

    Quokka schreef:
    (...)

    Dat is jammer, dat er zoveel mensen weg gaan.

    Stiekem zag ik al een discussie voor mij tussen bèta-readers, bemiddelaars en moderators over wie er als eerste een verkiezing zou mogen houden.

    Geen discussie, maar een steen-papier-schaar rondje c:


    Stop Wishing. Start Doing.

    Veel succes iedereen! Ik heb het ook ingevuld en kan niet wachten tot 5 september.


    Stop Wishing. Start Doing.

    Square schreef:
    (...)

    Haha, ik vind het ergens wel grappig dat wij die denkbeeldige discussie hebben gewonnen. :Y)


    Tuurlijk, bèta-readers zijn zo goed met woorden dat ze de discussie wel moesten winnen.


    Physics is awesome

    Zo 4 uur verder, met de nodige onderbrekingen, ben ik bijna klaar met mijn aanvraag


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    unravel schreef:
    (...)
    Geen discussie, maar een steen-papier-schaar rondje c:

    Haha, xD


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    unravel schreef:
    (...)
    Geen discussie, maar een steen-papier-schaar rondje c:


    Dan moesten zeker de beste van alle drie tegen elkaar?


    Physics is awesome

    Zo ingeleverd!

    Mogen de beste Moderator worden!

    [ bericht aangepast op 23 aug 2015 - 16:48 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    En o ja, ik wil iedereen nog even succes wensen in de verkiezing. En mogen de beste gekozen worden inderdaad ;-)

    Quokka schreef:
    (...)

    Dan moesten zeker de beste van alle drie tegen elkaar?

    Ik gok van wel c:
    ze kunnen natuurlijk ook de slechtsten tegen elkaar laten gaan - nog steeds even eerlijk!


    in love with the fictional characters, I'm sorry